arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

جلالی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ در بازی‌های سخت نتیجه می‌گیریم در بازی آسان نه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید که موقعیت‌های تک به تک خوبی را در بازی با ملوان داشتند اما نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند.

مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل تیم ملوان بندرانزلی که با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید، اظهار داشت: چندین موقعیت تک به تک را از دست دادیم. باید در بخش حمله موثرتر باشیم. اشتباهاتی هم در بخش دفاعی داشتیم.

وی درباره محمد نصرتی مدافع این تیم و اشتباهاتش در این بازی گفت: وی در هشت بازی گذشته یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است و دلیلی نمی‌شود با یک اشتباه در یک بازی وی را تعویض کنیم. اگر سایر بازیکنانم نیز خودشان را نشان دهند حتما از آنها استفاده خواهیم کرد.

جلالی همچنین بیان کرد: ملوان بسته بازی کرد و در حملات برنامه داشت و موقعیت کمی نیز ایجاد کرد. باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. باید بازیکنانی را بسازیم یا بازیکنانی را جذب کنیم. این وضعیت به این شکل نخواهد بود و باید بازی بهتری را انجام بدهیم.

سرمربی تراکتورسازان افزود: بازیکنانم برای برد آماده بودند. تیم‌هایی که به استادیوم یادگار امام(ره) می‌آیند، بسته بازی می‌کنند و ما برای استفاده از موقعیت‌هایمان باید از توپ‌های بلند استفاده کنیم یا بازیکنان سرزنی داشته باشیم و یا باید از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کنیم.

جلالی درخصوص اینکه آیا بازیکنان خارجی را نیز جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: باید خرید بازیکنان خارجی وسواس زیادی داشته باشیم تا سرمان کلاه نرود.

وی در پایان گفت: از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم ولی باید روی اشکالاتی که داریم کار کنیم تا بهتر شویم. من از این موضوع ناراحت هستم که در بازی‌های سخت نتیجه می‌گیریم اما در بازی‌های آسان نمی‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان