arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۱
تعداد نظرات: ۹۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

توپخانه کیهان علیه هاشمی/ شورای نگهبان حق ندارد هاشمی را تایید کند/ هاشمی به راحتی آب خوردن روحانی را دور زد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان پس از منتفی شدن کاندیداتوری خاتمی، تمام تلاش خود را برای تحریب هاشمی آغاز کرده است.

به گزارش انتخاب ؛ این روزنامه در شماره امروز خود، 5 خبر مختلف علیه هاشمی منتشر کرده است.

گفت و شنود:

گفت: حالا که آقای احمدی‌نژاد نشان داده است در دولت او مشایی همه کاره است، اگر مثلا دوره دیگر نامزد شود آیا شورای نگهبان صلاحیت او را تایید می‌کند؟
گفتم: معلومه که نه! این چه سؤالیه؟!
گفت: خب! حالا که آقای هاشمی با اعلام همه‌کاره بودن خاتمی ثبت نام کرده است آیا شورای نگهبان حق دارد صلاحیت او را تایید کند؟
گفتم: مگر حضور چند ده میلیونی مردم در حماسه 9 دی اعلام برائت از همین وطن‌فروشان نبود؟ شورای نگهبان چگونه می‌تواند خواست چندده میلیون از مردم را نادیده بگیرد؟!
گفت: شاید بعضی‌ها هنوز باور ندارند که 9 دی مراسم ختم فتنه‌گران بوده است؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو برادرش مرده بود، مراسم ختمش شلوغ شده بود، جوگیر شد و برای شب هفت بلیت فروخت!

عالیجناب گاف نقشه افراطیون برای هاشمی را لو داد (خبر ویژه)


اکبر گنجی می‌گوید مایل است عالیجناب سرخپوش تبدیل به عالیجناب سبزپوش شود و این شدنی است.
وی مهره اجیر شده احزاب تندرو در دوره اصلاحات برای ترور شخصیت هاشمی با استفاده از عنوان عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای (سال 77 و 78) بود. او اکنون ضمن تحلیلی در وب‌سایت رادیو زمانه می‌نویسد: انتخابات فرصتی برای تبدیل عالیجناب سرخپوش به عالیجناب سبزپوش است. هاشمی در ساختن وضعیت فعلی نقش اساسی داشته و یکی از ارکان بوده است. هاشمی دهه 70، هاشمی دهه 60 نیست و هاشمی دهه 80 هم هاشمی دهه 70 نیست. او رفته رفته به حاشیه رانده شده است. انتخابات 92 هاشمی، انتخابات 88 موسوی است.
وی خواستار ساختن دو قطبی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی و استفاده از هاشمی در این فضا شده و می‌نویسد: اگر این دو قطبی ساخته شود، هاشمی به طور طبیعی به درون آن رانده خواهد شد. در آن صورت باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند. در جبهه حاکمیت یا مخالفان قرار گیرد. انتخابات 88، موسوی پیشین را موسوی سبزپوش کرد. انتخابات 92 نیز ممکن است هاشمی پیشین را سبزپوش کند. او اگر نخواهد گفتار و رفتارش را سبز کند، بازی را کاملاً باخته است. در این شرایط، مخالفان نیز باید بکوشند تا «عالیجناب سرخپوش» را به موسوی / کروبی دیگری، یعنی «عالیجناب سبزپوش» تبدیل کنند.
گنجی که در لو دادن برخی سناریوها مهارت دارد، با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند در قالب یک سناریو لغو تحریم‌ها را به تغییر رژیم در ایران مشروط کنند، مجدداً به ضرورت قربانی کردن هاشمی پرداخته و نوشت: هاشمی رفسنجانی [برای سبزها] بهانه‌ای بیش نیست. اگر بتوان او را به عالیجناب سبزپوش تبدیل کرد، گامی به پیش است. اگر چه ممکن است هزینه آن سرنوشتی چون سرنوشت منتظری، موسوی و کروبی باشد.
کیهان پیش از این بارها تصریح کرده که افراطیون مدعیان اصلاح‌طلبی 12 سال پس از انتقام سختی که از هاشمی گرفتند، مجدداً درصدد تسویه حساب با هاشمی هستند اما با این تفاوت که این بار با ژست منافقانه حمایت از هاشمی می‌خواهند او را قربانی مطامع خود کنند و هاشمی را درگیر بازی دو سر باخت سازند.

استقبال اندیشکده آمریکایی از کاندیداتوری هاشمی

مالونی با استقبال از نامزدی هاشمی و عملگرا خواندن وی می‌نویسد: با این حال وی با موانع بزرگی رو به رو است؛ موانعی که بسیاری از ناظران را قانع کرده بود که اشارات اخیر او درباره رقابت انتخاباتی تنها یک شوخی است. مهمتر از همه سن او است که تقریبا 79 ساله است که این امر علاوه بر اینکه پرسش‌هایی درباره توانایی او مطرح می‌کند ممکن است مبارزه انتخاباتی او را در کشوری با جمعیت جوان مخدوش سازد.
وی می‌افزاید: مساله مشکل‌سازتر این واقعیت ناخوشایند است که به نظر می‌رسد او در میان رسانه‌های غربی بیش از ایران دارای یک پایگاه رای احساساتی است. در میان تشکیلات ایران، رفسنجانی بطور گسترده به عنوان فردی دارای [...]و از حیث ایدئولوژیک غیرقابل اعتماد نگریسته می‌شود. مردم نیز در انتخابات مجلس در سال 2000 به او رای ندادند و در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2007 نیز به احمدی‌نژاد رای دادند.

هاشمی به راحتی آب خوردن روحانی را دور زد!

کیهان در خبر دیگری نوشته است: حسن روحانی فعلا نمی‌تواند چالش نامزدی خود با هاشمی را حل کند و به سادگی آب خوردن از طرف وی دور می‌خورد و در فضای انتخابات معلق می‌ماند. با این وصف چگونه می‌تواند مسائلی به مراتب بزرگ‌تر و پیچیده‌تر را با آمریکا و غرب حل کند؟

شرط بی‌بی‌سی برای هاشمی!

محافل مخالف جمهوری اسلامی بر سر حمایت از هاشمی در انتخابات درگیر اختلاف‌نظر هستند. برخی از آنها می‌گویند این حمایت را باید به رادیکال شدن مواضع هاشمی در برابر نظام مشروط کرد و او را وادار به تندروی نمود. این همان مشیی است که محافل ضدانقلاب در مدیریت موسوی و کروبی به سمت تبدیل به پیاده‌نظام جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل در پیش گرفتند.

وب‌سایت شبکه دولتی انگلیس در این باره، شق خوش‌بینانه آمدن هاشمی را قرار گرفتن در عرض حاکمیت و مطالبه تغییر قانون اساسی عنوان کرده و می‌نویسد: پیش‌فرض ما در این تحلیل، وجود درک واقعی در ذهن هاشمی از خواسته رای‌دهنده‌ها به اوست. آنها توقع دارند او جسارتی مانند احمدی‌نژاد در هموار کردن مسیر قانونی[!؟] برای گذر از حاکمیت دینی داشته باشد. امیدواریم او به گونه‌ای بیاید که هاشمی قبل از سال 76 فقط در اوراق تاریخی همان سالها مرور شود.

پایگاه اینترنتی روزنت نیز در تحلیلی نوشت: ایستادگی موسوی و کروبی مقابل حاکمیت مطلوب‌تر از مشی خاتمی و هاشمی بود. راهبرد موسوی و کروبی استراتژیک بود اما در سطح تاکتیکی اشتراک چشمگیری میان سبزها و هاشمی و خاتمی وجود دارد. باید بر همان استراتژی موسوی و کروبی تاکید کرد اما همکاری تاکتیکی با هاشمی را منتفی نکرد. هاشمی منجی و قهرمان نیست. جنبش سبز نباید در هاشمی ادغام شود و باید تمایز آن روشن باشد ولی باید از تقابل و رویارویی با وی نیز اجتناب کرد. کاستن آرای او اشتباه است منتها باید معلوم شود که هاشمی نماینده جنبش سبز نیست. تمایز باعث می‌شود تبعات شکست احتمالی او متوجه جنبش سبز نگردد اما پیروزی احتمالی او امر مثبتی است. در واقع هر قدر او در موضع نقد حاکمیت جلوتر برود یا نتیجه موضع‌گیری‌ها و اعمال او در ایام رقابت انتخابات باعث محدود شدن حوزه نفوذ و قدرت نهاد ولایت فقیه شود، باید همگرایی تاکتیکی سبزها با وی نیز گسترش یابد.
در همین حال پایگاه اینترنتی حلقه لندن (جرس) از هاشمی خواست تا شعار خود را «انتخابات آزاد» قرار دهد و افزود: مهمترین گره، انتخابات آزاد است که صرف‌نظر از نتیجه، حضور هاشمی می‌تواند فرصتی برای طرح مجدد این مطالبه باشد. به عبارتی دیگر انتخابات آزاد، مطالبه تاریخی است که هاشمی خود چندی پیش آن را به کار برد و امروز می‌تواند به شعار انتخاباتی وی تبدیل شود.

از سوی دیگر جمشید اسدی در سایت گویانیوز و در مطلبی تحت عنوان «رفسنجانی و شور انتخابات! کدام انتخابات؟» خاطرنشان کرد: رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد و شور تازه‌ای در دل اپوزیسیون مصلحت‌اندیش انداخت! از خوش‌آمد به رفسنجانی گرفته تا شتاب برای پشتیبانی از او. اپوزیسیون شتابان و مصلحت‌اندیش، حتی بدون آن که بداند رفسنجانی چه برنامه‌ای دارد تصمیم خود را برای پیروی از وی گرفت.

وی می‌افزاید: جای شگفتی نیست! نگاهی با پیشینه‌ای دراز در اپوزیسیون هیچ سیاستی را برنمی‌تابد جز چشم بستن به بازی‌های درون حاکمیت و دل بستن به جناحی علیه جناح دیگر. به باور ما اما می‌بایستی گزینه آزادی و دموکراسی را دست کم در سپهر اندیشه فرا کشید و بالا دست کرد. استفاده بخردانه از فرصتی در دل نظام به معنای چشم‌پوشی از فرصت‌سازی برای دموکراسی راستین نیست.

اسدی می‌نویسد: تنها در پرتو تعریف و منشور روشنی از دموکراسی و انتخابات راستین است که می‌توان آمدن این یا آن نامزد انتخاباتی- رفسنجانی یا مشایی- را سنجید و واکنش نشان داد. جانمایه استراتژی انتخابات آزاد از قانون اساسی جمهوری اسلامی فراتر می‌رود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
370
3816
این شریعتمداریه مثل اینکه خیلی حالش بد شده و محبوبیت هاشمی خیلی بهش فشار آورده که همینطوری داره ... مینیویسه
نون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
281
3368
آقای کیهان اولا اینکه شما برای خودت تعین تکلیف کن. دوما همان شخصی که 8 سال سنگش را به سینه زدی مملکترا به این روز انداخته. خبر داری روزنامه ات یکی از منفورترین و دروغگوترین روزنامه های ایران است؟
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
128
2376
توپ خانه که هیچ اگه کیهان بمب اتم هم علیه هاشمی در رسانش بترکونه باز هم رأی همه هاشمی بزرگوار است. تا کور شود هرآنکه نتواند دید! امیدوارم اینبار دیگه نظرم رو بذاری انتخاب.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
234
1419
هاشمی طرفدار داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
69
1276
بیچاره ها از غصه دارند سکته می کنند !
طلبه اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
153
1454
آخ شریعت نداری داره میترکه!!!!!!
به قول خودتون هاشمی که جایگاهی بین مردم نداشت بذارید بیاد بعد ضایع بشه چتونه اینقدر می لرزید و تته پته افتادین؟
واقعیت نگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
60
995
نباید به زودی انصراف دهید.صیر کنید از برنامه های تلویزیونی برای دفاع از هاشمی استفاده کنید.تا یک روز مانده به انتخابات اصلاح طلبان و حامیان هاشمی نباید انصراف دهند.نباید تبلیغات تلویزیونی را از دست داد. شریعتمداری ،عارف و روحانی تا یک روز مانده به انتخابات انصراف ندهید.لطفا اگر کسی می تواند به گوش این آقایان برساند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
65
1064
گفت: شاید بعضی‌ها هنوز باور ندارند که 9 دی مراسم ختم فتنه‌گران بوده است؟!
شریعت نداری چته خوب بذار بیاد مردم ضایع اش کنند و مردم مراسم چهلم و سالگردی هم برای این فتنه گران!!!!!!!!!!! بگیرند دیگه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
76
1029
بیچاره شریعت نداری مونده خودکشی کنه از ترس مردم و انتخاب مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
26
1156
فعلا كشور به دشمني آمريكا و اسرائيل نيازندارد تا روزنامه كيهان با شريعتمداري هستند تا صد سال از دشمن خارجي بي نياز هستيم / شريعتمداري حق نداري براي شوراي نگهبان تعيين تكليف كني ؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
22
778
برادر حسین!
چقدر تهمت میزنی؟
ولی بخاطر تلاشت بهت خسته نباشید میگم؟فقط حیف این مطالب دیگه برای خواننده های کیهان جالب نیست!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
77
1090
وطن فروش تويي آقاي شريعتمداري. تو اصلا با اسم ايران و ايراني مشكل داري پس لطفا اصلا اسمي از وطن و ميهن نبر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
90
750
هاشمی انشاالله رئیس جمهوره چه آقای شریعتمداری خوشش بیاد چه خوشش نیاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
68
713
به خواست خدا در انتخابات پیش رو ملت مشت محکمی بر دهان کیهان و امثال او خواهند زد
yeki
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
9
539
و شما حق ندارید برای شورای نگهبان تعیین تکلیف بکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
72
654
هدف اصلی حاج حسین ایجاد آشوب وفتنه در کشور است چون با ورود هاشمی و قدرت پیدا کردن مردم اون منافعش رو ازدست میده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
7
403
عجيب است که اين حضرات فکر مي کنند هنوز هم هتاکي هايشان تاثيرگذار است! البته تقصير ندارند، به اين راحتي نمي توانند بگويند چند سال است اشتباه مي کنيم!؟ واقعا خيلي سخت و سنگين است. يعني بايد چهار فحش بدهند و اعتراف به اشتباه تا کم کم عادي شود!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
4
597
من نمیدانم این آقا از جان هاشمی چی میخواهد اگر آقای هاشمی فتنه گر است پس چرا ریس مصلحت است یعنی شما بهتر از رهبری می دانید آقای حسین آقا!!! فکر کنم ی بعضی ها مثل کبک رفتار میکن مردم شاهد همه چی هستند یکمی عقل هم چیزه خوبی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
6
275
--(شریعتمداری تحلیل می کند :))!)__
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
7
443
برادر حسین دستت برای همه رو شده
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
5
408
آقای شریعتمداری لطفا دست از سرمون بردار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
7
758
در تمام این سال ها ، کسانی مانند حسین شریعتمداری که خیلی هم در این مملکت کم نیستند و همیشه در حال تزاید هستند رفتاری نشان می دهند که می توان با یک مثال توضیح داد. خانواده ای پولدار سرپرستش در حال ارث و میراث تقسیم کردن است. یکی از بچه های نخاله این خانواده هرچه می تواند بر علیه بقیه صفحه می گذارد و بر ای همه می زند و به تملق گویی پدر تمام وقت و در هر لحظه فروگذار نمی کند. هر جا فقط بدگویی بدون آن که اصلا فکر کند که چه می گوید. در این جا لجن پراکنی این آقای شریعمتداری و امثالهم فقط برای کسب بیشتر ارث و میراث است. پدر خانواده و هر کسی باید بپرسد آقای شریعمتداری برای این مملکت چه کرده ای ؟ چه گلی به سر ولایت زده ای؟ چه کمکی به مردم کرده ای؟ فقط پیله ای بافتی از افکار پوسیده و فقط پژواک صدای خود را می شنوی؟ همه فتنه گر، همه فاسد، آقای شریعمتداری در ده جمله بگو برای این انقلاب، برای این حکومت و برای مردم چه کرده ای؟ ببین کشور در چه شرایطی است و تو و امثال تو چه میزان از کرسی قدرت برخوردار بودید تا الان چه کردید؟ دوست دارید یک احمدی نژاد دیگر رو کنید و هشت سال دیگر مملکت را به عقب ببرید؟ اصلا موسوی بد، هاشمی بد، خاتمی بد، احمدی نژاد بد. تو و دوستات همه خوب، حالا چه کردید و چه می خواهید بکنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
73
476
جواب ابلهان خاموشي است
اهورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
56
456
اگر قانون باشد روزنامه کیهان باید پلمپ شود اینها به چه حقی برای شورای محترم نگهبان که به فرمایش رهبر عزیزمون جزء عادل ترین افراد هستند نسخه مینویسن چه بکند چه نکند مردم باید در دهن این روزنامه با بی اعتنایی نسبت به مطالبش بکوبند.

کیهان خیلی مسخره ای
علیرضا بیرجند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
54
468
بگذرد این روزگار تلختراززهر باردگر روزگار چون شکراید .شماطالبانیسم های خشک مغز هرتهمتی راکه شایسته خودتان است به دیگران نسبت می دهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
54
488
كاندياتور هاشمي بدجوري خيلي ها را سوزانده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
55
383
آقای شریعتمداری از هاشمی عصبانی باش و از عصبانیت .........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
55
293
شریت مدار: شما با این حرفها و مقالاتت عملاًبه رهبر توهین میکنی. معنی حرفهای امثال شما این است که رهبر توانایی تشخیص صلاحیت افراد را ندارد و تعیین جناب آقای هاشمی به عنوان رئیس مجمع اشتباه رهبری است و شماها عملاً ولایت ایشان را قبول ندارید.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
60
361
به كوري چشم كيهانيان هاشمي با رأي بالا رئيس جمهور مي‌شه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
56
474
کیهان خودیک پای تمام فتنه هاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
51
241
خوب اگر برادر حسین چند تا اجیر شده مثل اکبر گنجی نداشت تو اصلاح طلبان و لو تو منافقین تا به موقع نقش بازی کنند که پیشگویی نمی کرد!! شنونده باید عاقل باشد! برادر حسین باید بداند که الان دیگه صحنه شفاف شده! ما فقط دعا می کنیم خداوند ایشون را شفا بده! اگه نشد یه ایمان صالحی بهش بدهد تا نجات پیدا کنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
55
323
اقای شریعتمداری انگار قرار که شما جای 75میلیون ایرانی تصمیم بگیرید.طرفداریتون از اقای احمدی نزاد درسی براتون نشد.
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
51
266
کیهانیان به تناقض گویی افتاده اند .انگار فراموش کرده اند شریعتمداری چند روز پیش می گفت هاشمی کاندیدا نمی شود چون می داند تایید صلاحیت می شود.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
51
265
اقاي شريعتمداري دربين مردم بزرگوار ايران اسلامي ابرويي براي خود نگذاشته اي .بهتر است به جاي اين همه تهمت و افترا از مردم بابت اين همه جفايي كه خود وهمفكرانت به انها روا داشته اي حلاليت بخواهيد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
52
245
با سلام واقعا از نوع دیدگاهها متاسفم که به جای آگاهی دادن به ملت از برنامه کاندیدا ها درصدد تخریب کاندیدای هستند که از قبل از انقلاب وزمانی که خیلی از آقایان هنوز الفبای سیاست را نمی دانستند فعال بوده ودر طول سی ودو سال انقلاب نیز مستحکم بر روی اهداف انقلاب مانده وخود گذشتگی کرده است .از این همه مقاصد شوم بی زارم اصلا تیرار چاپ این روزنامه چقدر وبرگشتی های آن به موسسه شان چقدر است کسی تحقیق کرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
54
133
اتفاقا این رویکرد دینا به کانداتوری هاشمی مبارک هست. یعنی گشایشی در سیاست بین المللی و البته برای کسانی که سفارت انگلیس را هاپولی کردند خبر بدی است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
61
301
تا حالا کیهان رو در این حد سردرگم و پریشان ندیده بودم ، جوری که خودشم نمیدونه دقیقا چیکار باید بکنه
خاتمی رو می کوبه ، جنبش سبز رو می کوبه ، هاشمی رو میکوبه ، احمدی نژاد رو می کوبه ، این وری و اون وری رو می کوبه ، خارج و داخل رو میکوبه...... واقعا خنده داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
57
198
عاجزانه ازرهبری می خواهم جلوی این بداخلاقی ها را بگیرند.انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق.آیا اینگونه است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
5
203
حسين اقا تحمل كن تا حماسه ٢٤ خرداد
بقول اوني كه عاشقش بودي و هستي اون ممه رو لولو برد!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
55
233
شما چکارهستید که برای شورای نگهبان تعیین تکلیف میکنید مگر رهبرعزیزمان نگفتند از اظهارنظرهای تنش زا دست بردارید اقای شریعتمداری این حب وبغض ها رو کناربگذارید آرامش درکشورحاکم وشادابی بوجود آمده امسال شماها دل رهبرعزیزمان را می آزراید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
52
270
کیهانی ها ً اونقدر بر ضد هاشمی بنویسید و قلم بزنید تا قلمدونتون پاره بشه !! همه به هاشمی رای میدن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
55
204
بازم کیهان توهم زد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
56
109
فوری: احتمال تغییر راهبرد انتخاباتی اصولگرایان از ائتلاف و اتحاد به سمت تکثر و تعدد کاندیداها به منظور جلوگیری از پیروزی هاشمی در مرحله اول و کشاندن انتخابات به مرحله دوم و شکست هاشمی همانند سال 84.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
214
چرا ترس برتون داشته.از این که آیت الله هاشمی تأیید بشه شک نکن برادر شریعتمداری.و از اینکه مردم به دو گزینه بد و بدتر همیشه بد را انتخاب می کنن هم شک نکن.پس دیگر تخریب چهره ها بس است.و یک کمی مرد باشید!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
52
128
ما از سوء نيت كيهان از اين نوشته ها باخبريم.انتخاب چرا اينها را مينويسي؟براي كي؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
52
196
اوایل انقلاب آقایی در یک وزارتخانه مدیر بود یکی از آشنایان هرروز برای کاری می رفت می گفت کارم را انجام نمی دادند تا اینکه برای دیدن مدیر رفتم .سر ظهر بود گفتند آقا ی مدیر می خواهد باکارمندان نماز جماعت بخواند وقت ندارد به اصرار مدیررا دیدم یقه بسته وظاهر با نزاکت تا صحبت کرد شناختمش او وخانواده اش از بهایی های معروف شهر ما بودند .متاسفانه اینگونه افراد رشد کردند با ریا وتزویر بالا آمدند وحالا اینگونه ستونهای انقلاب را با بودجه بیت المال می کوبندو هرچه عاقل ودلسوز هست راتخریب می کنند .ای کاش یک مرکزی بود تخریبهای آقای شریعتمداری را از زمانی که قلم بدست گرفته ثبت میکرد یادم هست که مرحوم نوربخش زمانی آماج حمله هایش بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
242
کیهان هیچ کس به اراجیف تو گوش نمیده
آشنا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
121
سین شریعت مداری هم حکایت ابوجهل است که براساس یک حکایت شنیدنی علارغم غلط بودن ادعایش حرف خودش را می زند ومی گوید{قیچی}بهتر است این خود فریفته را که نه در دنیاونه در آخرت جایی ندارد بحال خود واگذاریم ولی هر از چند گاهی حرفش را بشنویم وبخندیم بد نیست!خصوصا وقتی که از سوروس و{ام ای 6}حرف می زند واقعا خنده دار می شود.
ناشناس
|
POLAND
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
189
انتخاب!
از بس امثال سایت‌های شما اراجیف این یارو شریعتمداری را درج و پخش کرده‌اید، باورش شده است که عددی است کسی برایش ارزشی قائل است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
187
اینها از محبوبیت هاشمی کم نمی کنه و ما واقعا خوشحالیم که ایشان نامزد شدند و 9 دی هم مال سال 88 بود و الان سال 92 براد حسین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
51
143
انشاالله به كوري چشم حاج حسين واصحاب طالبانش هاشمي پيروزاين ميدان خواهدبود
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
52
107
برادر حسین دستت برای همه رو شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
45
155
ازاینکه می بینم شریعتمداری جلیز وبیلیز می کنه کیف می کنم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
71
109
حسین آقا میخواد ما رو از ترس افتادن از بام عقب عقب ببره و از طرف دیگه بام ...! آره
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
51
144
برادرحسین چرااینقدرترسیدی؟کاش یه کم هم ازخدامیترسیدی!!!!!!!!!!!!11
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
51
141
خدا .... فحاش بی تقوا و صاحب فحشنامه را ضمناً اگر کشور قانون داشت این مدیر مسئول به دلیل توهین به افراد و نیز مراجع تقلید و حتی قرآن شریف (در جریان تحریف و مسخره کردن آیه قرآنی که در پیام موسوی بکار رفته بود) باید تکفیر می شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
59
353
با خوندن همون گفت و شنود اولیه کاملا متوجه می شیم که چه توهمی موج می زنه در سر این برادران!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
378
جناب سردار قلم! شما با همه این اتهامات و توهینها در واقع به کسی حمله می کنید که منتخب رهبری برای جایگاه خطیر و پرمسئولیت مجمع تشخیص هست. در واقع غیر مستقیم به کسی بی احترامی می کنید که خودتان نماینده ایشان در کیهان هستید!
راد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
117
چرا حرف های این بدگویان را نقل می کنید؟
مگر به جز تخریب کار دیگری بلد هستند؟ یک بار شد از چیزهای خوب حرف بزنند؟ فقط بلدند تخریب کنند؟ هر که خواست می رود کیهان می خرد یا سایتشان را باز می کند.
حرف های این ها به اندازۀ خوانندگان کیهان هم تأثیر ندارد.
سعید رایگانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
96
از اول تا انتهای این مطلب چرت و پرتی بیش نیست!! اکبر گنجی چه خ...... که با استفاده از اراچیفش قصد تخریب جناب هاشمی را داری؟ در یک کلام و مخلص کلام.... برادر حسین حنای شما دیگر رنگی ندارد!! لطفا.. هیس!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
3
110
کیهان به شورای نگهبان هم خط می دهد ؟ / ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
4
300
برادر عزیز و بزرگوار. جناب شریعتمداری! مردمی که در 9 دی به خیابان آمدند در محکومیت به توهین به مقدسات آمدند که توسط گروههای وابسته به جریانات نا معلوم انحرافی و غیره برنامه ریزی شده بود و به پای اصلاح طلبان نوشته شد. کارناوال عصر عاشورا هنوز هم در ذهنهایمان مانده. شما هم بخاطر بیاورید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
3
178
یعنی من عاشق حسین آقام - به تنهایی داره جور ستاد آقای هاشمی را میکشه - به ازای هر مقاله کلی به طرفدارهای آقای هاشمی اضافه میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
278
یک کلام. شجاع باشید. نترسید. بگذارید همان دهها میلیون مردم بیرون آمده در 9 دی خودشان انتخاب کنند. انتخابشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود. هر که باشد. خواه اصلاح طلبان و به قول شما فتنه گران و یا ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
148
اخه تو چیکاره ای ....... انقدر فتوا بده تا خسته بشی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
93
این آقا عجب رویی داره
هنوزم روش میشه قلم به دست بگیره؟
البته وجود افرادی مثل ایشون لازمه اخه این ملت فقط همین سرگرمی براشون مونده
خدا بابت هر لحظه که ایشون خنده بر لبامون میاره براشون اجر اخروی بنویسه
تافردا
|
TAJIKISTAN
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
149
بسمه تعالی
شایسته است کیهان ازسوی دستگاه های اطلاعاتی امنیتی ممیزی شودچون ممکن است فردادیرباشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
14
140
عمر کاربردی روزینامه کیهان نمومه وخواننده ای نداره.فقط طبق بخشنامهای دولتی وبرای خوشایند برخی این روزنامه فقط در اداره ها وارگانهای دولتی توزیع میشه.
بیچاره کارمندان چه ضدحال میخورن هر روز صبح!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
105
بشین سرجات بابا. کسی جوابتو نمیده هی حرف بزن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
147
اقای شریعتمداری ....... رئیس جمهور محبوب و عدالت پرورتون که 8 سال پیش تا همین چند ماه جلوتر نوکرشون بودید
/آب بریز همون جاییت که میسوزه /
اینو من نگفتم رئیس جمهور محبو گفته ها
ملاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
2
189
ما در قبال آقای هاشمی، گفتار و عمل مقام معظم رهبری است نه اشخاص دیگر. با این حکمی که مقام معظم رهبری به آقای هاشمی داده اند، ما هاشمی رفسنجانی را مورد تایید رهبری می دانیم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
3
71
تیترجالبی زدی انتخاب جان به توپ بستن یا توپخانه کردن هاشمی توسط کیهان قشنگ ومتینو جالب بود کاش همه جنگو دعوارو کناربزارن تا باارامش ملت رای بدن با این جنگو دعوانفعی برای کسی نیست بلاخره خود اقای هاشمی یا شخص اقای شریعتمداری از خدمتگذاران این مرزو بومن وهردو برای اسلام خدمت کردن هرچند بدون اشتباه هم نبودن اما باید برای خدمت خالصانه همو تشویق کنیم نه که همو هدف حملات توپخانه قرار بدیم عزت زیاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
2
64
من با اینک طرفدار پرو پا قرص روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری هستم ولی از این روش ایشان برای تخریب آقای هاشمی موافق نیستم ماباید ببینیم شورای محترم نگهبان هر کسی را تایید کرد دیگر نباید کسی را تخریب کنیم و این از نظر اخلاق اسلامی کار خیلی بدی است الان شما روزنامه ایران را بخوانید با اینکه روزنامه دولتیه و نباید از کسی طرفداری کنه چنان بی اخلاقی می کند و به همه حمله می کند با نگاه این روزنامه همه بدند جز احمدی نژاد و دارو دسته اش اینجور اندیشیدن قهقراییه از آقای شریعتمداری خواهش میکنم اخلاق را رعایت کند و کسی را تخریب نکند فقط از کاندیدای خودشان طرفداری کنند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
77
يارو تو اين دنيا داره از دست خاتمی، هاشمی و ...عذاب می کشه، اون دنيا هم که با اين همه تهمت قعر جهنمه. موندم اين يکی اصلا چرا خلق شده؟
کامیار
|
AFGHANISTAN
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
48
خوب واقعا" یه عقل سلیم میتونه بپذیره که همه این اظهار نظرها نظر آیتالله هاشمی هست؟ هرکسی توی این اوضاع یه نظری داره و جالب اینه که حالا حرف اینها برای کیهان تنفر پراکن وحی منزل حساب میشه.
ALI
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
136
این روزها شاهد سوزش باند ضد هاشمی هستیم.

بسوزید و بسوزید چون این عذاب شما در این دنیا است و به قول حضرت امام صراط از بطن همین دنیا می گذرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
187
از ترس هاشمی مو به بدنشان سیخ شده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
235
هاشمی، کهنه مبارزی نستوه و خستگی ناپذیر
است که در طول سالیان مبارزه خود، هر گز از مسیر
اسلام و انقلاب منحرف نشد و زوزه شغالها و کفتارها و قار قار کلاغها لحظه ای او را از حرکت نیانداخت
و شاید ناراحتی فرومایگان از دست او بخاطر این است که هاشمی اینان را حقیر تر از آن میداند که حتی جوابی به ناسزاهایشان بدهد
شرم بر شما ها که امروز در لباس دوست به این یار دیرین امام و رهبری می تازید و خدا میداند فردا جه چه کسی را نشانه گرفته اید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
126
اسم شریعتمداری میاد آدم یاد دروغ وافترا و توهین،ریا ودغل می افته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
82
ما حق داریم در این کشور زندگی کنیم جناب شریعتمداری؟! چطور است جنابعالی خدا شوید؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
142
جالبه اگه اين آقا ادعا داره هاشمي فتنه گره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا مصلحت نظام دادن دست ايشون .
يعني رهبري وقتي مي گويد هيچ کس براي من هاشمي نيست آيا او هم جزء ف................ است .
واقعا که کيهان بس کن الکي مگس نپرون
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
121
این آقا معلوم نیست چکاره است . چرا اینقدر بی پروا حرف میزند لااقل شأن مقام معظم رهبری را رعایت کند
تا دیروز میگفت چون تأیید میشود نمی آید .
حالا که آمده مجبور است تخریب کند
مردم این آقا را دیگه میشناسند . هر چه بیشتر بر علیه هاشمی حرف بزند محبوبیت ایشان بیشتر میشود
رفتار این افرد بیشتر از ترس از دست دادن قدرت است
مش غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
137
بااین حرفها رای هاشمی دو برابر شد .چه میکنه این برادر حسین
حقیقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
156
حمايت اينها از هاشمي از جنس همان حمايت رجوي ملعون از امدن هاشميست . يعني تبليغات منفي، يعني تخريب، اگر اينها واقعاً طرفدار هاشميند وميدانند موضعگيريشان بهانه دست شريعتمداري ميدهد براي تخريب، چرا طرفداري مي كنند؟! نه اين است كه قصدشان تخريب هاشميست؟ اقاي شريعتمداري اين روش ها نخ نما شده اند. اينها چون ميدانند باامدن هاشمي عزت وسرفرازي اسلام وايران برخواهد گشت ونمي خواهند اين اتفاق بيفتد ،با حمايتت شان درواقع تخريب ميكنند. ولي كورخوانده اند. مردم عزيز ايران انشاا... بارأي به هاشمي مشتي محكم بردهن دشمنان خارجي و دست نشاندگان داخلي شان همچون شريعتمداري خواهندزد
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
87
سوختن کیهان از کاندیاتوری هاشمی
خبر بعدی بود ان شا ا..
رحمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
195
من شرنامه ی کیهان را نمی خوانم ولی سوزش وخارش های این روزهای برادر حسین خبر از پیروزی هاشمی دارد . نصرمن الله وفتح قریب
رضاقرسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
80
باز هم برادرحسین افاضات فرمودند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
39
190
طرف خودشو به آب و آتش میزنه و بعد میگه مراسم ختم اصلاح طلبان!!!!!!!!!!!
مگه برا مرده این همه داد و هوار راه میندازند؟ حسی جان!.
saman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
23
165
مرده شو این انتاخابات رو ببره اگر اکبر گنجی که دشمن سرسخت انتقلاب و رهبری بگه من از هاشمی حمایت میکنم اقای گنجی برو خودت رو سیا کن اقایان طرفدار هاشمی بهوش باشید دشمنان ایران و رهبری و انقلاب به ستاد اقای هاشمی نفوذ نکنند خواهش میکنم باعث اختلاف نشید همه ما میدونیم که هاشمی با رهبری ایست..خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد هرکی رهبری قبول نداره نیاد تو ستاد اقای هاشمی نذارید نا اهلان بیاییند نذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
131
حسین جان دیگه هیچ حرفی برا زدن نداری دست به پررویی و بی حیایی زدی.تا دیروز می گفتی هاشمی کاندید نمی شود چون حتماً تایید صلاحیت می شود و رای ندارد.امروز که می بینی تیرت به سنگ خورده و البته چیزی بنام حیا و عذرخواهی در وجودت نیست می گویی باید رد صلاحین بشود.که به کوری چشم همه ظالمان تایید می شود.یه پیشنهاد دارم که حداقل یه جایی برای فردات بزار که هاشمی برنده شد از خجالت نابود نشی هر چند پوست کلفت تر از اینایی
masoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
139
اصلا کل اعضای شورای نگهبانو برکنار کنید بزارید اقای شریعتمداری برن سر کار تا هرکیو می خوان تایید یا رد صلاحیت کنن.مثل اینکه دل این اقا بیشتر از همه واسه کشور میسوزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
19
385
حسین آقا تو هرچقدر هم تبار شناس سیاسی باشی عرضه نداشتی محمود را به شناسی و او را تحلیل کنی تا این 8سال کشور را به لبه پرتگاه نبرد ! دکتر محمود تورا خوب شناخت که بدون هیچ زحمتی به خدمتش در آمدی و پا روی شانه تو و اصولگرایان گذاشت و خود را به عرش رساند به طوری که نمی توانید اورا پایین بیاورید و هرشب کابوس اورا می بینید! آیا وقت عذر خواهی از ملت نرسیده که بواسطه کوتاه بودن افق دید شما از کسی حمایت جانانه کردید که الان او را منحرف می نامید؟ حسین جان راستی چرا دشمنان از کشف پرونده 3000میلیارد خوشحال شدند لابد قوه قضاییه هم در زمین دشمن بازی میکنه ؟ چطور تشخیص نمی دهی که روش های چرچیلی باعث حمایت یک طرف در ایران شده تا دعوا در بگیرد و افرادی مثل شما پاس دشمن را با اسبک به زمین انقلابیون بزند تا سرمایه های ملی ما به جان هم بیبفتند و از درون ما را ضعیف و درگیر خود نمایند و ما فرصت رسیدگی به کار دشمنان را از دست بدهیم و دشمن از ما تصویری بسازند با 33 سال مسئولینی خائن ومنحرف در سطح ریاست قوای کشور و به خورد بهار عربی بدهد و به آنان بگویید ایران و انقلاب اسلامی این است که الان حسین شریعتمداری و کیهان ان را به تصویر میکشد! آیا حسین جان در خلوت خود و فارغ از باند و گروه خود به این فکر کردی که داری پاس دشمن را تحویل میگیری و به تیم ملی دارای گل میزینی انهم از 33 متری با شوتی سرکش که با رانت های متعدد تقویت شده است ؟ آقای گل به خودی ،دیگه برای ملت تفسیر سیاسی ننویس برو یک تاکسی بگیر و مسافرکشی کن و تو تاکسی هرچقدر خواستی تحلیل کن برای مسافران تا به مقصد برسن سرگرم باشن و روزگار بگذاران وملت تو راتنبیه نخواهد کرد !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
53
141
فقط خجالت بکشید با این مطالب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
2
173
شریعتمداری با همین توهمات زنده است.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
138
دیگه چی بلدی،از سیاره های دیگه چی نقشه ای برای براندازی یا فتنه ندارند..........طاهرا خودت هم باورت شده که قلم میزنی؟؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
352
آقای شریعتمداری تویک ته استکان چای حاج روح الله راخوردی آنهم دزدکی واینهمه به آن مینازی ولی آقای هاشمی محرم اسرار آقای خمینی بود والآن هم باحکم رهبری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند. من یقین دارم که توهیچ اعتقادی به ولایت فقیه نداری چرا که اهانت وتهمت به هاشمی یعنی ندیده گرفتن حکم وانتساب رهبری.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
347
متاسفانه روز نامه کیهان و مدیر مسئولش(آقای شریعتمداری)با این نوشته ها تیشه به ریشه نظام جمهوری اسلامی می زند .آقایان بدانند که اگر آقای هاشمی صلاحیت در نظام را نداشتند ،مقام معظم رهبری هیچوقت ایشان را ریاست تشخیص مصلحت نظام منسوب نمی کردند.با این سخنان فقط نظام و رهبری را تضعیف و زیر سوال می برند.به نظر اینجانب این روزنامه با امریکا و دشمنان ایران هستند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
11
532
روزنامه نه لجن نامه
نظرات بینندگان