arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲

بیست و سومین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری یک بر صفر مقابل اینتراخت فرانکفورت در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ فوتبال باشگاه های آلمان برای بیست و سومین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، شاگردان ˈیوپ هاینکسˈ که فصل درخشانی را در بایرن مونیخ سپری می کنند، امروز  در زمین تیم فرانکفورت به میدان رفته و با تنها گل دقیقه 52 ˈباستین شواین اشتایگرˈ به 3امتیاز دست یافته تا جام قهرمانی را از آن خود کنند.

بایرن مونیخ با این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد 75 رساند تا در فاصله 6 هفته مانده به پایان پنجاهمین دوره رقابت های بوندسلیگا، قهرمانی خود را مسجل کند.

در دیگر دیدار همزمان هفته بیست و هشتم، تیم بورسیا دورتموند قهرمان دو فصل گذشته این مسابقات، در ورزشگاه وست فالن با نتیجه 4 بر 2 آلزبورگ را شکست داد تا با 55 امتیاز، جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده بندی مستحکم کند.

مونشن گلادباخ با یک گل از سد گریتر فورت گذشت، وردربرمن با دو گل مغلوب شالکه شد و دیدار بایرلورکوزن با وولفسبورگ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بایرن مونیخ در این فصل و با هدایت ˈیوپ هاینکسˈ که سال آینده جای خود را به گواردیولا خواهد داد، در آستانه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان (لیگا پوکال) نیز رسیده است.

نظرات بینندگان