arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲

موافق/جلیلی: تجربیات و سوابق سجادی کلید اعتماد مجلس به وی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه تجربه و سوابق مدیریتی نصرالله سجادی وی را به عنوان بهترین گزینه برای تصدی بر وزارت ورزش و جوانان قرار داده است گفت: با اعتماد مجلس به گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان شاهد تحول جدی در وزارتخانه مذکور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزای خانه ملت، اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز بحث وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از وزارتخانه های پایه ای که جامعه هدف آن اکثریت جوانان را به خود اختصاص می دهد شناخت وزارت و مدیری که توانایی هدایت و مدیریت در آن را داشته باشد از اهمیت بسزایی برخوردار است لذا دقت و اهمیت در انتخاب ضروری است.

نماینده مردم هفت گل، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان مخالف از سر دلسوزی برای دستیابی به یک نقطه مشترک در انتخاب مدیری توانا نقطه نظراتی را بیان کرده اند که بایستی تلاش شود فردی در اینجای کار قرار بگیرد که این قدرت را برای هدایت سازمان و وزارتخانه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز اگر در حوزه عملکرد ورزش دچار بی ثباتی و نوسان هستیم و به نوعی ناکامی ها خاطر همه ما را رنجور کرده نشان از بی برنامگی در وزارتخانه ورزش و جوانان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اگر برای مدیریت در وزارتخانه ورزش و جوانان فردی توانمند و با برنامه انتخاب شود دغدغه ها و نگرانی ها را از بین خواهد برد افزود: نصرالله سجادی با توان و تجربه ای که در حوزه ورزش و جوانان دارد این امکان را ایجاد می کند که با رویکرد برنامه محور برای دستیابی به یک ثبات در حوزه ورزش و جوانان دست پیدا کنیم.

جلیلی یادآور شد: اگر امروز ضرورتی می بینیم که بایستی در استراتژی ها، اهداف و ساختار وزارت ورزش و جوانان تغییراتی ایجاد شود نیاز به فرد و مدیری دارد که شناخت کافی از لایه های مختلف حوزه ورزش و جوانان داشته باشد.

نماینده مردم هفت گل، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا در مجلس با تأکید بر اینکه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به عنوان فردی باتجربه در حوزه وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش فعالیت کرده این شایستگی را برای احراز پست وزارتخانه مذکور دارد تصریح کرد: اگر امروز نگران این هستیم که چرا نظام جامع ورزش ما برنامه راهبردی و توسعه آن به سرانجام نرسیده نیاز است وزیری انتخاب شود که توان شناخت حوزه ورزش، استراتژی های آن، اهداف بلند مدت و برنامه های عملیاتی آن را با تمام وجود درک کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: نصرالله سجادی به عنوان گزینه ای که در بخش ها و لایه های مرتبط به وزارت ورزش فعالیت داشته می تواند تحولات بسیار مفیدی در بدنه این وزارتخانه ایجاد کند.

وی یادآور شد: امروز در بحث سرمایه گذاری به ویژه در زیرساخت های ورزشی که بیشتر رویکرد قشر نوجوان و جوانان کشور معطوف می شود نیاز به افرادی داریم که توانایی و سابقه کار با حوصله برای جوانان و سایر جامعه هدف در کارنامه خود داشته باشد.

جلیلی با بیان اینکه سجادی می تواند توانایی ها و ظرفیت های خود را در وزارت ورزش به نحو درستی ظاهر کند افزود: بهترین گزینه برای تصدی بر وزارت ورزش و جوانان که می تواند اعتماد مجلس را کسب کند نصرالله سجادی است.

نماینده مردم هفت گل، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا در مجلس باتأکید بر اینکه امروزه پاسخ به نیازهای حال و آینده جوانان و ورزشکاران در بخش های منابع انسانی، ساختار و منابع اعتباری و مالی از دغدغه هایی است که بسیاری از نمایندگان به ویژه با رویکرد منطقه و استان به خود مشغول کرده است تصریح کرد: برای رهایی از این وضعیت انتخاب افرادی که رویکرد اعتدال و انصاف را در دستور کار مدیریتی خود همواره قرار داده اند می تواند برای به کارگیری در این وزارتخانه مناسب باشد.

وی ادامه داد:‌امروز هدایت وزارت ورزش و جوانان نیاز به برنامه محوری دارد معمولا برنامه ها کار کسانی است که شناخت درست از قلمرو مدیریت وزارتخانه ای خود داشته باشیم و توانایی به کارگیری ظرفیت های مختلف در وزارتخانه برای هدایت آن را در اختیار داشته باشیم.

جلیلی با بیان اینکه تجربه، توانمندی و تحصیلاتی که نصرالله سجادی در اختیار دارد به او کمک خواهد کرد که بتواند در حوزه وزارت ورزش موفق عمل کند گفت:‌ اگر امروز دغدغه خروج از حوزه بی ثباتی به ویژه در انتخاب و انتصاب مدیران در حوزه ورزش و جوانان است نیاز به فردی مدیر و توانمند با شناخت کافی از ظرفیت های ورزشی و حوزه جوانان برای به کارگیری در این وزارتخانه داریم.

وی ادامه داد:‌اگر به توانمندی، سلامت، پایبندی به برنامه و اخلاق اعتقاد داریم وزارت ورزش نیازمند افرادی است که فارغ از رویکردهای سیاسی و جناحی تلاش برای بکارگیری ظرفیت در حوزه وزارتی به خصوص وزارت جوانان و ورزش انجام دهد.

جلیلی در تشریح توصیه های خود به گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان نباید تعامل خود با مجلس و فراکسیون های ورزش را بر هم زند از این رو باید تعاملی مستمر و پایدار با آنها داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم تا از انتصاب مدیران سیاسی در وزارتخانه مذکور دوری کند تا مشکلی در این وزارتخانه ایجاد نشود.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اعتماد و احترام به پیشکسوتان باید در دستور کار وزیر ورزش و جوانان قرار بگیرد تصریح کرد: منابع و اعتبارات بیش از پیش بین بخش های وزارتخانه مذکور با رعایت انصاف توزیع کند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان باید اقتصاد ورزش به طور جدی دنبال و اصل 44 را در حوزه وزارت ورزش و جوانان مدنظر قرار داده تا بتوان از معضلات کنونی وزارتخانه مذکور دوری جست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: بهترین گزینه برای تصدی بر وزارت ورزش و جوانان نصرالله سجادی است که می تواند تحولی بزرگ در بدنه وزارتخانه مذکور ایجاد کند./
نظرات بینندگان