arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

رحیمی: وقتي مي خواهيم به يکي از وزراي احمدي نژاد خانه سازماني بدهيم گفتند نمي شود!/ به احترام رهبري حرفي نمي زنيم/ دولت روحانی باید امثال نیکزاد را به خدمت بگیرد

معاون اول احمدی نژاد علت موفقيت هاي دولت هاي نهم و دهم را سادگي و خلوص کاري آن ها برشمرد و دليل هم آورد که در اين دولت، وزرا، معاونان، همسايه وزرا و معاونانش و بچه هاي رئيس جمهور و همه را هم که جمع کنيد نمي توانند باغ و ساختماني با اين عظمت بسازند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئيس جمهور چند روز قبل در يکي از آخرين سفرهاي دولت دهم به خراسان جنوبي رفت تا پروژه هاي مسکن مهر را افتتاح کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «انتخاب» از بیرجند ؛ محمدرضا رحیمی در جشني که به مناسبت ثبت جهاني باغ اکبريه بيرجند برگزار شد، با بیان اینکه «می خواهد در روزهاي پاياني دولت دکتر محمود احمدي نژاد کمي با مردم درددل کند» با کمي مزاح گفت: از اين که حق معاون اول رئيس جمهور با سخنراني طولاني بعضي ها(استاندار) در اين زمان کم خورده شد و همچنين از اين بابت که فقط چند دقيقه اي مي توانم در اين روزهاي آخر صحبت کنم براي خودم تاسف مي خورم چون حرف هاي خوب و درد دل هايي داشتم و حالا زمان گفتن است.

او با اين مقدمه شروع کرد که وقتي آمار و ارقام را جمع مي بنديم بعضي مواقع آن قدر عددها بزرگ است که خودمان هم به ترديد مي افتيم. جالب اين است که اين حجم کار بالا با همان امکانات سابق و البته با تحريم هاي شديد انجام شده است، اما 8 نفر بزرگواري که در انتخابات تبليغ کردند يک نفرشان به تحريم اشاره نکرد، گويي از نظر آن ها انگار هيچ اتفاقي نيفتاده است اما به زودي مي فهمند چه اتفاقاتي رخ داده و چه طور کشور اداره شده است.

معاون اول رئيس جمهور نگاهي به باغ اکبريه انداخت و گفت: اين باغ بزرگ متعلق به يکي از وزراي حکومت پهلوي بوده است.

«رحيمي» از طرفي علت موفقيت هاي دولت هاي نهم و دهم را سادگي و خلوص کاري آن ها برشمرد و دليل هم آورد که در اين دولت، وزرا، معاونان، همسايه وزرا و معاونانش و بچه هاي رئيس جمهور و همه را هم که جمع کنيد نمي توانند باغ و ساختماني با اين عظمت بسازند آن وقت اين باغ فقط متعلق به يکي از وزراي رژيم منفور پهلوي است که سالي يک بار فقط به آن سر مي زند، اما وقتي مي خواهيم به يکي از وزراي دکتر احمدي نژاد خانه سازماني از وزارت کشور بدهيم گفتند نمي شود.

معاون اول احمدی نژاد افزود: با اين حال کار اين دولت برکت داشته است چون هر چند تهمت ها شنيد اما در آسمان ها و در همه جا حرکات ما ثبت و ضبط شده است، ما به احترام مقام معظم رهبري حرفي نمي زنيم و حرفي نخواهيم زد.

وي از توطئه غربي ها براي بد جلوه دادن ايران هم گفت و اين که هر مقامي از غرب يا هر جاي ديگر دنيا به ايران آمد توبه کرد، آن ها گفتند آن چه در مورد اين کشور به خورد ما داده اند چيزي نيست که مي بينيم. به عنوان مثال در سفر يکي از اعضاي سازمان يونسکو به ايران، وي تفکرش اين بود که پس از جنگ تحميلي مردم به دليل فقر از گرسنگي تلف مي شوند. اين حاصل تبليغات سوء رسانه ها، تلويزيون ها و روزنامه هايي است که بيشتر از آن صهيونيست هاست.

«رحيمي» درباره رفتن هم گفت: با اين جملات که ما بايد برويم وقت مان تمام شده است. براساس قانون اساسي يک فرد 2 بار بيشتر نمي تواند رئيس باشد وقتي که داشتيم تمام شد. قرار نيست خونريزي کنيم. منتها دولت بعدي فقط اگر از امثال مهندس نيکزادها داشته باشد مي تواند سبقت بگيرد.

نظرات بینندگان