arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

رویانیان: من مرد روزهای سختم،می مانم و پرسپولیس را ریشه ایی می سازم

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان ورزش اگر با تفکراتم مشکل دارند می توانند برکنارم کنند اما من مرد روزهای سختم و می مانم، مدیر فوتبالی باید شهامت تغییر را داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی، محمد رویانیان مدیرعامل تیم پرسپولیس در مورد حوادث بازی با سپاهان گفت: متأسفانه در ضربان پنالتی بازی را به تیم سپاهان واگذار کردیم و این حاشیه ها به وجود آمد و اگر برده بودیم حالا پادشاهی می کردیم و این آقایان بودند که برای صحبت با ما باید وقت می گرفتند.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص استعفا دادنش بیان داشت: من تا زمانيکه در پرسپوليس هستم تمام تلاشم را خواهم کرد و در  باره آينده نيز در جلسه هيئت مديره تصميم مي گيريم البته در جمع اعضاء 4 نفره فکر مي کنم نژاد فلاح نيز به دليل دو شغله بودن مي بايستي از تيم جدا شود و در مورد استعفاي من که وجود خارجي ندارد خودم تصميم مي گيرم من در حال حاضر بايستي با کار ريشه اي آينده پرسپوليس را با کمک دلسوزان بسازم و هنوز تصميم به جدايي نگرفته ام .


 مرد روزهای سختم، می مانم و پرسپوليس را  ريشه اي مي سازم/مدير فوتبالي بايد شهامت تغيير و انتقادات را داشته باشد


مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان ورزش اگر با تفکراتم مشکل دارند می توانند برکنارم کنند اما من مرد روزهای سختم و می مانم، مدیر فوتبالی باید شهامت تغییر را داشته باشد و باید همیشه خودش را برای تحمل فشارها و انتقادها آماده کند، مدیران ورزش اگر تفکراتم را قبول ندارند می توانند مرا کنار بگذارند اما هیچ وقت تفکراتم را نمی توانند تغییر دهند.
وی افزود: فوتبال امروز، به مدیریت و توسعه احتیاج دارد و فردی که این اصول را قبول داشته باشد ماندگار می شود، متاسفانه تا موقعی که فوتبال دنبال گفتمان سطحی و حاشیه ای است به جایی نمی رسد،مدیر نباید حلقه ی برد و باخت و جام گرفتار شود بلکه باید نگاه روشن بینانه وتوسعه ای داشته باشند.

وی اذعان داشت: مهم نیست پرسپولیس باخته یا برده است مهم این است که برای تیم پرسپولیس کارهای ریشه ای و پایدار کردیم، هواداراران تیم پرسپولیس همیشه از من حمایت کردند،‌من هم متقابلا ً کارهایی را کردم که آنها خواستند اما در نتیجه گیری ناموفق بودیم.

 

نبايد به کادر فني غير منصفانه بتازيم


رويانيان در مورد هواداران و کادر فني به باشگاه خبرنگاران گفت: به اعتقاد من نبايد به کادر فني هجوم غير منصفانه داشته باشيم چرا که آنها زحمات زيادي کشيدند و همينطور از همه هواداران شرمنده هستيم و از آنها تشکر مي کنيم که در تمام طول فصل يار و ياور ما بودند.


برخي بازيکنان امسال به ما کمک زيادي نکردند

وی تصریح کرد:  در نیم فصل اول با حاشيه هايي که به وجود آورند نتوانستند برای تیم مفید باشند و به همین صورت به تیم ضربه زدند.
وی ادامه داد: خداحافظی کریمی هم بدون هماهنگی بود و به طور کلی بازیکنی است که از لحاظ فني خوب است اما معمولا  کارهاي غير منتظره انجام مي دهد البته دلايل متعددي باعث ناکامي تيم شد اما من به شخصه فرد خاصي را عامل شکست نمي دانم کريمي زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيده امادر مورد تصميم خداحافظي وي من در جريان نبودم.


کريمي با کمر مصدوم براي پرسپوليس بازي کرد/تصميم خداحافظي وي تحت فشار عصبي بوده


علي کريمي بازيکن بزرگي است و زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيده است و در بازي با داماش با کمر مصدوم براي پرسپوليس به ميدان رفت و اين زحمات از ديد کسي پنهان نيست و به اعتقاد من خداحافظي وي از روي فشار باخت بوده و يک تصمصم آني بوده است که من قصد دارم با وي در اين باره صحبت کنم  و نظراتش را بشنوم.

**باید در مورد تعویض انصاریفرد تحقیق کنم

وی در خصوص تعویض کریم انصاری فرد عنوان کرد در این خصوص باید تحقیق کنم که چرا بازیکن آماده ای همچون کریم انصاری فرد که خوب کار کرده است تعویض می شودویحیی می گوید که خود انصاریفرد از وی خواسته که او را تعویضش کند چون مریض است ولی من باید به صورت شخصی در این خصوص تحقیق کنم و در این خصوص با کریم انصاریفرد هم صحبت مي کنم تا علت اصلی تعویض این بازیکن برای همه مشخص شود.

**مهدوی کیا باید حداقل 20 دقیقه بازی می کرد

وی در خصوص بازی مهدوی کیا بیان کرد: بازیکن با انگیزه و آماده ای همچون مهدی مهدوی کیا حداقل باید 20 تا 30 دقيقه بازی می کرد.

 

 مهدوی کیا در همین مدت کم حضور خود در زمین عملکرد بسیار خوبی داشت و دو سانتر خوب انجام داد و معتقدم باید مدت بیشتری بازی می کرد.

**سپاهان که قهرمان شد در آسیا چه کار کرد؟

وی در خصوص برد سپاهان در جام حذفی گفت: در ضربات پنالتی سپاهانی ها با ضربه هایی که به ثمر رساندند قهرمان جام شدند اما چه فایده ای دارد که تیمی قهرمان شود ولی با حیثیت فوتبال ایران بازی کند و در آسیا آن نتايج را بگيرد اميدواريم وقتي در آسيا حضور داشتيم با قدرت به قهرماني برسيم.

وی تأکید کرد: معتقدم باید چند سال  به صورت ریشه ای کار کنیم و تیم را به گونه ای آماده کنیم که اگر به آسیا رفتیم خوب نتیجه بگیریم

** پروین بیاید جلسه تشکیل می دهیم

 وی ادامه داد: زمانی که پروین از مالزی بیاید جلسه تشکیل می دهیم و در اين جلسه در خصوص  آینده  تیم تصمیم گیری می کنیم.
 وی بیان داشت:  فعلا در اين تیم هستم تا کار ریشه ای در پرسپولیس انجام دهد و از تمام توانم برای موفقیت پرسپوليس استفاده می کنم.

***یک تماشاگر هم به من توهین نکرد

 وی تاکید داشت:  در میان صد هزار تماشاگر حتی یک نفر را هم پیدا نمی کنید که به من توهین  کرده  باشد همین قضیه نشان می دهد که من دلسوزانه برای این تیم کار کرده ام و عملکردم خوب بوده يا لااقل هواداران راضي بودند.

 


وی ادامه داد: البته قبول دارم اشتباهاتی وجود داشته است اما کم کاری های اتفاق افتاده  و من عادت ندارم شکست را گردن کسي بياندازم ما يک تيم بوده ايم که اين فصل را باخته ايم.

برخي ها دو برابر فصل قبل پول گرفتند اما فقط حاشيه سازي کردند

 وی عنوان داشت:  بعضی بازیکنان دو برابر فصل قبل پول گرفتند اما فقط برای تیم حاشیه ساختند. آن ها دلسوز باشگاه نیستند و همین قضیه مشکل ساز می شوددر نيم فصل اول اگر حاشيه ها اجازه مي داد ما با گرفتن چند امتياز مي توانستم آسيايي شويم اما حاشيه ساز ها نگذاشتند.


وی ادامه داد:  مشکلات دیگری نیز در بازی جام حذفی بود  مثلا به این قضیه اعتراض دارم که چرا داور 5 دقیقه در هنگام پنالتی نوروزی  را نگه داشت این قضیه آمادگی وی را کمتر کرد.


دو سال در جا مي زنيم اما وقتي رفتيم قهرمان آسيا مي شويم

 

 

وی در پایان گفت:  متاسفانه وقتی درختی در آستانه افتادن است هر کس تبری را  بر می دارد و ضربه ای به این درخت می زند و همین کار را با تیم پرسپولیس  هم کردند اما با قدرت  به کارمان ادامه می دهیم و حاضریم دو سال درجا بزنیم اما بعد  با قدرت ظاهر شویم و اگر سهمیه آسیایی کسب می کنیم بتوانیم قهرمان  شویم./

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
2
0
آقای سردار !همانگونه که علی کریمی از روی ناراحتی وفشار حرفی زده شما هم از روی فشار وشرمندگی حرفهایی زدید ! شما اینکاره نیستید چرا که فوتبال در سطح حرفه ای ودر ایران پدیده ای ست فوق العاده پیچیده ومافیایی که در آن یک آدم میتونه هر بار اراده کند قهرمان شود با پول ودلال بازی وزد وبند !شما مرد روزهای سخت کجا بوده اید همیشه دنیایی از پول وثروت از کیسه ملت در اختیارت بوده وبی حساب وکتاب به پای این وآن ریخته ای شما سنگ بنای بازیکنهای میلیاردی را گذاشتید وآتشی به نام پول پرستی را به جان فوتبال نیم بند این مملکت انداختی که هزاران عاقل هم دیگر نمی توانند آنرا خاموش کنند!این همه سنگ امثال علی کریمی را به سینه میزنی که چه؟؟مگر جز این است که میخواهید از محبوبیت این ستاره های کاغذی چند صباحی بیشتر بر مسند مدیریت بنشینید؟تیم شما ثابت کرد که بازیکن باید گرسنه باشد گرسنه ی شهرت ثروت ملی پوش شدن واعتقاد به لقمه ی حلال وازمحل حلال نه از پول مردم وبیت المال!بازیکنان تا بن دندان معروف وثروتمند وملی پوش شما با چه انگیزه ای باید تلاش کنند آنها که همه چیز را یکجا دارند !تیم استیل آذین هم نمونه ی دیگری از این شرایط بو د حتی تیم رئال مادرید وبارسلون هم به نوعی گرفتار این مقوله شد ه اند!!بحث استقلال هم که قهرمان میشه چیزی جدای از بحث ماست که بعدها تاریخ خیلی چیز ها را رو خواهد کرد رویانیان عزیز نه پرسپولیس نه فوتبال ایران هرگز با وجود خرج از کیسه مردم درست نخواهند شد مگر میشود از سفره ی مردم مستمند ودرمانده ویتیم زد وبرای همیشه پادشاهی کرد؟؟اساس کار بر غلط وظلم بنا شده !باید تیمهای دولتی فروخته شوند واز جیب مبارک خریداران هزینه کنند ودر برابر صاحبان سهام پاسخگوباشند نه از جیب بیت المال شما میگوئید کریمی با کمر درد بازی کرده مگر خیلی هنر کرده وی ماشین میلیاردی از پول مردم خریدهوویلای چند میلیاردی و........خیلی هنر نکرده !!آقای عزیز شما که اصرار دارید ایشان تا 40 سالگی بماند یعنی به باد دادن 10میلیارد دیگر از پول مردم برای چه ؟؟من با اطمینان میگویم شما همه ی سابقه ی خود را فدای گروهی کردید که به توپ لگد میزنند !شما حتی آخرت خودتان را نیز فدا کرده اید !!!خدا به فریادت برسد !!
نظرات بینندگان