arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

رویانیان: عابدینی با زمین گیر کردن داماش بزرگترین لطمه را به فوتبال گیلان زده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از صحبت‌هاي عابديني گفت: مديريت او در باشگاه داماش قانوني نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، محمد رويانيان در جواب اظهارات عابديني که اگر پرسپوليس ببازد ناکام‌ترين تيم امسال است، گفت: به نظر من عابديني اصلا مديرعامل داماش نيست چون با اقدامات شخصي خود به داماش لطمه زده است. وي دوست ندارد پرسپوليس بدون او موفق و قهرمان شود و اين مسئله مثل روز روشن است.

وي افزود: موضع‌گيري آقاي عابديني درباره بازي داماش و پرسپوليس کاملا شخصي است اما باز هم مي‌گويم ايشان مديرعامل قانوني داماش نيست.

رويانيان ادامه داد: بر اساس اطلاعاتي که دارم و با مسئولين داماش و مالکانش حرف‌هايي زدم اطمينان دارم عابديني در داماش نمي‌ماند چرا که بر اساس قانون مالکيت اين باشگاه خوب و مردمي گيلان به طور کامل به مالک واگذار شده است و عابديني احتمالا ديگر جايي در اين تيم ندارد.

وي يادآور شد: البته الان نيز ايشان از لحاظ قانوني مالک داماش نيست، اظهارنظر عابديني درباره بازي فردا بسيار شخصي و فقط خاص خودش است، او در داماش جنگ قدرت راه انداخته و به خاطر اينکه خودش موفق شود داماش را زمينگر کرده است، اصلا ايشان با اين اقدامات کاري کرده که داماش و بازيکنانش در دو ماه گذشته دريافت پولي نداشته باشند و محروم باشند. او نمي‌خواهد مديري غير از خودش در داماش موفق باشد.

مديرعامل قرمزپوشان خاطر نشان کرد: عابديني با اين کارهاي خود شرايطي را ايجاد مي‌کند که هيچکس رغبتي براي فعاليت در داماش نداشته باشد و به نظر من بزرگترين لطمه را به داماش و فوتبال گيلان همين آقا زده است. ايشان حالا مي‌خواهد با ما جنگ رواني راه بياندازد و تصور مي‌کند که همه بايد در مقابل او سکوت کنند اما بنده مديري نيستم که بگذارم حق پرسپوليس را کسي راحت بخورد و چشم را روي همه مسائل ببندد به همين دليل جواب اين آقا را مي‌دهم که به تيم خودش رحم نمي‌کند چه برسد به تيم ما و خوشبختانه همه اين موضوع را مي‌دانند، ايشان دوباره در شرايطي حساس درباره پرسپوليس حرف مي‌زند در شرايطي که نمي‌تواند تيم خود را که به نظر من چند روزي بيشتر ميهمان اين تيم نيست رها کند و به پرسپوليس مي‌پردازد چون دوست ندارد حتي پرسپوليس نيز بدون او موفق شود.

وي افزود: او به آب و آتش مي‌زند تا قرمزپوشان قهرمان نشوند براي بازي فردا هم با اظهارنظرهاي شخصي مي‌خواهد تيم را وارد فاز جديدي کند اما اينها مسائلي است که مثل روز براي هواداران ما کاملا روشن است و به همه آن اشراف دارند و مي‌دانند که ايشان دنبال چه هدفي است حتي اين روحيه عابديني داماش را هم منهدم مي‌کند چرا که او نمي‌خواهد هيچکس و هيچ مديري غير از خودش در داماش کار کند، او مي‌خواهد به هر طريقي که شده خودش باشد اما بقيه نباشند ولي ان‌شاء‌الله در يک فضاي سالم و جوانمردانه و در يک فوتبالي روان فردا همه چيز مشخص مي‌شود و جوانان ما نيز با يک بازي خوب به عشق هواداران بيشمارشان همه‌ چيز را ثابت خواهند کرد.

مديرعامل قرمزپوشان خطاب به هواداران گيلاني گفت: بدون شک در هر فوتبال يک سر آن برد است و يک سر آن باخت اما اگر من جواب صحبت‌هاي آقاي عابديني را مي‌دهم چون ايشان مسئله دارد و الان هم مسئله‌ ايجاد کرده است. من براي مردم گيلان و فوتبال‌دوستانش که قهرمانان زيادي دارد احترام خاصي قائلم اما مسائل و موردهاي شخصي آقاي عابديني در مورد بازي فردا اجازه نمي‌دهد که اين بازي در فضايي آرام برگزار شود.

به گزارش فارس، وي افزود: اين حرف من خطاب به آقاي عابديني است، در‌هاي پرسپوليس به روي ايشان باز است اگر دوست دارد به پرسپوليس بيايد ولي خواهش مي‌کنم اجازه بدهد داماش نفس بکشد و بلايي را که سر گهر آورد سر داماش نياورد و فقط قدرت را براي خودش نخواهد چون هواداران اين تيم عاشق تيم خود هستند و نبايد فداي تصميمات شخصي آقايان شوند.

نظرات بینندگان