arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص): هیچ‌وقت با دید سودمحوری وارد کار نشدیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه گفت: پروژه‌هایی که به این قرارگاه واگذار شده ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبادالله عبداللهی در جمع فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، با بیان اینکه "توانمندی و قدرت قرارگاه موجب واگذاری پروژه‌های بزرگ ملی به ما شده است"، افزود: هیچ‌وقت با دید سودمحوری وارد کار نشدیم. ما برای نظام و ملت ایران کار می‌کنیم، کار برای نظام را کار برای خدا می‌دانیم و این بستری که قرارگاه آماده کرده لطف خداست و پروژه‌هایی که در دولت‌های قبلی واگذار شده نیز ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

وی خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تاکید کرد: وقتی کار را درست انجام بدهید و شایستگی و صلاحیت فنی و اجرایی خود را عرضه کنید، به شما نیاز دارند. ما باید کار را برای خدا انجام دهیم و خیلی توقع نداشته باشیم که از ما تعریف و تمجید شود.

عبداللهی همچنین از پایان 54 پروژه ماندگار در قرارگاه خاتم خبر داد و افزود: همه پروژه‌های ماندگار که در اختیار قرارگاه بوده با لطف خدا و همت جهادی فرزندان ملت ایران در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به پایان رسیده است و ان‌شاءالله به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان