arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲

20 محکوم پرونده 3000 میلیاردی در بازداشتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان تهران با بيان اينكه مهلت تعيين شده براي فروش اموال محكومان پروند 3 هزار ميلياردي آخر مهر ماه بود، گفت: ۲۰ نفر از محکومان اين پرونده هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند و احکام صادر شده نیز اجرایی خواهد شد.

محمود جعفری دولت‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره محکومین پرونده بزرگ 3 هزار میلیارد توماني اظهار داشت: بیش از ۲۰ محکوم این پرونده هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
 
وی درباره فروش اموال این محکومان خاطرنشان كرد: در این خصوص توافقات خوبی انجام شده و امیدواریم که اموالی که باید در بحث رد مال و جزای نقدی توسط محکوم صورت گيرد، عملی شود و این موضوع نیز در روزنامه سراسری آگهی شده و دادستانی فرصت داده است.

دادستان تهران تصریح کرد: اگر محکوم طبق قانون اموال خود را نفروشد دادستانی حتما نسبت به فروش اموال و استیفای حقوق دولتی و جزای نقدی و رد مال ورود خواهد کرد.
 
جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه احکام صادره اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مهلت تعيين شده براي فروش اموال آخر مهر ماه بود و بعد از تعطيلات پيش‌رو در صورت اسنكاف محكومان از فروش اموال، دادستاني براي فروش اموال اقدام خواهد كرد.
نظرات بینندگان