arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

آغاز اکران «آقاي الف» از چهارشنبه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: اکران فيلم سينمايي «آقاي الف» به کارگرداني علي عطشاني در چهار سالن سينما از 18 ارديبهشت آغاز مي‌شود و در زمان اکران سالن‌هاي ديگري به اين سالن‌ها اضافه خواهد شد.

«سعيد شرفي‌کيا» تهيه‌کننده درباره اکران فيلم «آقاي الف» توضيح داد: در حال حاضر پرده سينما فرهنگ و هويزه نصب شده است و سرور سينما آزادي نيز آماده شده است و اکران فيلم از 18 ارديبهشت ماه در چهار سالن سينما انجام مي‌شود.

وي درباره امکان اکران چرخشي فيلم در سينماها گفت: تمهيداتي انديشيده شده و کپي خاصي را از فيلم آماده کرديم که بتوانيم با ويدئو پروجکشن و از طريق عينک‌هايي که توسط گروه سازنده در حال وارد کردن آن به ايران هستيم فيلم را در سالن‌هاي ديگر نيز به نمايش بگذاريم.

بنابراين گزارش، داستان فيلم سينمايي «آقاي الف» که اولين فيلم سه بعدي سينماي ايران به شمار مي آيد درباره جواني به نام امير اديب، فرزندِ يکي از بازاريانِ بنامِ تهران و يکي از مديران تحصيل کردۀ موفق اقتصادي در بخش خصوصي است. روزي با پيرمردي آشنا مي شود که به او مي گويد پس از چهارده روز مي ميرد ونشانه هايي ميدهدکه او باور نمي کند. ولي بعد از اينکه 2 نشانه ها از نشانه هاي پيرمرد اتفاق مي افتد امير تصميم مي‌گيرد تا
نظرات بینندگان