arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۲

ارزیابی علوی از چهاردهمین اجلاس خبرگان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر اطلاعات و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اجلاس‌ مجلس خبرگان همیشه برکات خاص خود را دارد اما این اجلاس دارای برکات بیشتری بود چرا که اضافه بر گزارش سردار سلیمانی که بسیار سودمند و مفید بود نطق رئیس‌جمهور نیز بیان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس به برگزاری چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهارداشت: اجلاس‌های مجلس خبرگان همیشه برکات خاص خود را دارد اما این اجلاس دارای برکات و ارزش بیشتری بود چراکه اضافه بر گزارش سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس که بسیار سودمند و مفید بود نطق آقای روحانی رئیس‌جمهور نیز بیان شد.

وزیر اطلاعات تصریح‌کرد: آقای روحانی به تشریح ابعاد مختلف اوضاع و مسائل روز کشور پرداختند که برای نمایندگان مجلس خبرگان بسیار مفید بود و در شرایط فعلی یک بحث ضروری به شمار می‌رفت.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز در یک فضای صمیمی مسائل مدنظر خود را مطرح کردند، گفت: نطق‌های قبل از دستور مجلس خبرگان در یک فضای بسیار خوب با اخلاقیاتی که در شأن نمایندگان خبرگان است و همیشه چنین فضایی بر مجلس خبرگان حکمفرما بوده، مطرح شد.

حجت‌الاسلام علوی بر همین اساس به برگزاری 4 جلسه مجلس خبرگان آکنده از صفا، صمیمت و تبادل سازنده نظرات، اشاره و تصریح‌کرد: این مجلس جلسات بسیار مفیدی را پشت سر گذاشت.

وزیر اطلاعات اضافه‌کرد: همیشه پایان زیبای این جلسات با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار امام راحل و دیدار با مقام معظ رهبری صورت می‌گیرد که نمادی از ادامه راه امام راحل توسط نمایندگان خبرگان رهبری است که نوعاً در مسئولیت‌های حساس در کشور درحال انجام وظیفه هستند و تبعیت از رهبری به عنوان ولی فقیه زمان است که نمایندگان خبرگان خود را مستلزم به حمایت از این عمود و ستون خیمه نظام و انقلاب می‌دانند.
نظرات بینندگان