arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲

اولین نماینده ایران به مدال نرسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزنه‌بردار دسته ۶۲ کیلویی کشورمان در پایان رقابت‌های دوضرب این دسته با مهار وزنه 160کیلویی به کار خود پایان داد.

به گزارش فارس، با برگزاری روز سوم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی 2013 جهان که به میزبانی وروسلاو لهستان در حال برگزاری است، سرانجام وزنه‌برداران کشورمان وارد صحنه رقابت‌ها شدند.

با آغاز رقابت‌های دسته 62 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت 21:30 امشب به وقت ایران مجید عسکری از کشورمان به مصاف 10 وزنه‌بردار دیگر در این دسته رفت.

عسکری در حالی که در استارت لیست برای حرکات یکضرب وزنه 128 کیلویی را تعیین کرده بوده با مهار همین مقدار وزنه کار را با موفقیت آغاز کرد. وزنه‌بردار کشورمان در مرتبه دوم از مهار وزنه 132 کیلویی ناکام ماند. با این حال وی برای حرکت سوم خود درخواست وزنه 133 کیلویی را داد که در مهار آن هم ناکام ماند تا به این ترتیب عسکری با کسب عنوان هشتمی رقابت‌ها به کار خود در حرکات یکضرب پایان دهد.

در پایان حرکات یکضرب وزنه‌برداران کره‌شمالی، چین و آذربایجان به ترتیب با مهار وزنه‌های ۱۵۰، ۱۴۶ و ۱۴۱ کیلویی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

با آغاز حرکات دوضرب عسکری به عنوان پنجمین نفر به روی تخته آمد. در دوضرب نیز عسکری با مهار وزنه ۱۶۰ کیلویی باز هم در ابتدای کار همان وزنه‌ای را بلند کرد که در ابتدا درخواست آن را داده بود. وی در بار دوم از پس وزنه ۱۶۵ کیلویی برنیامد. در حرکت سوم نیز عسکری باز هم در مهار این وزنه ناموفق بود تا وزنه‌بردار کشورمان با مجموع ۲۸۸ کیلوگرم به کار در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان دهد.
نظرات بینندگان