arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲

سرمربی الهلال: جو آزادی سنگین بود اما ما آماده مواجه با آن بودیم

زلاتکو پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت که در تیمش 7 بازیکن زیر 22 سال حضور داشته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو دالیچ پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: به تیمم تبریک می‌گویم، خیلی خوب بازی کردیم و استقلال هم تیم خوبی بود اما موقعیت گل زیاد داشتیم و باید گل‌های زیادی می‌زدیم و نتیجه بازی اول برایم نا امید کننده بود اما الان جبران کردیم. 7 بازیکن 22 ساله داشتیم اما استقلال باتجربه بود اما این برای آینده ما خیلی خوب است. نتیجه دیدار رفت ناامید کننده بود اما با تلاش بازیکنانم بازی رفت را جبران کردیم. حالا که در سخت‌ترین گروه قرار داریم با امتیازهایی که دیگر تیم‌ها دارند کار حساس‌تر شده است.
وی در مورد پیروزی الریان مقابل العین و پیچیدگی این گروه گفت: در گروه ما همه چیز سخت شده است و فکر می‌کردیم استقلال و العین صعود کنند اما همه چیز پیچیده شد و دو بازی بعدی را باید ببریم تا صعود کنیم. هر گلی که می‌زنیم تفاوت ایجاد می‌کند و باعث صعودمان خواهد شد.
وی ادامه داد: سرمربی الهلال به این سوال که آیا بازیکنانش وقت‌کشی نمی‌کردند پاسخ درستی نداد و گفت:‌ استقلال سعی داشت از اشتباه‌های ما استفاده کند اما بازیکنان من به خوبی توپ را به جریان می‌اندختند و با پاسکاری‌های دقیق، اجازه کار به حریف نمی‌دادند اگر تیم من امروز فوتبال بازی نکرد پس چه کاری انجام داد؟‌ ما یکضرب و دو ضرب بازی کردیم. همین کارهایی که دروازه‌بان ما امروز انجام داد دروازه‌بان شما هم در عربستان انجام داد.
 او در پاسخ به سوالی درباره جو ورزشگاه آزادی گفت: جو بسیار سنگینی بود اما ما آماده آن بودیم.
سرمربی الهلال در پایان افزود: همه فکر می‌کردند استقلال و العین از این گروه بالا خواهند رفت اما ما امروز معادلات را به هم زدیم.

 

نظرات بینندگان