arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

ذوالنور: مشایی آنقدر پرونده دارد که فقط یکی اش برای رد صلاحیتش کافی است

جانشین نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هاشمی رفسنجانی در حال رصد شرایط برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری است و منتظر است ببیند کاندیدای اصولگرایان چه کسی خواهد شد و اگر شرایط حضور او فراهم شود، روحانی به نفع او کنار گیری خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور پنج شنبه شب در همایش حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه خراسان رضوی که در محل حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد اظهار کرد: روحانی هر کجا می رود پسران هاشمی وی را می برند و همه تخم مرغ هایی که توسط روحانی جمع می شود با آمدن هاشمی به سبد وی ریخته خواهد شد و در صورتی که هاشمی نیاید خود روحانی را به جلو هل خواهند داد.

جانشین نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: با توجه به شرایط خاصی که دنیای استکبار علیه کشور ما ایجاد کرد مقام معظم رهبری دو اولویت اساسی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای کشور تعیین و در پیام نوروزی خود در جمع زائرین و مجاورین علی بن موسی الرضا(ع) بیان کردند.

حجت الاسلام ذوالنور افزود: بهترین بستر برای دشمنان بستر انتخابات ریاست جمهوری است چرا که می تواند باعث براندازی، انحراف و تضعیف نظام شود.

وی گفت: دشمن به دنبال خروجی از این انتخابات است که با خط مشی نظام فاصله داشته باشد و جریان و حاکمیت آن به سمت و سوی دشمن باشد.

جانشین نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: اگر خروجی انتخابات معتقد به ارزش ها و مبانی نظام نباشد دود آن مستقیما به چشم مردم خواهد رفت.

حجت الاسلام ذوالنور به نابسامانی اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: کسانی که قبله دلشان نظام سرمایه داری است با این نظام تنها ثروتمندان جامعه روز به روز ثروتمندتر و فقیران فقیرتر می شوند و منویات مقام معظم رهبری در حوزه تحول و حماسه اقتصادی رخ نخواهد داد.

وی با اشاره به گروه انحرافی این جریان را یک غده بد خیم در درون دولت دانست و اظهار کرد: در صورتی که مشایی رد صلاحیت شود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اگر هم بر فرض محال شورای نگهبان صلاحیت وی را تایید کند کسی به وی رای نخواهد داد.

جانشین نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: احمدی نژاد 11 روز در خانه نشست و کسی نیامد برایش عربده ای بکشد چون مردم به گفتمان عدالت خواهی رای داده بودند و وقتی رئیس جمهور در خانه نشست یعنی اینکه این تابلو را زمین گذاشته است.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه مشایی عنوان مهندسی اش را با ضرب و زور بدست آورد بیان کرد: مشایی آنقدر پرونده دارد که فقط یکی اش برای رد صلاحیتش کافی است.
نظرات بینندگان