arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۲

جولان دلالان بلیت و سرگردانی تماشاگران/ بازار سیاه، سیاه‌تر از قبل!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درحالیکه هنوز برخی از سکوهای طبقه پائین ورزشگاه آزادی خالی است، بلیت این سکوها به پایان رسیده و بلیت‌های 5 هزار تومان در بازار سیاه تا 40 هزار تومان به فروش می‌رسد. این اتفاق تلخ و تکراری در شرایطی رخ می دهد که مسئولان سازمان لیگ در ابتدای دوره سیزدهم این رقابت ها قصد ساماندهی بلیت فروشی را داشتند اما ظاهرا هنوز سرگردانی تماشاگران و هواداران استقلال و پرسپولیس ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حواشی قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید:

* بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه ساعت 12:30 دقیقه به پایان رسید و باجه‌های بلیت فروشی تنها بلیت‌های 5 هزار تومانی که متعلق به طبقه دوم است را به فروش می‌رسانند. البته با توجه به تدابیر انجام شده همچنان بلیت‌های این بازی در بازار سیاه به فروش می‌رسد که براساس مشاهدات خبرنگار مهر بلیت 5 هزار تومانی به قیمت 40 هزار تومان فروخته شده است، موضوعی که با اعتراض تماشاگرانی که نتوانسته‌اند بلیت بخرند، همراه شده است.

* هنوز طبقه اول بطور کامل پر نشده است ولی در قسمت غربی طبقه دوم که سایه است، تماشاگران بسیاری مستقر شده‌اند. در حال حاضر بیش از 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* اعتراض خبرنگاران به بازرسی بدنی از آنها اتفاق دیگری بود که در این بازی رخ داده است.

* بسیاری از تماشاگران که بلیت تهیه و از درب‌های مجموعه ورزشی آزادی وارد ورزشگاه شده‌اند، در روی چمن‌ها در حال اقامه نماز و یا صرف ناهار و استراحت هستند.

* مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ از ساعاتی پیش به ورزشگاه آزادی آمده و با وسیله نقلیه در حال بررسی بخش‌های مختلف ورزشگاه است تا درصورت بروز هرگونه مشکلی، آن را برطرف کند.

* مهدی حب درویش یکی از رکورداران روپایی در ایران و جهان قرار است به همراه تعدادی جوان مستعد از ساعت 15 امروز در محوطه ورزشگاه حرکات نمایشی با توپ انجام دهند. در این بین کودکی 8 ساله به نام مهیار محمدی قرار است تا آغاز بازی 1000 روپایی بزند.

* مسئولان امدادرسانی در بخش‌های مختلف ورزشگاه مستقر هستند.

* طبق اعلام مسئولان عادل فردوسی‌پور به عنوان گزارشگر دربی 77 انتخاب شده است.

نظرات بینندگان