arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۲

فيس‌بوک بدترين ابزار گوشي‌هاي هوشمند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: برخي ابزارهاي موبايلي که براي گوشي‌هاي هوشمند توليد مي‌شوند بسيار کاربردي هستند و کاربران هم علاقمندي زيادي به آن‌ها نشان مي‌دهند. اما برخي ديگر از اين ابزارها را مي‌توان مناسب و معقول، متوسط، قابل خدمات‌دهي و بعضي ديگر را مي‌توان بد دانست.

برخي از اين ابزارهاي بد به‌قدري غيرکاربردي هستند و نام آن‌ها شنيده نشده است که شما هرگز با آن‌ها برخورد نمي‌کنيد. اما برخي ديگر از آن‌ها در خانواده ابزارهاي معروف طبقه‌بندي مي‌شوند و در عين حال مي‌توان نام آن‌ها را در ليست بدترين ابزارهاي موبايلي طبقه‌بندي کرد.
کارشناسان بر اساس يک بررسي جديد ليست بدترين ابزارهايي که شهرت زيادي هم دارند، منتشر کرد‌ه‌اند که از جمله آن‌ها مي‌توان به ابزار شبکه اجتماعي فيس‌بوک، ابزار سايت مشهور WordPress و ... اشاره کرد.

- ابزار شبکه اجتماعي فيس‌بوک: اين محصول بدترين ابزار مخصوص گوشي‌هاي هوشمند شناخته شده است و اگرچه از سال گذشته نسخه‌هاي مختلف آن براي آيفون، اندرويد و ويندوز فون عرضه شده است، اما اين محصول با فضاي HTML5 سازگاري ندارد و کاربراني که سراغ آن مي‌روند را بسيار دچار مشکل مي‌کند.

- ابزار سايت مشهور WordPress با نام What The Word: اين ابزار در اصل يک بازي است که طي آن کاربران چهار تصوير مجزا و به ظاهر ناهمگون را مقابل خود مي‌بينند و از کاربر درخواست مي‌شود که کلمه مشترک مربوط به اين چهار تصوير را حدس بزند. اما اين بازي مشکلاتي را هم در پي دارد. نخست آنکه رابط تعريف شده براي بازي به درستي ساخته نشده است و در حالي که شما يک بخش پر از کلمات مختلف را براي کمک گرفتن در اختيار داريد، به شما امکان تايپ يک حرف براي جست‌وجوي آسان‌تر در کلمات داده نمي‌شود. همچنين، معمولا در بسياري از مواقع اين بازي پاسخ اشتباه را به کاربر نشان مي‌دهد.

نظرات بینندگان