arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲

دایی: با نتیجه گرفتن استقلال و پرسپولیس مردم خوشحال می شوند

سرمربی راه‌آهن گفت: با هیچ بازیکنی مذاکره ای نکرده است، مذاکره با بازیکنان پرسپولیس شیطنت برخی تیم‌هاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 به گزارش انتخاب ورزشی، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در هفته‌ سی و یکم لیگ برتر، اظهار کرد: ابتدا سال نو را با تاخیر تبریک می گویم. درباره بازی فردا هم شرایط را می‌دانیم. ذوب آهن چیزی برای از دست دادن ندارد. این تیم دوست دارد که این سه امتیاز را بگیرد. ما با توجه به جدول هم می‌توانیم خودمان را بالا برسانیم. تمرینات خوبی را هم بعد از تعطیلات انجام داده‌ایم و خودمان را آماده ‌کرده‌ایم تا فردا این سه امتیاز را بگیریم. بازی سختی خواهد بود، اما ما به دنبال این سه امتیاز هستیم و دوست نداریم در بازی خانگی امتیاز از دست دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است تیمش همچنان سهمیه آسیا را کسب کند خاطرنشان کرد: به نظر من شرایط سخت شده است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این 4 بازی آینده 12 امتیاز را کسب کنیم. دنبال این هستیم تا 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم. پتانسیل و توانایی این کار را داریم و هرچه خدا بخواهد در پایان فصل به دست خواهیم آورد.
دایی همچنین درباره پرسش خبرنگاری مبنی بر این که در رسانه‌ها عنوان شده است که او با سه بازیکن پرسپولیس مذاکره کرده است؟ توضیح داد : من ابتدا برای این خبرگزاری یا سایتی که این اخباری را منتشر کرده‌اند متاسفم. مطمئنا اعتبار هر خبرگزاری به خبرهای صادقانه‌اش است، نه این که هر چه که دلش خواست را منتشر کند. همچنین اگر شما نگاه کنید راه‌آهن جزو باشگاه‌های است که در نقل و انتقالات، حرفه‌ای عمل کرده است و درخواستش را به صورت مکتوب و نامه به باشگاه‌ها ارسال کرده است. از طرفی هم شرایط خودم در راه‌آهن مشخص نیست، چطور می‌توانم برای سال آینده با بازیکن مذاکره کنم؟
 سرمربی راه‌آهن، ادامه داد: یک خرده هم شیطنت‌هایی از سوی برخی‌ها صورت می‌گیرد چون پرسپولیس در جام حذفی بازی با داماش دارد و این حاشیه‌ها روی تمرکز مربی‌اش اثر می‌گذارد. ما نیز هفته‌ دیگر با مدیریت باشگاه صحبت می‌کنیم و برای فصل آینده تصمیم گیری خواهیم کرد. هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است که راجع به جذب بازیکن صحبتی انجام دهیم. اگر گروه ما در راه‌آهن بماند فکرهای بزرگی برایش داریم، اما با هم اندیشی همکاران و دستیاران. این خبرها هم کذب است. من با هیچ کسی گفت و گو نکرده ام. هر موقع سازمان لیگ به ما اجازه دهد از حق قانونی‌مان استفاده و با هر کسی که دوست داشتیم صحبت می‌کنیم. البته با توجه به بودجه باشگاه می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
 دایی در مورد اینکه آیا مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است گفت: کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم‌گیرنده است. من تمام مدارک خود را به این کمیته ارسال کرده‌ام و حقانیت من ثابت شده است. هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد اجرا می‌کنم. من احترام خاصی به هواداران پرسپولیس می‌گذارم اما اکنون یک راه‌آهنی هستم و مطمئنا با برد راه‌آهن خوشحال می‌شوم. نمی‌توانم خود را فریب بدهم و چهره دیگری از خود نشان دهم. شاید خیلی‌ها در حرف خود را عاشق نشان دهند. حتی در محافل خصوصی مواردی را عنوان می‌کنند. در هر تیمی که کار کنم، ارجحیت من موفقیت آن تیم است. هیچ موقع احساسات خود را دخیل نمی‌کنم. از جان و دل مایه می‌گذارم.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: تمام افرادی که روزی در پرسپولیس کار کرده‌اند وظیفه‌شان این است که در تمام شرایط از تیم حمایت کنند. زیرا این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و از خدای من است که امسال در پرسپولیس در لیگ و جام حذفی موفق باشد. خوشحال کردن مردم ساده نیست. دلخوشی مردم فقط به فوتبال است. با نتیجه گرفتن تیم‌های استقلال و پرسپولیس مردم خوشحال می‌شوند. وظیفه هم است که از تیم حمایت کنند.

 

نظرات بینندگان