arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

اسرائیل حمله نمی کند/ دمشق: آتش بسی در کار نیست / درخواست نتانیاهو از اعضای کابینه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) گفت اسرائیل وارد جنگ نخواهد شد اما برای سناریوهای غیرقابل پیش بینی آماده می شود، این در حالی است که نتانیاهو از اعضای کابینه خواسته است که هیچ اظهار نظری در این خصوص نکنند.

به گزارش انتخاب ؛ رئیس سابق شاباک (آوی دیختر)  امروز در واکنش به حمله نظامی اسرائیل به سوریه گفت: اسرائیل هرگز وارد جنگ دایر در سوریه نمی شود، اما خود را برای سناریوهای غیرقابل پیش بینی آماده می کند، این در حالی است که نیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل از اعضای کابینه خود خواسته است، هیچ اظهار نظری درباره حملات اخیر به سوریه نداشته باشند.

در همین حال وزیر آشتی ملی سوریه تاکید کرد دیگر آتش بسی با رژیم صهیونیستی در کار نیست.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه العربیه نوشت: علی حیدر وزیر آشتی ملی سوریه خواستار پاسخ سریع سوریه به این حمله اسرائیل شد و آن را تجاوز خطرناک توصیف کرد.
حیدر گفت: این حمله پس از موفقیت های میدانی اخیر ارتش سوریه به دست آمد و این حمله تلاش برای کمک به گروههای مسلح است.
این وزیر سوری همچنین بیانیه دولت این کشور درباره حمله اسرائیل به پایگاه های ارتش سوریه در اطراف دمشق را ضعیف دانست و گفت: این حملات تلفات و خسارتهای سنگینی به جا گذاشت و علاوه بر نیروهای ارتش، شمار زیادی از غیرنظامیان در این حملات کشته شدند.

به گزارش خبرآنلاین، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد روز گذشته با نفوذ به حریم هوایی سوریه اهداف متعددی را هدف قرار دادند. در نتیجه این حملات به گفته منابع امنیتی 74 نفر کشته و زخمی شده اند.
نظرات بینندگان