arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

طلاق با دلیل عجیب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زني جوان، به دليل اين که موهاي شوهرش دچار ريزش شده است به دادگاه خانواده رفت تا از او جدا شود.

به گزارش خراسان، اين زن ۲۸ ساله که شهلا نام دارد و دو سال از شروع زندگي مشترکش با پيروز مي گذرد، هفته گذشته به دادگاه خانواده شماره ۲ تهران رفت و طي دادخواستي عجيب گفت: چون شوهرش به زودي طاس مي شود مي خواهد از او جدا شود.

اين زن ادامه داد: من و پيروز حدود دو سال قبل با يکديگر ازدواج کرديم. او جوان خوش تيپي بود و يکي از دلايلي که من به خواستگاري اش جواب مثبت دادم همين چهره زيبايش بود. همه چيز در زندگي مان خوب بود و همه حسرت آن را داشتند اما از يک سال قبل شوهرم به تدريج دچار ريزش مو شد.

چند ماه گذشت و ريزش ادامه داشت. شوهرم را نزد يک دکتر پوست و مو که همه تعريفش را مي کردند بردم اما نسخه دکتر هم نتوانست جلوي ريزش موي شوهرم را بگيرد تا اين که ديگر از درمان ريزش موهايش نااميد شدم.

ديگر از آن شوهر خوش تيپ خبري نبود. چهره همسرم روز به روز بدتر مي شد و تقريباً جلوي سرش ديگر مويي نداشت.

زندگي با چنين مردي برايم سخت بود. من دلبسته ظاهر شوهرم شده بودم اما اگر ريزش موهايش ادامه داشته باشد تا چند ماه ديگر او کاملاً طاس مي شود.

من تازه ۲۸ سال سن دارم و مي خواهم زندگي خوبي داشته باشم. دلم نمي خواهد با شوهري طاس زندگي کنم. به همين دليل به دادگاه آمده ام تا با به اجرا گذاشتن مهريه ام که ۸۰۰ سکه بهار آزادي است شوهرم را وادار کنم که من را طلاق دهد.

به دنبال اين اظهارات قاضي به گفت وگو با اين زن پرداخت تا شايد او از خواسته اش منصرف شود اما با پافشاري او بر خواسته اش مقرر شد در جلسه آينده با حضور شوهر وي به اين خواسته رسيدگي شود.
نظرات بینندگان