arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲

مجتهد شبستری: حمایت از دیپلماسی دولت خواست مقام معظم رهبری است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حمایت از دیپلماسی دولت را خواست مقام معظم رهبری دانست که توجه و پیروی از سخنان رهبری بر همگان واجب است.

به گزارش مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری بعد از ظهر دو شنبه در دیدار با وزیر کشور در تبریز به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری روز گذشته در سخنان خود از دیپلماسی دولت حمایت کردند و در ادامه به زیبایی تمام روحیه استکباری آمریکا را به تصویر کشیدند.

وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان اظهر داشت: امسال این راهپیمایی باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد و فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان رنگ و بوی دیگری به این مراسم داد.

امام جمعه تبریز همچنین به آشنایی دیرینه خود با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: با آقای روحانی آشنایی دیرینه داشته و در دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی همچنین مجلس خبرگان رهبری با هم حضور داشتیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم در این دیدار حامل سلام رئیس جمهور به ملت غیور آذربایجان‌شرقی بود.

وزیر کشور ظهر امروز برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید آذربایجان‌شرقی وارد  تبریز شد و از آنجا ابتدا به سمت گلزار شهدا در وادی رحمت رفت.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه، مسئولان و مقامات اجرایی استان همچنین معرفی استاندار جدید را هدف اصلی سفر خود به آذربایجان‌شرقی اعلام کرد.

نظرات بینندگان