arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲

"فقط دریاچه ارومیه نبود،خیلی چیزها خشک شدند"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رويکرد وزارت کشور در حوزه ستادي و هم در حوزه صفي نشاط سياسي در کشور و همدلي و همگامي همه ي مردم در عرصه هاي مختلف هست.

اين مطلب را حميد حدادي رئيس ستاد انتخاباتي حزب اعتدال و توسعه در آذربايجان غربي گفت و افزود: آنچه از نتيجه انتخاب دو تن از استانداران در استان تهران و مازندران حاصل شد اين است که وزرات کشور شاخص ها و معيارهاي ارزشي از جمله اعتدال – نگاه اقتصادي – قدرت تعامل – پاکدستي را به نيکي و با مداقه کامل لحاظ نموده است و انتظار فعالين سياسي و مردم اين استان هم همين است که دوستان وزارت کشور به قد و اندازه  اين استان نيز همان نگاه را داشته باشند و اين ميسورنخواهد بود مگر اينکه مبادي معرفي افراد و چهره ها درست انتخاب شده باشد.

حدادي گفت : خوف اين دارم که پروسه معرفي افراد به پست استانداري از مبادي متعدد و گاها بي ربط از سوي گروه هاي مختلف به ويژه از بعد تعدد افراد وزرات کشور را در انتخاب با ترديد روبرو سازد چرا که بعضي از ليست ها وجود دارند که چنين به نظر ميرسد ستاد هاي پيروز سال هشتاد و چهار و هشتاد و هشت معرفي نموده باشند. و بعضي ليست ها هم موضوع را خيلي سطحي نگاه کردند. اما هر چه هست وزرات محترم کشور روند قانوني را طي و بالاخره راي به جامع الشرايط ترين فرد خواهد داد.

حدادي در مورد اينکه آيا دفتر حزب در استان در اين مورد ارتباطي با وزارت کشور داشته يا خير گفت: ما به خوبي مي دانيم که وزرات کشور از ظرفيت هاي شناخت بالايي بر خوردار هست و نياز به توصيه هاي ما ندارد اما حمايت از افراد کار معمول و معقولي مي تواند باشد.

وي گفت: من معتقدم حزب بايد مطالبات مردمي را به نوعي منعکس نمايدکه خوشبختانه اين تعامل بين همه دستگاه ها وجود دارد و ما سعي کرديم از دخالت ها و تصميم سازي ها به دور باشيم چرا که اطمينان کامل از دقت عمل وزارت کشور در جهت رعايت عرف و قانون داريم.

حدادي در مورد درياچه اروميه گفت: بحمدلله شخص رئيس جمهور و بدنه دولت تدبير و اميد به قول هاي خود عمل کردند و هم اکنون کارگروه بسيار قوي و در سطح وزرا و معاونين رئيس جمهور در استان به دنبال همين هستند . اما بايد گفت که به غير درياچه خيلي چيزها در اين استان خشک شدند که مصيبتش کمتر از درياچه نيست.

حدادي افزود: دولت بايد در اين استان کار هاي مهمتري هم بکند از جمله جا انداختن قانون گرايي، قابليت سازي ، فرصت سازي و تدوين برنامه هاي با ثبات براي حمايت از بخش هاي خصوصي در حوزه هاي مختلف از جمله صنعت و تجارت و توسعه مشارکت و تاکيد بر حق شهروندي و فراهم آوردن زمينه هاي بالندگي براي نخبگان و علما و فضلا و ادبا و هنرمندان و نويسندگان و اهل علم و معرفت را بطور اساسي در برنامه کاري خود قرار دهد.
نظرات بینندگان