arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
وضعیت نیروگاه بوشهر پس از زلزله، عادی است

روسیه: قبلاً یک زلزله 5 ریشتری نزدیک نیروگاه بوشهر اتفاق افتاد، اما مشکلی ایجاد نشد

همچنین یکی از سخنگویان شرکت اتم استروی اکسپورت به ریانوستی گفت که اگرچه زمین لرزه در نیروگاه نیز حس شد، اما هیچ خسارتی بر جای نگذاشت و نیروگاه به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد. ریانوستی می‌نویسد که یک زلزله ۵ ریشتری ماه فوریه سال جاری نیز نزدیک نیروگاه بوشهر اتفاق افتاد، اما خسارتی بر جای نگذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از زمین‌لرزه ۶.۱ ریشتری در استان بوشهر که موجب کشته شدن ۳۲ هموطن و زخمی شدن بیش از ۸۵۰ نفر شد، سخنگوی شرکت «اتم استروی اکسپورت» روسیه، پیمانکار ساخت نیروگاه اتمی بوشهر توضیحاتی در مورد احتمال بروز مشکل در این نیروگاه ارائه داد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ وی گفت: مطمئن باشید که نیروگاه بوشهر هیچ آسیبی ندیده است.

وی افزود: فعالیت این نیروگاه به صورت عادی ادامه دارد.

همچنین یکی از سخنگویان شرکت اتم استروی اکسپورت به ریانوستی گفت که اگرچه زمین لرزه در نیروگاه نیز حس شد، اما هیچ خسارتی بر جای نگذاشت و نیروگاه به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد.

به گفته وی، همه کارمندان این نیروگاه بر سر کار خود هستند و میزان تشعشعات هسته‌ای در ساختمان بوشهر در وضعیت عادی است. البته این گزارش می‌نویسد که فاصله نیروگاه بوشهر از مرکز زلزله ۹۰ کیلومتر است.

ریانوستی می‌نویسد که یک زلزله ۵ ریشتری ماه فوریه سال جاری نیز نزدیک نیروگاه بوشهر اتفاق افتاد، اما خسارتی بر جای نگذاشت.

پیشتر رئیس و مجری طرح نیروگاه بوشهر گفته بود که هیچ آسیبی متوجه این نیروگاه نشده است.


نظرات بینندگان