arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲

اشک هاي بهداد سليمي در يک برنامه تلويزيوني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرآنلاين: برنامه ورزش از نگاه 2 با موضوع وزنه برداري برگزار شد. برنامه اي که حسين توکلي ، قاسمي دبير فدراسيون و بهداد سليمي به همراه پيمان يوسفي و محمود عبداللهي درباره ماجراي مشکلات وزنه برداري و قهر ملي پوشان حرف زدند. در اين برنامه بهداد سليمي در بخشي از حرف هايش به سعيد علي حسيني اشاره کرد و گفت در حق او اجحاف شده است و حالا ما را در مسير او مي فرستند.

در ادامه اين برنامه هم کليپي از بازي هاي المپيک پخش شد که باعث جاري شدن اشک هاي بهداد بود. توکلي قهرمان سابق المپيک که رضازاده اعتقاد دارد او باعث همه اين اختلاف ها ميان ملي پوشان و مربي شان است در حرف هايش از مشکلات وزنه برداري ايران و دلايل قهر شاگردان سابقش گفت. سليمي در بخشي از حرف هايش گفت:« در شرايطي حاضريم به تيم ملي برگرديم که فدراسيون وزنه برداري و آقاي رضازاده بايد به ما تضمين بدهند که اگر به اردو برگشتيم از نظر دوپينگ و حق و حقوق مان مشکلي پيش نيايد. تعهدي که تا به حال آقاي رضازاده زير بارش نرفته است.»اين حرف بهداد با واکنش قاسمي همراه شد و دبير فدراسيون گفت:« اين حرف درستي نيست. يعني مي خواهي بگويي که ما ورزشکار را دوپينگي مي کنيم؟»او البته درباره دوپينگ هاي اخير هم گفت :« ورزشکاران خودشان دوپينگ کردند.»

حسين توکلي هم درباره سعيد علي حسيني حرف زد و گفت:« مردم درباره او سئوال هاي زيادي دارند و اتفاقي که براي او افتاد خيلي شک و شبهه به همراه داشت. به او يک روز قبل از مسابقه گفتند تو نبايد وزنه بزني. مشکلي بود که براي خيلي ها در آن مسابقات افتاد تا کره اي ها قهرمان شوند. سعيد در آن بازي ها خيلي عالي بود. من درباره آن اتفاق ها خيلي حرف ها را دارم که درباره اش حرف بزنم اما الان نمي شود اين ها را در رسانه ملي بگويم.»بهداد در پاسخ به قاسمي هم گفت:« مايي که بدون دوپينگ مي توانيم قهرمان دنيا باشيم چرا بايد دوپينگ کنيم . اين را مي گويم چون شما مي گوييد فدراسيون مشکلي ندارد ، چرا ما مشکلي نداريم.»او از دبير فدراسيون پرسيد:« مسئول مصرف دارو ها در تيم ملي کيست؟ چرا مدال براي کادرفني و فدراسيون است و وقتي دوپينگ شد مي افتد گردن ورزشکار؟جريان نسکافه و چاي که مي گفتند به ورزشکاران دادند از کجا آمده بود؟»دبير فدراسيون هم گفت وقتي اين بحث ها پيش مي آيد فدراسيون هم دنبال بهانه مي گردد.بهداد سليمي درباره کتف آسيب ديده اش بعد از المپيک و بي مهري هايي که بعد از المپيک به اوشده است گفت:« به همين راحتي با مدال من پز دادند اما همه چيز فراموش شد. خودم از يادها رفتم! کسي سراغم را نگرفت.
نظرات بینندگان