arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

عابدینی مدیر عامل داماش: در شرايطي هستم که از باخت پرسپوليس خوشحال نمي‌شوم

مديرعامل باشگاه داماش گيلان در مورد ديدار مقابل پرسپوليس گفت: در تقابل با احساساتم قرار دارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به گزارش انتخاب ورزشی، امير عابديني در مورد ديدار مقابل پرسپوليس در مرحله نيمه نهايي جام حذفي گفت: بازي خيلي حساسي را در پيش داريم. برخي غير فوتبالي که زيبايي‌هاي اين ورزش را نمي‌شناسند اين بازي را با اعمالشان حساس‌تر کرده‌اند. براي پرسپوليس اين مسابقه جنبه حياتي دارد و از حساس‌ هم بالاتر است. پرسپوليس اگر در جام حذفي به نتيجه نگيرد ناکام‌ترين تيم کشور در سالي که گذشت لقب مي‌گيرد و به همين خاطر فردا با تمام توان در ميدان حضور پيدا مي‌کند.

به گزارش فارس ، وي افزود: سال جديد را با شکست آغاز کرديم و نتوانستيم کام هوادارانمان را شيرين کنيم مي‌خواهيم در ديدار فردا پيروز شويم تا حداقل نائب قهرماني‌مان را در جام حذفي قطعي کنيم. من پرسپوليس را به خوبي مي‌شناسم و به نوعي با آرمان‌هايم تقابل دارند. فردا به مصاف تيم مي‌رويم که دوست داشتم هميشه موفق باشد و نام بزرگ و برند آن پايدار بماند.

مديرعامل داماش عنوان کرد: داماش اکنون خانه من است. تيممان شرايط بسيار خوبي دارد و فکر مي کنم پرسپوليس کار بسيار سختي را در اين ديدار داشته باشد. البته کار ما هم بسيار سخت است اما اميدوارم به موفقيت برسيم.

عابديني خاطر نشان کرد: در تقابل احساسي سختي قرار دارم. در بازي منچستر و رئال زيبايي فوتبال را ديديد. رونالدو وقتي به منچستر گل زد در حالي که شادمان بود چون استادش فرگوسن ناراحت بود خوشحالي خود را پنهان کرد. در شرايطي هستم که از باخت پرسپوليس خوشحال نمي‌شوم اما در صورت پيروزي تيمم نمي‌توانم خوشحال نباشم. اميدوارم بازي خوبي رقم بخورد.

مديرعامل داماش در مورد اينکه چه کساني باعث حساسيت‌هاي اين مسابقه شده‌اند اظهار داشت: منظورم افرادي که در فوتبال حضور نداشته و با پا آن هم با کفش پا روي فرش فوتبال گذاشته‌اند. آنها بااعمالشان ايجاد شائبه مي‌کنند و صحبت‌هايي اعلام مي‌کنند که دهان به دهان مي‌چرخد. دليل اين موضوع اين است که با زور وارد فوتبال شده‌اند و مطالبي را عنوان مي‌کنند که کاسبي غيرمتعارف است. کاسبي ارزش دارد که حق و حقوق مردم را در آن بشناسيد. کسي که حق مردم را حق خودش مي‌داند و انصاف را رعايت مي‌کند اين کار را در فوتبال هم انجام خواهد داد والا ايجاد مشکل مي‌کند.

عابديني در مورد اينکه فردا افشين ناظمي روي نيمکت داماش مي‌نشيند عنوان کرد: تا زماني که من حضور دارم ناظمي سرمربي داماش است مگر اينکه نتواند نتايج خوبي کسب کند. به جوانان بايد فرصت داد. بحث ديگري که لازم است انجام دهم در مورد نامه‌اي است که به هيئت فوتبال استان دادم و در آن کاملا مشخص کردم اگر کسي مدعي مالکيت باشگاه است، بايد به قيودي که در قرارداد وجود دارد عمل کند.

وي در مورد مسائلي که قويدل در مورد مالکيت باشگاه داماش مطرح کرده است، افزود: تا کنون 91 درصد از فصل را پشت سر گذاشتيم و بايد حدود 71 درصد از قراردادها پرداخت شود. اعلام کرديم خودشان نماينده‌اي اختيار کنند تا اين پول‌ها پرداخت شود. تاکنون تنها 30 تا 40 درصد از قرارداد بازيکنان پرداخت شده است. اگر آقايان به تعهدشان عمل کنند من بعد از تعطيلات خدمت مقامات قضايي مي‌روم اعلام مي کنم که آقايان مي‌توانند مالکيت تيم را به عهده بگيرند. اين موضوعات را مسئولان هيئت استان به آقايان اعلام کردند و قرار شد جلسه‌اي را با حضور يکديگر برگزار کنيم که قبل از جلسه تماس گرفتند و اين ديدار را کنسل کردند.

عابديني تأکيد کرد: هيئت استان کيله مکاتبات آقايان را در ادامه غير قانوني اعلام کرد و بعد از آن هر حرف و حديثي که اعلام کردند خلاف است. 27 اسفند نامه اي به مقامات قضايي دادم و درخواست فسخ قرارداد و رسيدگي به شکايت را داده‌ام و اکنون به عنوان فروشنده و کسي که از طرف مقامات قضايي ماموريت دارد تا آخر انتقال باشگاه کار را زير نظر داشته باشد مسئله را دنبال خواهم کرد. هيچ ادعايي به ماندن ندارم و تنها براي روشن شدن اذهان عمومي حفظ حريم باشگاه کار ها را دنبال مي کنم.

 

نظرات بینندگان