arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

فرگوسن: ما در بدشانسی کامل بازی را باختیم

الکس فرگوسن پس از این دیدار به انتقاد از داور پرداخت و اعلام کرد گل نخست سیتی باید مردود اعلام می‌شده است و در شرایط آفساید گل زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، منچستریونایتد در دیدار هفته سی و دوم خود در دربی شهر منچستر با حساب 2 بر یک مغلوب منچسترسیتی شد.

الکس فرگوسن پس از این دیدار به انتقاد از داور پرداخت و اعلام کرد گل نخست سیتی باید مردود اعلام می‌شده است و در شرایط آفساید گل زده شد زیرا کارلوس توز، مهاجم سیتی با ایستادن جلوی دروازه‌‌بان یونایتد مانع دید کافی او شده بود. در مورد گل نخست دیدار باید بگویم که کارلوس توز به شکل کامل جلوی دروازه‌بان ما ایستاده بود و اجازه نداد او توپ را ببیند. از عملکرد داوری ناامید شدم زیرا آنها بازیکنی که دید داور را کور کرده بود را ندیدند. اگر کار توز مزاحمت برای دروازه‌بان نبود، پس فکر می‌کنم من معنای مزاحمت را نمی‌دانم!

فرگوسن عملکرد ضعیف مدافعان خود روی هر 2 گل سیتی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: در نیمه دوم تیم بهتر میدان بودیم. از این پس باید بیش از این حواسمان به گل‌هایی باشد که از دست داده‌ایم. همه می‌دانیم که سرجیو آگوئرو یک تمام کننده حرفه‌ای است. دلیل به میدان آمدن او همین بود. برای گلزنی فرصت‌های زیادی به او دادیم که این موضوع نشان می‌دهد دفاع ما عملکرد خوبی نداشت.
وی در ادامه گفت: این بازی یکی از بزرگترین بازی های این کشور بود و دو تیم بزرگ انگلیس به دیدار هم رفتند و شرایط بازی هم بسیار سخت بود و ما فشار زیادی بر روی حریف آوردیم اما بد شانس بودیم. ما در نیمه دوم خیلی خطرناک ظاهر شدیم و من از عملکرد تیمم راضی هستم. درست است که نتیجه شکست ما را نشان می دهد ولی در عمل ما خیلی بهتر بازی کردیم.
نظرات بینندگان