arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۲

قلعه‌نویی: رحمتی بیکارترین بازیکن بود/ بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ همین که نباختیم خوب است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در ایجاد موقعیت بهتر از حریف بودیم و فکر نمی‌کنم پرسپولیسی‌ها موقعیت‌های 20 - 30 درصد داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش در دربی 77 مقابل پرسپولیس در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: تشکر می کنم از کسانی که این بازی را برگزار کردند. خیلی از نیروها هستند که ارزش و زحمت آنها نشان داده نمی شود. از همه تشکر می کنم. یک تبریک هم می گویم به تیم داوری که قضاوت خوبی داشتند و از همه صحنه ها نزدیک بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: دو تیم می خواستند خط هافبک همدیگر را قطع کنند. در نیمه اول موقعیت زیادی نبود اما در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در مجموع از بازی این دو تیم انتظار بیشتری می‌رفت. با توجه به اینکه دو نفر از بازیکنان تاثیرگذار ما نبودند نتوانستیم نمایش بهتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تیمش به مراتب بهتر از پرسپولیس بازی کرد گفت: به نظر من کم کارترین بازیکن زمین رحمتی بود. پرسپولیسی های یکی دو کاشته از مرکز زمین ارسال کردند که رحمتی گرفت و تنها یک شوت زدند که رحمتی مجبور شد زمین بخورد.

امیر قلعه نویی ادامه داد: وقتی آمار را بررسی کنیم می بینیم که تیم ما برتر از پرسپولیس بود. ما پنج کرنر زدیم و پرسپولیسی ها سه کرنر، ضمن اینکه یک بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد که داور این کار را نکرد. ای کاش این بازی گل داشت تا مردم لذت بیشتری ببرند.

قلعه نویی با بیان اینکه این یک دیدار فیزیکی بود در پاسخ به اظهار نظر علی دایی که گفته بود داور علیه پرسپولیس سوت زد گفت: ما در دیدارهای قبلی از داوری متضرر شده بودیم اما چیزی نگفتیم. فغانی امروز بازی را مدیریت کرد و خیلی نزدیک صحنه ها بود. با این حال می توانست یکی از بازیکنان پرسپولیس را اخراج کند. در بازی های بین المللی چنین صحنه هایی را اخراج می کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که ظاهرا شما دنبال رکورد بودید که تیم تان را محتاط به زمین فرستادید گفت: من دنبال رکورد نیستم. تعویض های ما رو به جلو بود. هر دو تعویض ما در 50 متر رو به جلو بود. دنبال رکورد نیستم و دنبال فوتبال خوب هستم اما هنوز با استقلالی که مد نظر من است فاصله داریم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خسته هستند و ریکاوری خوبی انجام نداده اند. وضعیت مالی ما هم آنقدر بد است که برای برگزاری دو روز اردو پول نداشتیم. قبل از بازی هم یکی از دوستان از دبی برای ما سکه فرستاد که به بازیکنان بدهیم. شرایط مالی ما خیلی بد است و مصدومیت ها هم به ما لطمه می زند. فقط چند بازیکن پول گرفته اند و سایرین مشکل مالی شدید داردند.

وی در مورد اینکه استقلال از نبود یک بازیکن طراح رنج می برد گفت: خط هافبک ما می توانست بهتر از این باشد. ما یک بازیساز آورده ایم به نام ایمان باصفا که یکی از امیدهای فوتبال ایران خواهد بود. امیدوارم بتواند برای ما مفید باشد. اگر مجوز بازی اش سه روز زودتر می رسید حتما به او بازی می دادم. با این حال قطار ما دارد حرکت می کند اگر به ما سنگ نزنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اظهار نظر سرمربی پرسپولیس در مورد داوری نیز گفت: در مورد صحبت های دایی من نباید جواب بدهم. بیشترین ضربه را از داوری ما خوردیم. آقای فغانی امروز خیلی نزدیک به صحنه ها بود و روی نتیجه بازی هم تاثیرگذار نبود.

قلعه نویی با بیان اینکه از سازمان لیگ می خواهیم دیدار استقلال با ذوب آهن را عقب بیندازد گفت: با توجه به مصدومیت هایی که گریبان بازیکنان را گرفته و از نظر بدنی هم مشکل داریم، از سازمان لیگ می خواهیم دیدار با ذوب اهن را عقب بیندازد اگر هم نشد ما تمکین می کنیم.

وی در مورد بهترین بازیکن استقلال در این دیدار نیز گفت: به نظر من بهترین بازیکن امروز تماشاگران بودند. تیم ما در مجموع خوب بود. بازیکن شاخصی نداشتیم. رحمتی بجز یک شوت دیگر زمین نخورد. پنج موقعیت خوب داشتیم اما در مجموع از استقلال توقع بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما در نیمه دوم دو موقعیت بالای 80 درصد داشتیم اما آنها هیچ موقعیتی نداشتند. ما کرنر بیشتری زدیم و این نشان می دهد که ما تیم برتر زمین بودیم. من دوست داشتم این بازی را ببریم اما همین که نباختیم و گل نخوردیم خیلی خوب است. این نشان می دهد که ما در بحث دفاعی پیشرفت کرده ایم.

نظرات بینندگان