arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

برگزاری مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی سازمان دهی مسابقات فیفا در هتل آکادمی ملی فوتبال

محمد نبی: کارگاه سازماندهی مسابقات ما را به سمت برگزاری هر چه بهتر رقابتهای بین المللی می برد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این مراسم با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، سرهنگ جان نثاری جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی، غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ آزادگان و امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، وینزور جان- رئیس مالزیایی دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدرس فیفا و همچنین مشاور برگزاری مسابقات فیفا، ماجد، مسئول اردنی توسعه فوتبال غرب آسیا و نودار مدرس و مشاور گرجستانی فیفا در برگزاری مسابقات، در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
 
در آغاز این مراسم، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال طی سخنانی گفت: از همه کسانی که در برگزاری این مراسم به فدراسیون فوتبال کمک کردند تشکر می کنم. به خصوص از سرهنگ جان نثاری جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی که در این باره واقعا به فدراسیون فوتبال کمک کرد. این دوره به همت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد و امیدواریم برای شرکت کنندگان مفید به فایده بوده باشد.
 
وی ادامه داد: دوره بسیار خوبی بود و وینزور جان- رئیس مالزیایی دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدرس فیفا و همچنین مشاور برگزاری مسابقات فیفا، ماجد، مسئول اردنی توسعه فوتبال غرب آسیا و نودار مدرس و مشاور گرجستانی فیفا موارد بسیار خوبی را در این کارگاه آموزشی تدریس کردند که می تواند ما را به سمت برگزاری با کیفیت تر رقابتهای فوتبال ببرد که مطمئنا همینطور خواهد بود. هر چند همه کسانی که در این کارگاه شرکت کردند، تجربه بسیار خوبی در برگزاری بازیهای ملی و باشگاهی در سطح آسیا و در کل بین المللی دارند.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان با تشکر از عوامل برگزاری و همچنین مدرسان کارگاه گفت: با هماهنگی هایی که انجام شده گواهی نامه معتبر پایان دوره به شرکت کنندگان داده می شود که از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.
 

نظرات بینندگان