arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

ارزیابی نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا/ ایران پتانسیل میزبانی های بزرگ را دارد

نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای برگزاری کارگاه آموزشی سازماندهی مسابقات به فیفا در تهران حضور پیدا کرده بودند برگزاری این کارگاه را در تهران مناسب ارزیابی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وینزور جان- رئیس مالزیایی دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدرس فیفا و همچنین مشاور برگزاری مسابقات فیفا در سخنانی گفت: کارگاه بسیار خوبی در این سه روز برگزار شد. سه شنبه شب که در بازی استقلال ایران و الریان قطر حضور داشتم شاهد توانایی خوب مدیران ایرانی برگزاری رقابتها بودم. من از برگزاری رقابتها و اجرای قوانین مسابقات راضی هستم و ایران نشان داد که پتانسیل میزبانی های بزرگ را دارد. همانطور که در سال گذشته رقابتهای نوجوانان آسیا را به خوبی برگزار کرد. ما به اینجا آمدیم تا تجربه هایمان را به هم منتقل کنیم و به اشتراک بگذاریم. هم ما چیزهایی که می دانیم به شما یاد بدهیم و هم از شما یاد بگیریم.
 
وی ادامه داد: من از دبیرکل فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری این دوره تشکر می کنم. چرا که برگزاری این دوره گام بزرگی در جهت ارتقای سطح برگزاری رقابتهای بین المللی است. همچنین از یگان ویژه و نیروهای امنیتی و همچنین پزشکان و رسانه های حاضردر این دوره تشکر می کنم.
 
وی در پایان سخنانش گفت: ایران سطح بالایی در فوتبال آسیا دارد و این سطح بالا فقط نباید در بعد فنی بازی باشد و در تشکیلات و هماهنگی منعکس شود. در بازی استقلال والریان نظم خوبی حاکم بود و مشخص بود که کارها  با نظم خاصی انجام می شود.
 
نودار مدرس گرجستانی و مشاور فیفا هم در سخنانی کوتاه گفت: همه چیزهایی که باید گفته می شد توسط وینزور جان گفته شد. من فقط از همه شرکت کنندگان تشکر می کنم که در چند روز خاطرات خوبی  برای ما ساختند. تجربیات خوبی در این کارگاهها منتقل شد و امیدوارم که دوره مفیدی برگزار شده باشد.ایران پتانسیل خوبی برای میزبانی رقابتهای  بزرگ دارد.
 

نظرات بینندگان