arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۲

کنایه فردوسی‌پور به سانسور در تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قانون نوشت:

عادل که انگار برای گزارش بازی برزیل و اسپانیا در بامداد دوشنبه حسابی استراحت کرده بود، با توپ پر به جام‌ جم آمد و تا توانست به این و آن طعنه و کنایه زد. جالب‌ترین بخش از گزارش دیشب فردوسی‌پور اما جایی بود که او به مساله سانسور در تلویزیون کشورمان اشاره کرد.

طی چند روز اخیر موضوع پخش چند تصویر از تماشاگران لیگ جهانی والیبال با پوشش نامناسب از سوی شبکه سوم، به یکی از بحث‌های داغ فضای مجازی در کشورمان تبدیل شده است.

در همین راستا عادل هم از فرصت استفاده کرد و در همان دقیقه دوم بازی متلکش را انداخت. وقتی فرد گل زد و به سمت سکوها رفت، این گزارشگر نکته‌سنج سیما گفت: «خدا را شکر تماشاگران برزیلی خیلی بهتر از تماشاگران ایتالیایی هستند» و به این ترتیب با لبخند همیشگی‌اش مساله اشتباه پرحاشیه رخ داده در بازی‌های والیبال را یادآوری کرد.

او همچنین وقتی اواخر بازی پیکه کارت قرمز گرفت و مشغول خروج از زمین شد، با لحن خاصی گفت: «حالا این بازیکن می‌تواند روی سکو برود و کنار همسر سرشناسش بنشیند.» اشاره او به شکیرا بود؛ خواننده مشهور کلمبیایی  که در جریان پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا، تصویر او هم با لباس نامناسب برای لحظاتی روی آنتن زنده تلویزیون رفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد از یزد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
9
279
یه کنایه هم به احمدی نژاد زد وقتی گفت رییس جمعور برزیل هم می تونست مثل (بعضی ها) اخر مراسم یه دفعه بیاد کنابه امدن احمدی نژاد به مراسم فینال جام جهانی کشتی بعد از مشخص شدن برنده بودن ایران بود
نظرات بینندگان