arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۲

جزئیات دیدار اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دیدار روز گذشته خود با رییس‌جمهور منتخب، ضمن تبریک به حسن روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گزارشی از فعالیت‌های این شورا ارائه کردند.

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عصر دیروز (شنبه) با حضور در محل استقرار موقت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری منتخب ملت ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از این دیدار گفت که "مشارکت 73 درصدی واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی و انتخاب دکتر روحانی با رای خوب مردم را تبریک گفتیم و آمادگی ائمه جمعه سراسر کشور را برای همکاری با رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم اعلام کردیم".

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی همچنین اظهار کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم و انتخاب دکتر روحانی، ادبیات دنیا در قبال ایران تغییر کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه تاکید کرد: امامان جمعه کشور آماده همکاری و حمایت از رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم هستند تا سیاست‌ها و تلاش‌های آنان برای حل مشکلات مردم با موفقیت همراه شود و بستر بالندگی هرچه بیشتر کشور فراهم گردد.

وی افزود: از اینکه دکتر روحانی به عنوان یک روحانی و سیاستمدار ورزیده، مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، بسیار خوشحال هستیم و نهاد نماز جمعه کشور مثل گذشته بر اساس تبعیت از رهبر معظم انقلاب از رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم حمایت می‌کند.

تقوی در پایان تصریح کرد: سوابق و تجربیات دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی و اشراف وی بر مسائل داخلی و خارجی، امیدها را برای موفقیت دولت یازدهم افزایش داده است.

نظرات بینندگان