arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲

بارش برف بهاره در بخش‌هایی از استان کرمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت:علی رغم بارش برف و باران، تمامی محورهای جنوب استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

"محمدمهدی بلوردی"، در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: بارش برف در منطقه سربیژن از نخستین ساعات امروز آغاز شد و با حضور به موقع اکیپ‌های راهداری و پلیس راه تردد بدون مشکل انجام می‌شود.

بلوردی با اشاره به بارش باران در نقاط مختلف جنوب استان کرمان گفت: این بارش ها علی رغم شدت، در جاده‌ها، مشکل خاصی در تردد ایجاد نکرده و در صورت بروز مشکل نیز راهداران در طول تمامی راه‌ها مستقر هستند و نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: 10 اکیپ راهداری در قالب 120 نیرو و 100 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، عملیات راهداری نوروزی را از اسفند ماه آغاز کرده و همچنان در طول جاده‌های جنوب استان مستقر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان ضمن تاکید بر رعایت قوانین از سوی رانندگان، به همراه داشتن تجهیزات لازم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تمامی محورهای منطقه باز هستند و تردد در آنها انجام می‌پذیرد.

بلوردی از کسانی که طی امشب و فردا قصد تردد در محور جیرفت- دلفارد- ساردوئیه را دارند، خواست تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بارش برف بهاره در گردنه سربیژن و مناطقی از ساردوئیه، به عنوان پدیده‌ای کم سابقه، شادمانی مردم را در پی داشته و هشیاری و آمادگی راهداران و سایر دستگاه‌های امدادی، شیرینی کام مسافران از این پدیده طبیعی را رقم زده است.
نظرات بینندگان