arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۲

بلاتر: آینده ایران متعلق به این بچه‌هاست/ در جای امن و خوبی هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سپ بلاتر از فدراسیون فوتبال برای برگزاری فستیوال افتتاح مدارس فوتبال ایران تشکر کرد.

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال در سخنانی در مراسم افتتاح فستیوال مدارس فوتبال ایران اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم که الان باید چه گروهی را خطاب قرار دهم. بچه‌هایی که اینجا ایستاده‌اند یا حضار محترمی که روی سکوها نشسته‌اند؟ اما بالاخره این فستیوال برای استفاده همین بچه‌هاست و مهم است که از زندگی و از بازی لذت ببرند.

او ادامه داد: می‌خواهم به فدراسیون فوتبال ایران تبریک بگویم که توانسته‌اند هماهنگی این مراسم را انجام دهند. این فستیوال با شعار فیفا که "بازی کن و لذت ببر" هماهنگ است.

در حالی که بلاتر در حال صحبت بود، نونهالان از پشت سر او زمین را ترک کردند.

بلاتر در ادامه خطاب به میهمانان ویژه گفت: آینده متعلق به شما نیست که برای بچه‌هایی است که الان زمین را ترک کردند. نه تنها آینده ورزشی که آینده ورزشی و فرهنگی این کشور زیبا هم متعلق به همین بچه‌هاست. باید از این فرصت دوباره استفاده کنم و به دوست خوبم که در اینجا نشسته یعنی کارلوس کی‌روش، صعود تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی 2014 برزیل تبریک بگویم.

بلاتر در پایان گفت: اجازه دهید از برگزاری مراسم این‌چنینی که با خواندن قرآن و پخش سرود ایران آغاز شد، تشکر کنم. این نشان می‌دهد که در جای امن و خوبی هستیم. از فدراسیون ایران مجددا تشکر می‌کنم که این برنامه را پی‌ریزی کرد و امیدوارم اینگونه برنامه‌ها با موفقیت همراه شود. همچنین از ایران به خاطر دعوت رییس فیفا به این مراسم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان