arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲

فحاشی تماشاگران به ویسی و شکستن شیشه های رختکن استقلال/ دوربین 90 حاشیه ساز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم استقلال خوزستان برابر حریف اصفهانی خود در حالی شکست خورد که بازهم تعدادی از تماشاگران به عبداله ویسی سرمربی این تیم فحاشی کرده و شیشه رختکن تیم استقلال خوزستان را شکستند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان ساعت 18 و 45 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و تیم سپاهان موفق شد با دو گل نماینده خوزستان را مغلوب کند.

برای تماشای این بازی نیز مانند سایر بازی های خانگی نمایندگان استان هواداران زیادی به ورزشگاه نیامده بودند ولی نکته جالب در این بازی حضور بیش از 200 هوادار سپاهان بود که به شدت تیم خود را تشویق می کردند.

در پایان بازی تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه عبداله ویسی شعار می دادند و خواستار جدایی او از استقلال شدند.

در اواخر نیمه دوم این بازی نیز زمانی که آرش افشین بازیکن سابق فولاد برای سپاهان به میدان رفت؛ تعدادی از تماشاگران علیه او نیز شعار هایی اعتراض آمیز سر دادند.

در پایان بازی تعداد زیادی از تماشاگران معترض در محل در خروجی ورزشگاه تجمع کرده و بازهم شعار های فراوانی را علیه ویسی سر دادند تا جایی که برخی از آن ها به شیشه رختکن استقلالی ها آسیب رساندند که این امر باعث شد نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه این تماشاگران را متفرق کنند.

هواداران تیم سپاهان نیز که از تجمع هوادران خشمگین تیم استقلال هراس داشتند با اینکه نورافکن های ورزشگاه خاموش شده بودند ولی همچنان روی سکوها مانده بودند تا جو بیرون ورزشگاه آرام شود.

در کنفرانس مطبوعاتی بازی نیز دوربین برنامه 90 حاشیه ساز شد زیرا زمانی که عبداله ویسی برای مصاحبه وارد اتاق کنفرانس شد، مدیر رسانه استقلال خوزستان پیش از هر چیز خواستار بیرون رفتن دوربین 90 شد که دلیل اصلی آن گزارش تصویری بود که شب پیش از دربی تیم های خوزستان علیه تیم و باشگاه استقلال خوزستان از برنامه 90 پخش شده بود.

این بحث و جدل ها حدود 10 دقیقه ای وقفه در آغاز کنفرانس ایجاد کرد ولی در نهایت ویسی به احترام اصحاب رسانه از این امر صرف نظر کرد.

نظرات بینندگان