arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۱
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۲

فاجعه انساني در مترو تهران در راه است؟

متاسفانه اطلاعات نادرست به شهردار محترم تهران داده اند. خط 3 مترو به اين زودي ها آماده بهره برداري نيست. دستكم سه ماه زمان نياز است تا جنوب خط 3 با يك قطار، آن هم بدون سيگنالينگ، بدون هواكش و بدون حتي يك پست برق، وارد مدار بهره برداري شود. عملاً مردم در سال 1393 از اين بخش از خط، مي توانند استفاده كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


خبرنگار اجتماعی «انتخاب» گزارش داد: شهردار تهران، در مراسم معارفه شهردار منطقه 15 اعلام كرد كه تا چند روز آينده، بخشي از خط 3 مترو مورد بهره برداري قرار گرفت. قبلاً شركت مترو، ارديبهشت ماه امسال را زمان بهره برداري از جنوب خط 3 اعلام كرده بود. اين زمان به عيد فطر در مرداد ماه تغيير يافت، اما در آن زمان هم چيزي براي افتتاح آماده نبود.

مهندس عبدالرضا ابراهيمي، كارشناس حمل و نقل شهري در حاشيه همايش حمل و نقل ريلي، در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» گفت: متاسفانه اطلاعات نادرست به شهردار محترم تهران داده اند. خط 3 مترو به اين زودي ها آماده بهره برداري نيست. دستكم سه ماه زمان نياز است تا جنوب خط 3 با يك قطار، آن هم بدون سيگنالينگ، بدون هواكش و بدون حتي يك پست برق، وارد مدار بهره برداري شود. عملاً  مردم در سال 1393 از اين بخش از خط، مي توانند استفاده كنند.

اين كارشناس افزود: آنچه در اغلب مقالات همايش حمل و نقل ريلي عنوان شد، انتقاد از برنامه هاي «خودرو محور» شهرداري تهران در چهار سال اخير و توسعه خيابان ها و اتوبان ها و غفلت جدي از توسعه خطوط ريلي بود كه انتقادي بجا و درست است.

وي با بيان اينكه شهرداري تهران مي خواهد با بهره برداري سريع از جنوب خط 3 به اين انتقادات جواب دهد، اظهار داشت: مترو سيستمي حساس است كه اگر اصول ايمني در آن رعايت نشود و كيفيت فداي سرعت گردد، در اين صورت ممكن است با يك فاجعه انساني در خطوط مترو مواجه شويم.

ابراهيمي هشدار داد: استفاده از قطار بدون سيگنالينگ و بدون سيستم ايمني قطار(ATP) مي تواند خطرات جدي به دنبال داشته باشد. در اين خط هنوز ريل گذاري به پايان نرسيده و ريل سوم هنوز نصب نشده است. سيستم اطفاي حريق و ديگر تجهيزات مورد نياز خط، هنوز از گمرك بندرعباس ترخيص و حمل نشده است. نصب اين تجهيزات وقت زيادي مي طلبد و ايجاد توقع واهي در مردم، كار درستي نيست. بهتر است شهردار تهران قبل از وعده بهره برداري، كارشناس مستقلي را بفرستد و گزارش صحيح از پيشرفت كار دريافت كند.

اين كارشناس به انتقاد از اعضاي شوراي شهر تهران پرداخت و گفت: هنوز اعضاي شورا بازديدي از خط 3 نداشته اند و كيفيت بسيار پايين در ساخت آن را مشاهده نكرده اند. خطرات بهره‌برداري از خط، بدون پست برق و هواكش را جويا نشده اند. به نظر من شركت مترو و شركت بهره برداري، به تحقيق و تفحص شوراي شهر، نياز جدي دارند و سئوال از شهردار تهران كه چرا اين دو شركت را به حال خود رها كرده و حيات شهر تهران را كه ارتباط مستقيم با توسعه خطوط ريلي دارد، دچار مخاطره نموده است؟

وي افزود: برگزاري اين همايش ها خوب است، اما اگر نتيجه عملي نداشته باشد، مفيد نخواهد بود. در اين همايش بايد از شهرداري تهران سئوال شود، كدام كارشناس حمل و نقل هزينه ميلياردي در تونل نيايش و پل صدر را به تكميل خطوط مترو اولويت داده است. شوراي شهر پاسخ دهد، براي توقف اين روند فاجعه شهري چه تمهيدي انديشيده است؟

ابراهيمي خاطر نشان كرد: خط 3 مترو طبق برنامه بايد چهار سال پيش به اتمام مي رسيد . خط شش، امسال بايد افتتاح مي شد. فاز دوم خط 7 در سال 1392 بايد به پايان مي رسيد. اما الان در چه وضعيتي قرار داريم؟ در اين سه سال، غير از وعده هاي توخالي چه اقدامي در حوزه ريلي انجام داده ايم؟ نتيجه كار چهار دستگاه حفار تي بي ام كه سه سال پيش شروع به كار كرده ، تاكنون چه بوده است؟ اين سوالات را شهرداری بايد پاسخ بدهد.

وي اضافه كرد: وقتي در پاييز سال گذشته، بهره برداري پنج كيلومتر از بخش مياني خط 3 به شکلی نادرست، هفت كيلومتر اعلام شد و خطي بدون حتي يك قطار، بدون هواكش، بدون ايستگاه جديد، بدون برق و بدون سيگنالينگ و سيستم اطفاي حريق وارد مدار شد، شهردار بايد از شركت مترو علت اين امر را بازخواست مي كرد، نه اينكه خود نيز در مراسم تبليغاتي تست سرد امسال، در حالي كه هنوز ريل گذاري انجام نشده بود،‌شركت كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۷۸
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
7
176
متاسفانه نظرات این مهندس و کارشناس کاملا صحیح است. حتی خود مدیران شرکت بهربرداری قطار شهری تهران نیز به وضعیت ساخت خط 3 شدیدا معترض هستند.
این خط اگر هم سانحه ایجاد نکند بدلیل مشکلات شدید در ساخت و احداث هزینه تعمیر و نگهداری گزافی بر دست مترو و شهروندان می گذارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
با سلام و خسته نباشيد حرف بنده با اعضاي محترم شوراي شهر تهران و اقاي مسجد جامعي است :الان كه فرصت خدمت به مردم را داريد از آن استفاده كنيد ولازم است يك گروه از متخصصين نسبت به تحقيق و تفحص از شركت مترو و شركت بهره برداري اقدام كنند تا عمق فاجعه اي كه توسط د. در مترو و ق. در بهره برداري اتفاق افتاده را مو شكافي كنند .كسي در اين مملكت پيدا نميشود كه بپرسد تخصص و تجربه ق. چيست؟؟ خسارت بي حد و حسابي كه به شركت بهره برداري زده را چه كسي بايد جبران كند؟؟ استخدام بيش از 5000 نفر نيروي مازاد بر اساس چه منطقي بوده؟ به جرات ميتوان گفت بيش از يك سوم پرسنل مترو هيچ كار مفيدي ندارند و فقط ماهيانه حقوق ميگيرند كساني كه در ستادها و پشتيباني ها كار ميكنند تعداد شان بيش از نيرو هاي اجراي است و هزاران مصيبت ديگر ...
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
266
57
حالا که محسن هاشمی رای نیاورده شهرداری هر کاری بکنه اشتباهه و هر اقدامیش هم ایراد داره...
این همه تخریب برای چی آخه. الان همه باید کمک کنن تا ایرانی آباد بسازیم.
(هرچند هر بار مطلب می گذارم انتخاب فیلتر می کنه)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقاجان اینجوری نیست. اینکه نمیشه که هر انتقادی میشه میگویید بخاطر قلان است . در بعد از انتخابات ریاست جمهوری، مشخص شد که عملیات شهرداری تهران در طول 8 سال گذشته " ویترینی و نمایشی" بوده تا به رآی انتخاباتی منجر شود. اگر نمیدانید بدانید که بسیاری از پروژه های شهرداری ، بصورت نیمه کاره مانده است و بدون اینکه پروژه ای به پایان برسد، پروژه دیگری را شروع کردند و این یعنی کار ویترنی. وگرنه کسی که عداوتی ندارد. این پروژه نیمه کاره را با سر و صدا افتتاح کردن هم یادگار احمدی نژاد است که مد شده است.
ضمن اینکه بدانید انتخاب نظرات موافق با شما را بیشتر میکنه تانظر مخالف با شما را.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
10
152
ول کنید آقا جان. چقدر شما حساسید. جون ملت واقعا چه ارزشی داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
4
51
به این میگن مرد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
24
131
خانم راستگو بیا جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مترويي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
5
63
بهره برداري كه فاجعه است بيان ببينين
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
6
41
احسنت . اگر شورا ورود کند چه شود
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
10
102
انتخاب عزيز مردم بزرگوار ما از پرسنل متروي تهران هستيم. فاجعه انساني مترو در تاريخ13/12/1389(عزل محسن هاشمي رفسنجاني)اتفاق افتاد. نه الان؛ نه تنها فاجعه انساني است بلكه فاجعه معنوي هم داشته است. محسن هاشمي 13 سال مديريت مترو را داشت كه 6سال آن را با دولت آقاي احمدي نژاد كار كرد. قضيه دولت نهم ودهم را هم با خانواده هاشمي را همه مي دانيم. الان دو سال است مترو تهران پروژهاي ساخته شده زمان هاشمي را هم قادر به اتمام نيست. مردم آقاي قاليباف و مدير عامل مترو تهران تا سه ماه پيش كه كار تبليغاتي مي كردند از مترو خبري نبود. مردم و انتخاب ما مترو ي ها دل پري داريمممممممممممم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
علی آقا چرا دروغ میگی؟؟؟
الان جناب محسن هاشمی حزو اعضا هیات مدیره هست و ایشان از سمت مدیر عاملی استعفا داده اند و همچنان جزو اعضا هیات مدیره هستند و نظرات خودشان را هم اعلام می کنند
تو رو خدا دروغ نگید که ما مترویی هستیم
شما ممکنه مترو سوار باشید اما محال است کارمند شرکت ساخت یا مدیریت بهره برداری باشید !!!!!
امیر
| GERMANY |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقای هاشمی مدتهاست که دیگر عضو هیات مدیره مترو نیستند و تاکنون بارها به حرکات نمایشی و عوامفریبانه درمترو هم اعتراض نموده اند.
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ناشناس عزيز؛ الان به شما ميگن تو فلان رئيس اداره هستي. وقتي از در شركت راهت ندند. وقتي از نظراتت استفاده نكنند. وقتي طوري رفتار كنند كه از اتاقي كه بهت دادند. بذاري بري. وقتي تو افتتاحيه ها دعوتت نكنند. وقتي تو پروژهابهت متلك بندازن. وقتي كارهاي قبلي تو كه13 سال با خون دل رساندي. بگن ما تو اين مدت متروي ايران را تكميل مي كرديم. وقتي ميگفتند. دولت اعتبار به خاطر تو نمدهند برو. آخرش معلوم شد.اعتبار به خاطر شخص ديگري نمي دادند. در اصل اون بايد ميرفت. حالا به عنوانت ببندند ريس فلان و فلان چه فايده. نه عزيزم ما هم مترو سواريم وهم مترو ساختيم. به حول قوه الهي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
7
83
راستی از خانم راستگو بپرسید که چگونه می توانند از شهردار منتخب خود در قبال مطلب فوق دفاع نمایند؟ برنامه های محسن هاشمی را می دانستند و مطمئن هستم که باز می دانستند چه چیزی به نفع تهران است، باز رای سیاسی خود را دادند و به منفعت خود و نه تهران اندیشیدند. حال باید از ایشان بپرسیم رای مردم را چه کردید؟ اینها هستند که آرای مردم را باطل می کنند. نمایندگانی که منافع شخصی و حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند.
آری این خانه را آنها ویران کرده اند،
برنامه های نادرست و غیر کارشناسانه شان....
پاسخگو چه کسی باید باشد؟
اعتماد مردم را از دست ندهید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
4
35
مسئله آمادگی برای ریاست جمهوری دوره بعد است آقایان این مردم باید از عملکردتان به صورت عملی راضی باشند تا رای دهند مردم مرده و یا ناراضی به درد رای دادن نمی خورند به فکر مردم باشید
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
28
ممنون از مطلب خوب و شفاف کننده شما.
ما چه خوش خیال بودیم که باور کردیم تا چند روز آینده میتونیم از این خط مترو استفاده کنیم!!!
امیدوارم شخصی پیدا بشه و پاسخگو باشد.
اصلاً جواب و معذرت خواهی از مردم رو نمیخواهیم. پیشکش آقایان.
کاش این رویه رو اصلاح کنند و کار با کیفیت تحویل مردم بدهند.
سرعت عمل پیشکش.
کاری کنید که جون مردم در خطر قرار نگیره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
41
واقعاً متاسفم...
استفاده تبلیغاتی از این پروژه ها تا کی ؟
برج میلاد چند بار افتتاح شد ؟
آیا به بهره برداری واقعی رسیده یا فقط برای اجرای کنسرت و رستوران شیک و گران قیمت و برگزاری مراسم ها و جشن ها و بعضاً تفریح از اون استفاده میشه ؟
بزرگراه صدر چطور ؟
و موارد مشابه فراوان هستند ...
سید رضا امامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
42
یادآوری :
در همین منطقه 17 و 18 (جنوب شهر تهران) ، چند ماه پیش آقای احمدی نژاد هم تشریف آوردند ، سوار یه قطار شدند و طی مراسمی باشکوه ، تونل زیرزمینی قطار راه آهن رو افتتاح کردند.
دوست دارم بعد از چند ماه از گذشت این موضوع ، خبرنگار شما سری به محله بزنه و گزارشی در این خصوص آماده کنه.
واقعاً مسئولین ما توی دنیا نمونه و الگو هستند. عالی هستن...
رضا
|
GERMANY
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
3
37
من خوذم از مهندسین شرکت متروی تهران هستم. انتخاب آقای درویشی بعنوان مدیریت مترو واقعاً سوال برانگیز هست. ایشان اعتقادی به خدمات مشاوره و انجام مطالعات در طرحها ندارند. بهمین خاطر غیر از اولین کارهایی که کردند پرداخت به مشاوران بابت مطالعات را قطع کردند و عملا مشاوران را به کارهای به اصطلاح کپی کاری سوق دادند. با اینکه خودشان پیمانکاری دارند و هیچ تخصصی در امور مترو ندارند با دخالت در کلیه امور تخصصی ، مشاوران را از گردونه این پروژه شهری خارج نموده اند. ما هم واقعاً برای روند ساخت و بهره برداری کنونی مترو نگرانیم!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
بله شما مهندس ساخت مترو هستی الان داری ایستگاه مترو دوسلدورف به میدان شوش را طراحی می کنی مگه نه غلام ؟؟؟؟؟
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آقاي ناشناس اون يك نفر مهندس در متروي دوسلدوف است. ما كه تو تهرانيم ؛ مهندسين مترو هم هستيم . خطوط 3و2و5و6 كاركرديم. مي خواي نقطه به نقطه ايستگاها رابرات بكشم. تازه با اتوبوس آمدييييييييي؟؟؟!!!!!!حتما" كه تو مترو هستي چشم تا باز كنننننن
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
3
29
عدم اجراي خروجي هاي اضطراري خط 3 كه توامان با هواكش هاي ميانتونلي اجرا مي شوند نيز يكي ديگر از نقيصه هاي بنيادي اين پروژه است
البته رفتارهاي فراقانوني متعددي وجود دارد نظير استخدام افراد فاقد تخصص و صرفا از يك منطقه جغرافيايي خاص ، در حاليكه بخش زيادي از جوانان متخصص تهران بيكار هستند استخدام بدون ضابطه اين افراد صرفا تحميل هزينه هاي گزاف بر مترو خواهد بود
گفتني است در بخش هلدينگ مترو تهران از خدمات مشاورين و پيمانكاران مختلف استفاده ميشود و نيازي به جذب گسترده نيرو ي انساني نيست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حرف بنده با آقاي مسجد جامعي است :الان كه فرصت خدمت به مردم را داريد از آن استفاده كنيد ولازم است يك گروه از متخصصين نسبت به تحقيق و تفحص از شركت مترو و شركت بهره برداري اقدام كنند تا عمق فاجعه اي كه توسط درويشي در مترو و قلي ها در بهره برداري اتفاق افتاده را مو شكافي كنند .كسي در اين مملكت پيدا نميشود كه بپرسد تخصص و تجربه قلي ها چيست؟؟ خسارت بي حد و حسابي كه به شركت بهره برداري زده را چه كسي بايد جبران كند؟؟ استخدام بيش از 5000 نفر نيروي مازاد بر اساس چه منطقي بوده؟ به جرات ميتوان گفت بيش از يك سوم پرسنل مترو هيچ كار مفيدي ندارند و فقط ماهيانه حقوق ميگيرند كساني كه در ستادها و پشتيباني ها كار ميكنند تعداد شان بيش از نيرو هاي اجراي است و هزاران مصيبت ديگر ...
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
1
15
حذف يكي از ايستگاههاي مصوب خط 3 بدليل سو مديريت از جمله اشتباهات فاحشي است كه جبران نشدني است
راستي استخدام مازاد افراد از يك استان كه در تهران فاقد امكانات هستند و آنها را در انبار هاي مترو سكني داده اند چگونه توجيه مي شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
4
35
احتمال بروز فاجعه انساني در خط سهدمترو ی تهران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
32
در حال حاضر متروي تهران شده محل استخدام عده اي افراد بي سواد از يك جريان خاص و تعداد خانم كه حتي روشن كردن كامپيوتر بلد نيستند!!! يكي بياد از شركت بهره برداري تحقيق و تفحص كنه اين همه افراد بي سواد و غير متخصص را براي چي استخدام كردند و الكي حقوق مي دهند اگر كسي واقعا" دلش ميسوزه دست بالا بزنه
خیام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
15
آنچه در اغلب مقالات همايش حمل و نقل ريلي عنوان شد، انتقاد از برنامه هاي «خودرو محور» شهرداري [تهران در چهار سال اخير و توسعه خيابان ها و اتوبان ها و غفلت جدي از توسعه خطوط ريلي بود كه انتقادي بجا و درست است[.........خیلی مقوله مهمیه در تهران که جلوی آلودگی هوا ترافیک ریخت بد اتوبانها رو میگرفت ولی احتمالن سویه تبلیغاتی برای عد ه ای نمی شد! که پز بدن و رای جمع کنن.فک میکنم پوپولیستهای شیک عهد دار مسایل شهری شدن. کاش میشد در باب این قضایا از شهردار سوال بکنند اعضای شورا
رضا
|
GERMANY
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
1
18
من خوذم از مهندسین شرکت متروی تهران هستم. انتخاب آقای درویشی بعنوان مدیریت مترو واقعاً سوال برانگیز هست. ایشان اعتقادی به خدمات مشاوره و انجام مطالعات در طرحها ندارند. بهمین خاطر غیر از اولین کارهایی که کردند پرداخت به مشاوران بابت مطالعات را قطع کردند و عملا مشاوران را به کارهای به اصطلاح کپی کاری سوق دادند. با اینکه خودشان پیمانکاری دارند و هیچ تخصصی در امور مترو ندارند با دخالت در کلیه امور تخصصی ، مشاوران را از گردونه این پروژه شهری خارج نموده اند. ما هم واقعاً برای روند ساخت و بهره برداری کنونی مترو نگرانیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
3
30
وقتی آقای محسن هاشمی رئیس خطوط مترو تهران بودند از این مشکلات خیلی کمتر وجود داشت حتی آن زمان که آن دولت خدمتگذار!!!! یک ریال هم به مترو کمک نکرد
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
26
آقاجان مترو فقط داره استخدام میکنه و نیازی به افتتاح خطوط دیگر نیست........
پاسخ ها
محمد علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدا پدرت را بيامورزد چه استخدامي از حد گذشتههههههههههههههه. رسيدگي ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1360
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
1
32
انتخاب چرا در باره مدیر عامل مترو مطلبی نمی زنی چرا افکار عمومی رو روشن نمیکینی
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
انتخاب تور خدا بگو. خطوط اقماري پيمانكاريش دست برادر آقاي .....است.سود دارد كه هي ميگويد دولت اعتبار دهد. سريع اعتبار مي خواهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
در پاسخ به کتمنت 3 ( آقای احمد ) که تذکرات و نقطه نظرات کارشناسی آقای مهندس ابراهیمی را بهانه تراشی و ایراد گیری از شهردار دانسته اند باید گفت که آقای عزیز حاضرید خود و خانواده ات را با این خط مترو حرکت کنید ایا اگر کس به حق و محترمانه نظر کارشناسی بدهد و ایرادی بگیرد گناه است به خود بیاییم و به انصاف قضاوت کنیم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
به جایش پیاده روها را قبل و بعد هر انتخابات,اقلا یکبار سنگفرش می کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
1
20
متاسفانه در ایستگاه اکباتان هنوز هواکش ندارد وهوای کثیف ودم کرده آن مشخص است وپله برقی آن تکمیل نشده است حال میخواهند بدروغ خط3 رابازگشائی نمایند
عابد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
باز هم اسم راسنگو درد ما اهالی ملایر را تازه کرد.حالا تصمیمات او و رای او در انتخاب شهردار تهران دردسر شده .
حسین رضائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
12
سلام به همه دوستان و به نظرات متفاوتشان : دوستان اتوبان امامعلی (ع) در اوج انتخابات ریاست جمهوری افتتاح شد ولی اکثر خروجی های آن هنوز هم نتام است . پل صدر دیگه تابلوی روز شمارش از خجالت خاموش شده چند بار اقدام به اعلام تاریخ افتتاح کردند نشد . پل روبروی بهشت زهرا بنا بر اعلام تلویزیونی معاون شهردار تهران جدودا دئ ماه پیش اغلام کردند یک ماهه دیگه افتتاح میگردد. از وضع اسفالت و چله های خیا بانها دیگه نگوید که دلمان میگیرد. باز بگوید چون هاشمی رای نیاورد میگوید و یا چون الهه راستگو راستگو نبود شما ایراد میگیرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
73
زنده باد مهندس محسن هاشمی
درويش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
36
منتظر فاجعه اي بزرگتر حتي در خطوط 1و2و4 هم باشيد !!! با تعدادكشته هاي بسيار بالا ،وقتي در اتوبان قم 41 نفر كشته مي شوند در مترو نزديك به هزار نفر جز غاله خواهند شد بعلت اينكه سيستم ايمني وتجهيزات در دست افراد غير متخصص مي باشد بطوريكه از كاور ها و سيم و كابل هاي بعضا"آتش زا بطوريكه اعتماد كردن به سيستم هاي علائم و سيگنالينگ بخش هاي اجرا ء شده فاقد استاندارد هاي و تائيده هاي لازم ميباشد مثلا" در استگاه چهار راه وليعصر تشريف ببريد و زير سكو را بازديد كنيد ،آگر يك جرقه در زير سكو رخ بدهد پيت هاي بنزين در آنجا كار گذاشته شده (منظور كاور هاي پلاستيكي آتش زا مثل بنزين شعله ور مي شود)......
نظرات بینندگان