arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲

فریدون عباسی به مسکو می رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان انرژی اتمی برای شرکت در همایش بین‌المللی صنعتی «اتم اکسپو 2013» که 5 و 6 تیرماه در سن‌پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، فریدون عباسی، رییس سازمان انرژی اتمی کشور و معاون رییس جمهور در راس هیاتی هفته آینده برای شرکت در همایش بین‌المللی صنعتی اتم اکسپو 2013 که از 5 تا 7 تیرماه (26 تا 28 ژوئن) در شهر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود به روسیه می‌رود.

همایش بین‌المللی اتم اکسپو 2013 که به مهندسی برق هسته‌یی در قرن 21 مربوط می‌شود همایش بین‌المللی است که در آن هیات‌های حاضر با حضور در جلسات و سمپوزیوم‌ها درباره موضوعات مختلف مذاکره و تبادل نظر می‌کنند.

فریدون عباسی رییس سازمان انرژی اتمی ایران از سوی روسیه برای شرکت در این همایش دعوت شده است. همچنین در حاشیه این همایش عباسی با همتایان خود و نیز مقامات روسیه دیدار خواهد کرد.

شایان ذکر است الکساندر بیجکوف، معاون مدیرکل آژانس انرژی اتمی و تاکویا هاتوری، رییس همایش صنعت اتمی ژاپن نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

در سال 2012 همایش اتم اکسپو با حضور بیش از چهار شرکت‌کننده از 53 کشور در مسکو برگزار شد. این همایش پیش از نشستی برگزار می‌شود که قرار است 6 تا 8 تیرماه (27 تا 29 ژوئن) تحت عنوان «برق هسته‌یی در قرن 21» با حضور وزیران انرژی اتمی کشورهای مختلف برگزار شود.
نظرات بینندگان