arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۲

استقلال در آخرین دقیقه منتخب کرج را شکست داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تدارکاتی استقلال برابر منتخب کرج با برتری دو بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

دیدار دوستانه استقلال برابر منتخب کرج که در کمپ مرحوم ناصر حجازی از ساعت 18:30 آغاز شده بود، در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

گل‌های استقلال را در این دیدار علیرضا نیکبخت واحدی از روی نقطه پنالتی و احسان پیرهادی در آخرین دقیقه بازی به ثمر رساندند.

اولین فرصت این دیدار را محمد قاضی در دقیقه پنجم از دست داد. این بازیکن از دو متری دروازه، اقدام به شوت‌زنی کرد که بعد از برخورد توپ با مدافع منتخب کرج، این توپ راهی کرنر شد.

در دقیقه 23 فردین عابدینی با جا گذاشتن سه نفر وارد محوطه جریمه منتخب کرج شد ولی ارسال او را مدافعان منتخب کرج به خوبی دفع کردند. یک دقیقه بعد از این فرصت، محمد قاضی از پشت محوطه جریمه تیم منتخب کرج، شوتی را به سمت دروازه زد که ضربه او با فاصله زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه 27 آرش برهانی از درون محوطه جریمه منتخب کرج فرصت خوبی به دست آورد که شوت او را دروازه‌بان منتخب کرج راهی کرنر کرد.

در دقیقه 30 بهترین فرصت استقلال از دست رفت. ارسال خوب نیکبخت‌واحدی روی پای آرش برهانی فرود آمد ولی ضربه او با فاصله‌ای اندک راهی اوت شد.

با آغاز نیمه دوم، باز هم صاحب توپ و میدان استقلال بود، اما در دقیقه هفتم نیمه دوم، صفدر یوسف‌لو با سیدحسین حسینی تک‌به‌تک شد که شوت او را دروازه‌بان استقلال به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 18 نیمه دوم، روی یک ضربه ایستگاهی، پژمان منتظری برای استقلال صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه منتخب کرج به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه 25 نیمه دوم، منتخب کرج صاحب فرصت خوبی شد که ضربه سر مهاجم منتخب کرج را سیدحسین حسینی به زیبایی دفع کرد.

در دقیقه 40 نیمه دوم، محمدمهدی نظری مهاجم استقلال در محوطه جریمه منتخب کرج سرنگون شد که داور در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشت. این ضربه را نیکبخت‌واحدی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 42 نیمه دوم، منتخب کرج یک فرصت تک به تک را به دست آورد که این ضربه با دخالت حسینی به کرنر تبدیل شد اما یک دقیقه بعد بود که در شرایطی مشابه این بار مهاجم منتخب کرج گل تساوی را به ثمر رساند.

در آخرین دقیقه بازی احسان پیرهادی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر خود، گل برتری استقلال را به ثمر رساند.

نظرات بینندگان