arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۲

اولویت اول ناجا از زبان احمدی‌مقدم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا : فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمارهای امروز برخی جرائم با میزان آمارها در 10 یا 15 سال قبل برابری می‌کند.

 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در نشست خبری، اظهار کرد: اولویت اول نیروی انتظامی برخورد با جرائم خشن است.

وی ادامه داد: امروز در کشف جرائم، رسیدگی به پرونده‌ها و صدور احکام و مجازات‌ها شاهد روند قاطعی هستیم که پیشگیری و کاهش جرائم را رقم زده است.

فرمانده نیروی انتظامی، اضافه‌کرد: آمارهای موجود در برخی موارد با 10 تا 15 سال قبل برابری می‌کند و در سه تا چهار سال اخیر کاهش جرائم را شاهد هستیم در نتیجه با هرگونه ناامنی برخورد کرده‌ایم به خصوص هرگونه ناامنی که منجر به مزاحمت برای مردم شود.

وی تصریح‌کرد: در آغاز کار انسداد مرزها 20 تا 25 کنترل داشتیم که این میزان کنترل ما بر مرزها به 75 تا 80 درصد رسید البته در حال حاضر خلأهایی باقی مانده که بیشتر در منطقه سراوان و شرق کشور است که برای آن نیز برنامه‌هایی داریم.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: ناجا همیشه همراه و همکار هر دولت است و سابقه آقای روحانی در بخش دفاع، امنیت و دبیرخانه شورای امنیت ملی فرصتی است تا ناجا بتواند نقش خود را بهتر ایفا کند.

وی تأکید کرد: در استفاده از فناورهای جدید در ناجا سرعت خوبی را داریم امروز گام‌های بلندی در حوزه فناوری، تأسیسات و تجهیزات گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی در پاسخ به انتصاب چندین باره یک سرهنگ در سمت فرماند نیروی انتظامی استان قزوین گفت: انتصاب فرماندهان جوان برای استان‌های کوچک عمومیت داشته و از طرفی ما با انتصاب فرماندهان جوان می خواهیم کارها را ارتقاء دهیم.


نظرات بینندگان