arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۳۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲

قطعی شدن لغو واگذاری زمین های نمایشگاه به صداوسیما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالیکه صداوسیما در واکنشی دیرهنگام، خبر «انتخاب» در مورد «لغو واگذاری زمین های نمایشگاه بین الملیی به صداوسیما» را رد کرد ، خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد که عدم واکنش دولت به نامه ی اخیر لاریجانی، واگذاری زمین ها را ملغی می کند.

«انتخاب»11 شهریور خبر داده بود که رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهور به دلیل نبود امضای وزیر مسئول و مغایرت با آئین نامه 136 داخلی مجلس آن را به دولت اعاده کرد.

در همان گزارش قید شده بود که «در صورت عدم اصلاح این لایحه و همچنین عدم ارسال مجدد آن به مجلس این لایحه کن لم یکن تلقی شده و اراضی شرکت نمایشگاه های بین المللی دیگر به صداوسیما داده نمی شود.»

با این حال، شنیده های «انتخاب» حکایت از آن دارد که قرار نیست دولت به این نامه لاریجانی پاسخ دهد ؛ بنابراین می توان چنین نتیجه گرفت که واگذاری زمین های نمایشگاه به صداوسیما، لغو شده است.

متن تکذیب صداوسیما

محمدتقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما  در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اینکه دولت با ارسال نامه‌ای به صداوسیما لغو واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی به این نهاد را اعلام کرده است، گفت: نامه‌ای در خصوص لغو واگذاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به ما نداده‌اند.

وی با بیان اینکه دوستان در مجلس و دولت در حال انجام کارهای کارشناسی هستند، گفت: واگذاری زمین های نمایشگاه بین‌المللی تهران از سوی دولت به صداوسیما منتفی نشده است.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به نامه رئیس مجلس به رئیس‌جمهور درباره ایرادات مصوبه واگذاری نمایشگاه بین‌المللی تهران به صداوسیما اشاره کرد و گفت: ممکن است ایراداتی به نحوه نگارش نامه و یا مستندات و مواد قانونی نامه باشد، اما هیچگاه ایرادی به اصل واگذاری وارد نشده است.

سهرابی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران کار این روزها نبوده و سابقه اش به سال‌های 89-88 بر می‌گردد که مستندات آن در جراید هم منتشر شده است.

وی تاکید کرد: در خصوص واگذاری زمین‌های نمایشگاه بین المللی به صداوسیما کار کارشناسی خیلی سنگین صورت گرفته و ما امیدواریم دوستان در دولت با توجه به مستندات و واقعیات موجود و وظیفه صداوسیما در جنگ رسانه‌ای تدبیر لازم را اتخاذ کنند.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
3
دولت منتظر تخریب و ضربه باشد چون این لقمه چرب و لذیذ را بیرون کشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
2
"کار کارشناسی خیلی سنگین "! همون مراسم تجلیل از احمدی‌نژاد دیگه. آره واقعا سنگین بود. اون همه میوه و غذای سنگین رو کرشناسان صدا و سیما جابجا میکردن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
0
اگر من بودم همين زميني كه صدا و سيما در اختيار دارد ازش ميگرفتم چه برسه زمين نمايشگاه .
نظرات بینندگان