arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲

راه اندازی کانال رسمی دفتر رهبری و آیت الله روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این دو کانال، اولین کانال های رسمی اینترنتی مربوط به مراجع تقلید در فضای مجازی هستند و تاکنون هیچ یک از دیگر مراجع چنین صفحاتی راه اندازی نکرده‌اند.


به گزارش جماران به نقل از شیعه آنلاین، کانال رسمی اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی و همچنین بخش فرهنگی دفتر حضرت آیت‌الله سید«صادق روحانی» از مراجع تقلید قم، در سایت آپارات راه اندازی شد.

این دو کانال، اولین کانال های رسمی اینترنتی مربوط به مراجع تقلید در فضای مجازی هستند و تاکنون هیچ یک از دیگر مراجع چنین صفحاتی راه اندازی نکرده‌اند.

گفتنی است، سایت آپارات جزو پر طرفدارترین و سرشناس ترین سایت‌های اشتراک ویدئو در ایران است. تعداد بازدید کنندگان این سایت میلیونی است.

این سایت کپی دقیقی از سایت you tube است و در واقع می‌توان آن را you tube فارسی نامید. برای استفاده از سایت، دانلود یک flash paleyer که به محض وارد شدن به سایت می‌توان آن را دانلود کرد، کافی است.

قابل ذکر است، در کانال رسمی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکنون 63 ویدئو از سخنان و ملاقات‌های ایشان قرار گرفته که جدیدترین آن‌ها مربوط به دیدار راوی و نویسنده کتاب لشکرخوبان با رهبر انقلاب است.

علاقه‌مندان برای دیدن کانال رسمی دفتر رهبر انقلاب اسلامی می‌توانند به آدرس ذیل مراجعه کنند: http://www.aparat.com/khamenei_ir

همچنین در کانال رسمی حضرت آیت‌الله روحانی تاکنون 24 ویدئو از مراسم  مذهبی و ملاقات‌های ایشان قرار گرفته و طبق اطلاع خبرنگار شیعه آنلاین، از این به بعد بطور هفتگی قرار است ویدئوهای این کانال بروز شود.


علاقه‌مندان برای دیدن کانال رسمی حضرت آیت‌الله روحانی می‌توانند به آدرس ذیل مراجعه کنند:http://www.aparat.com

نظرات بینندگان