arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲

مصوبه اخیر مجلس درباره تامین اجتماعی موضوع «مناظره» تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در برنامه «مناظره» این هفته موافقان و مخالفان مصوبه اخیر مجلس درباره تامین اجتماعی با یکدیگر مناظره می‌کنند و همچنین عملکرد سازمان تامین اجتماعی در پاسخگویی به توقعات مردم مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، پنجمین برنامه «مناظره» با حضور پنج مهمان برگزار می‌شود که در جمع آنها اسامی تعدای از نمایندگان موافق و مخالف مصوبه اخیر دیده می‌شود.

محمدرضا پورابراهیمی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رحمت اله حافظی، مدیر عامل اسبق سازمان تامین اجتماعی، حسن صادقی، رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور، محمدحسین قربانی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و حسن کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمانانی هستند که در برنامه این هفته با یکدیگر مناظره می‌کنند.

بر اساس مصوبه‌ای که اخیرا در مجلس به تصویب رسیده است بیمه‌شدگان در صورت داشتن شرایط سنی و تنها یک ماه سابقه پرداخت حق بیمه، امکان پرداخت مابه‌التفاوت حق بیمه ده ساله خود و بازنشستگی را پیدا می‌کنند. با این مصوبه افراد با پرداخت کردن حداقل ۱۰ سال حق بیمه می‌توانند مانند سایر بازنشستگان و مستمری بگیران از مزایای خدمات درمانی رایگان استفاده کنند.

«مناظره» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و با اجرای مرتضی حیدری عصر روز جمعه ( 22 شهریور ماه) ساعت 16 و 30 دقیقه الی 19 از شبکه یک سیما نمایش داده می‌شود.

نظرات بینندگان