arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۲

«پارك مسجد» در شيراز ايجاد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدير مكتب القرآن‌ثارالله فارس شعبه «طلوع نور» مسجد شهيد دستغيب شيراز از راه‌اندازی «پارك مسجد» در اين مسجد خبر داد.

به گزارش ايكنا بهناز عباسی، مدير مكتب القرآن‌ثارالله فارس شعبه «طلوع نور» مسجد شهيد دستغيب شيراز، عصر پنج‌شنبه، 31 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه فعاليت‌های ويژه كودكان و نوجوانان از 12 سال پيش آغاز شده است، گفت: اين فعاليت‌ها با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن صورت گرفته است.

وی با تأكيد بر اينكه دشمن عروسك‌های باربی را برای از بين بردن اعتقادات كودكان ما وارد بازارها كرده است، افزود: برنامه‌های كانون فرهنگی «طلوع نور» و مسجد شهيد خليل دستغيب برای مقابله با اين حركت شوم دشمن باعث شد تا نخستين مهد مسجد در شيراز شكل بگيرد.

عباسی خاطرنشان كرد: با توجه به فعاليت‌های انجام شده در سال های گذشته، مهد مسجد با همكاری مسئولان مؤسسه موقوفه مكتب‌القرآن ثارالله توانست در سال 91 موفق به اخذ مجوز از سازمان بهزيستی شود.

وی با تصريح اينكه فعاليت‌های اين مهد مسجد با استانداردهای سازمان بهزيستی فارس مطابقت دارد، از ايجاد«پارك مسجد» در مسجد شهيد خليل دستغيب شيراز خبر داد و يادآور شد: در بخشی از فضای حياط مسجد لوازم بازی كودكان همچون تاب و سرسره ايجاد شده است.

عباسی با اشاره به اينكه ايجاد «پارك مسجد» باعث افزايش حضور كودكان در مسجد شده است، تصريح كرد: با توجه به اينكه در زمان برگزاری مراسم‌های مختلف و به ويژه نماز جماعت كودكان اغلب به بازی می‌پردازند، ايجاد چنين فضايی باعث شده است تا در اين زمان شبستان مسجد عاری از سروصدای بازی كودكان باشد و مردم با آرامش بهتری به راز و نياز بپردازند.
نظرات بینندگان