arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۲

قمه‌كش‌هاي خيابان فرشته هنوز متواري‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بيش از 48 ساعت از زمان وقوع حادثه قمه‌كشي روي دو مرد جوان در شمال شهر پايتخت مي‌گذرد، اما هنوز ضاربان اين حادثه از سوي ماموران پليس دستگير نشده‌اند.

اين حادثه در حالي رخ داد كه دو مرد ضارب پس از وارد آوردن چندين ضربه قمه به بدن يكي از مردان جوان به سرعت از محل حادثه متواري شده است. يكي از اين مضروبان در اين حادثه از طلبكاران مشاور اقتصادي رييس فدراسيون كشتي است.

او زماني كه به همراه دوستش براي دريافت مطالبات به دفتر اين فرد رفت، مورد ضرب و شتم و اصابت چند ضربه قمه از سوي دو مرد ناشناس قرار گرفته و به‌شدت از ناحيه سر و صورت مصدوم شده است.

اين حادثه از سوي دو مرد ناشناس كه يكي 30 ساله و ديگري 35 سال دارند صورت گرفته است. همچنين مشخص شد آنها با استفاده از سلاح سرد مثل چاقو و قمه زماني كه دو مرد طلبكار در پايين ساختمان منتظر آمدن مشاور اقتصادي فدراسيون كشتي بوده‌اند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

 اواخر تير ماه امسال بود كه دو مرد جوان به كلانتري 101 تجريش مراجعه كردند و گفتند كه از سوي دو مرد ناشناس كه سلاح سرد دردست داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. اين دو مضروب پس از اعلام شكايت، فيلمي كه توسط مردم گرفته شده بود را به ماموران تحويل دادند تا ضاربان را شناسايي كنند، ماموران پليس كلانتري تجريش به محل حادثه كه دفتري در خيابان فرشته است اعزام شدند.

پس از صحت و سقم ماجرا، پرونده‌يي با موضوع «ضرب و شتم» در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت. ماموران در بازبيني تصاوير گرفته شده در زمان حادثه، چهره دو ضارب را شناسايي كردند. آنها در تحقيقات ميداني دريافتند كه ظهر روز دوشنبه دو مرد جوان كنار يك ساختمان در خيابان فرشته ايستاده‌بودند كه ناگهان دو مرد جوان ديگر كه اندام ورزيده‌يي داشته‌اند با قمه و چاقو آنها را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند.

يكي از مضروبان درباره روز حادثه به «اعتماد» گفت: يكي از دوستانم روز دوشنبه گذشته يعني بيست و چهار تير ماه با مشاور اقتصادي رييس فدراسيون كشتي براي گرفتن طلبش قراري صوري در دفتر كارش واقع در خيابان فرشته گذاشت و من هم آن روز به دنبال او رفتم. تقريبا ساعت 12 ظهر بود كه به دفتر ايشان رسيديم و بعد از كمي صحبت، او به ما گفت كه به بيرون ساختمان برويم تا بيايد و طلب دوستم كه حدود 200 ميليون تومان است را بدهد. زماني كه به بيرون ساختمان رسيديم ناگهان دو مرد قوي هيكل با چاقو و قمه به جان ما افتادند.

وي در ادامه سخنانش افزود: در همين حال من به كمك دوستم رفتم و توانستيم از محل حادثه فرار كنيم و جان سالم به در ببريم، اما مردم بسياري در محل حادثه ديده مي‌شدند كه در حال فيلمبرداري با گوشي موبايل‌شان بودند. اين مرد جوان عنوان داشت: از رفتار و چاقو كشيدن دو ضارب معلوم بود كه در كارشان حرفه‌يي هستند. در اين حادثه من آسيبي نديدم، اما دوستم كه در واقع طلبكار اصلي است از ناحيه دست و صورت زخمي شد و چند تا از دندان‌هايش هم شكست. بعد از اين ماجرا من به همراه دوستم با فيلمي كه مردم گرفته بودند به كلانتري 101 تجريش رفتيم و از بدهكارمان و دو ضارب شكايت كرديم. وي درباره وضعيت جسمي دوستش عنوان داشت: بعد از اين ماجرا براي دوستم كه از چند ناحيه بدن (دست، صورت، لب و دندان) زخمي شده بود طول درمان گرفتيم و خوشبختانه حال او خوب است.
نظرات بینندگان