arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
روایت شیرین مشايی از "احمدی‌نژادی بودن"؛

مشایی: احمدي نژادي بودن به يک افتخار جهاني تبديل شده است

رحيم مشايي اظهارداشت: آنهايي که براي گرفتن انتقام از رييس جمهوري و دولتي که در برابر باج خواهي آنان مقاومت کرده، به طراحي و اجراي انواع توطئه هاي سخت افزاري و نرم افزاري از جمله بکارگيري الفاظي نظير رانت خواري، فساد مالي و انحراف روي آورده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشایی با بيان اين که «احمدي نژادي بودن به يک افتخار جهاني تبديل شده است»، گفت: امروز در جاي جاي دنيا نشانه هاي فراواني از مهر و اميد ملت هاي آزاده و مستقل دنيا نسبت به رييس جمهوري کشورمان ديده مي شود.

اسفنديار رحيم مشايي روز يکشنبه پس از بازگشت از سفر ونزوئلا در گفت و گوي با ايرنا، افزود: اين در حالي است که « احمدي نژادي بودن » از منظر غرب بويژه آمريکا و برخي افراد، جرم بزرگ و نابخشودني به شمار مي رود.

رحيم مشايي اظهارداشت: آنهايي که براي گرفتن انتقام از رييس جمهوري و دولتي که در برابر باج خواهي آنان مقاومت کرده، به طراحي و اجراي انواع توطئه هاي سخت افزاري و نرم افزاري از جمله بکارگيري الفاظي نظير رانت خواري، فساد مالي و انحراف روي آورده اند.

وي ادامه داد: اين قبيل اقدامات از سوي بدخواهان در سايه ولايت فقيه و با عنايت حضور ولي عصر (عج) به عامل رسوايي و بدنامي خودشان تبديل شده است.

رييس مرکز ملي مطالعات جهاني شدن در ادامه دشنام شنيدن براي خدمت گزاران مردم را امري طبيعي و قابل تحمل دانست و افزود: عده اي که به نام دين و ارزش ها تا پرونده سازي اخلاقي، مالي و امنيتي براي هم کيشان و هموطنان خود پيش مي روند، نشانه سقوط اين دسته از افراد است و اين گونه بد اخلاقي ها جاي تاسف دارد.

رحيم مشايي، سقوط اخلاقي بعضي مدعيان دين و ارزش ها را ناراحت کننده دانست و گفت: سوء ظن در دين ما بسيار نکوهيده و جزو گناهان کبيره است.

وي خاطرنشان کرد: بسياري از سياست بازان و سياسي نويسان اصل را بر فاسد، جاسوس و منحرف بودن افراد مي گذارند و در صورتي که خلافش هم ثابت شد، بار ديگر تلاش مي کنند تا حرف خود را با سندسازي و جعل دليل و برچسب تهمت اثبات کنند!

مشاور رييس جمهوري، توضيح داد: اگر مشکل دروغگويي، سوء ظن و زياده خواهي در ميان خواص حل نشود، با احداث پالايشگاه، سد، جاده و دستاوردهاي ديگر، رفاه و آسايش براي مردم ميسرنخواهد شد.

رحيم مشايي تصريح کرد: رفاه واقعي زماني حاصل مي شود که سايه وحشت زاي دروغگويان و پرونده سازان بالاي سرهيچکس نباشد و اخلاق، انسانيت و خيرخواهي بر مناسبات در عرصه هاي داخلي و بين المللي حاکم باشد.

وي يادآورشد: اگر فاسدان و منحرفان در جهت رفع ظلم هاي خود اصلاحاتي را انجام ندهند، بدون ترديد مردم آنها را از صفحه سياست و مديريت حذف خواهند کرد.

رحيم مشايي تاکيد کرد: بر اين اساس هر کس در قبال ظلم به جامعه و بويژه افراد مظلوم و بي دفاع سکوت کند از نظر مردم شريک جرم آنها محسوب مي شود.
نظرات بینندگان