arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۲

دستور کتبی احمدی‌نژاد درباره اصناف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئيس جمهور با اعلام دستور کتبی رئیس جمهور برای تخصیص سهمیه حج اصناف و بازاریان گفت: با توجه به اجرای هدفمندی و تحریمهای متعدد، تورم ۳۰.۵ درصدی جای خرسندی دارد.

به گزارش مهر، محمدرضا رحیمی امروز در مراسم روز ملي اصناف گفت: دولت دکتر احمدي نژاد رابطه اي تمام عيار با اصناف و بازاريان برقرار کرد. معاون اول رئيس جمهور با اشاره به رابطه نزديک دولت و جامعه اصناف افزود:‌ در دولت هاي گذشته آنطور که بايد به اصناف توجه نمي شد اما دکتر احمدي نژاد درهاي بسته را باز کرد و رابطه اي تمام عيار ميان دولت و جامعه اصناف شکل گرفت که زمينه اي براي انجام کارهاي بزرگ همچون اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها شد.

رحيمي همچنین از تلاش ها و همراهي اصناف و بازاريان در همراهي با برنامه هاي دولت تقدير و تشکر کرد و اظهار داشت: جامعه اصناف در تمام مقاطع نقش موثر و ممتازي در کشور داشته و در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها نقش پر اهميتي از خود بر جاي گذاشته است.

معاون اول رئيس جمهور در ادامه با اشاره به لايحه اصناف که هم اکنون در مجلس شوراي اسلامي است، از رئيس شوراي اصناف خواست با تبيين اهميت اين لايحه براي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جهت سرعت بخشيدن به تصويب آن بکوشد.

رحيمي همچنين از دستور کتبي دکتر احمدي نژاد براي تخصيص و ابلاغ سهميه حج اصناف و بازاريان خبر داد و گفت: اين موضوع هم اکنون در دست پيگيري است و اميدواريم که زودتر به نتيجه برسد. وي با اشاره به برخي اهداف دولت از پرداخت يارانه نقدي خاطر نشان کرد: يکي از اين اهداف جبران افزايش قيمت ها به خصوص براي طبقه ضعيف جامعه بود که متاسفانه دولت موفق به اجراي مرحله دوم اين قانون نشد و در يکي از حساس ترين مقاطع ناچار به متوقف کردن ادامه اجراي اين قانون شد.

معاون اول رئيس جمهور افزود: امروز تورم در کشور حدود ۳۰.۵ درصد است که با توجه به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها و اعمال تحريم هاي متعدد از سوي دشمنان هنوز اين رقم جاي خرسندي دارد؛ چرا که در سابقه اين کشور و در گذشته شاهد تورم بيش از ۴۰ درصد در شرايطي که تحريمي در کار نبوده بوده ايم.

رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريک به ملت ايران براي ايجاد حماسه سياسي و پيروزي دکتر روحاني در انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: در تمامي انتخابات پس از انقلاب، شور و عظمت ملت ايران همواره به نمايش گذاشته شده است و همه اين حضورها شيرين و حماسي بوده است اما متاسفانه در انتخابات رياست جمهوري دوره دهم به دليل طراحي دشمنان و برخي توطئه ها اين شيريني به کام ملت ايران تلخ شد.

گفتني است، در اين مراسم آقاي عسگر اولادي، دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري طي سخناني ضمن ستودن شهامت و شجاعت دکتر احمدي نژاد در اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها، از ايجاد فرصت هاي شغلي توسط دولت نهم و دهم براي مددجويان اجتماعي تقدير و تشکر کرد.
نظرات بینندگان