arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۸
تعداد نظرات: ۱۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۲

سیدمحمد خاتمی: مطالبی سراسر دروغ به نقل از من به بزرگان منتقل می‌شود

کاری دیگری که مبتکرانه و خوب بود، کار جناب آقای ناطق نوری بود. ایشان بعد از اینکه از وزارت کشور کنار رفتند رابطه‌شان را با استاندارانشان حفظ کردند به عنوان محورهای حرکت کشور، بطور مرتب نشست داشتند و دارند. ایشان در مسئولیت‌های دیگری هم که داشتند این رابطه را حفظ کردند. من هم خدمت جناب آقای موسوی لاری عرض کردم که این کار را انجام بدهید و کم و بیش این کار انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور پیشین کشورمان با تاکید بر لزوم تدوین و اجرای حقوق شهروندی، به انتقاد از وضعیت شنودها پرداخت و گفت: جوی را درست کرده‌اند که همه افراد احساس می‌کنند تحت شنود شدید هستند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در جمع استانداران دولت اصلاحات اظهار کرد: درباره خودم می‌گویم که ای کاش شنود می‌شد یا آنچه بود، همان طور منتقل می‌شد به جاهای دیگر؛ نه اینکه مطالبی سرتاپا دروغ محض به نقل از من در بولتن‌ها بیاید و به بزرگان منتقل شود.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع استانداران پیشین کشور گفت: به نظرم استانداران محور حرکت کشور و طبعاً نزدیک‌ترین افراد به مرکز حکومت هستند یا باید باشند، چون بالاخره مجری سیاست‌هایی هستند که رئیس‌جمهور مستقیماً درباره آنها از مردم رای گرفته است. بنابراین نزدیکی آنها با مرکز حکومت بسیار مساله اساسی است و انتخاب آنها هم بر این اساس بسیار ضروری و محرز است.

رییس بنیاد باران افزود: استانداران از نظر جایگاه اداری، مکانتی میان وزیر و معاون وزیر دارند یعنی به خاطر حیطه فعالیتشان و مسئولیتی که دارند بالاتر از معاون وزیرند و پایین‌تر از وزیر و این نشان‌دهنده اهمیت آنهاست.

خاتمی با بیان اینکه "استانداران، رئیس‌جمهور یک منطقه هستند"، اظهار کرد: آنها دقیقاً همان نقشی را دارند که رئیس‌جمهور در کل کشور دارد. اینها نشان دهنده اهمیت و نقش آنان است.

وی تصریح کرد: به یک معنا، اگر بگوئیم استانداران نقطه اتصال حکومت با مردم و نزدیک‌ترین و پیداترین نقطه اتصال جامعه به دولت هستند، سخنی به گزاف نگفته‌ایم و در این نقش نسبت به وزرا نیز مزیت دارند چون وزیران این طور ارتباط مستقیم را با مردم ندارند.

رئیس دولت اصلاحات یادآور شد: تمام مدیران ادارات شهرستانها زیر نظر استاندار کار می‌کنند و در واقع نمایندگی از کل مدیریت کشور در بخش‌ها و مناطق مختلف و مسئولیت آنجا را دارند. اگر به این نکات توجه شود، شاهد یک نوع انسجام و در غیر اینصورت شاهد آشفتگی کلی خواهیم بود.

خاتمی در ادامه با بیان اینکه "به دوستانی که فکر تأسیس مجمع استانداران را داشتند و پیگیری کردند، دست مریزاد می‌گویم"، تصریح کرد: تأسیس این نهاد که همه جناح‌ها و گروه‌ها هم در آن بودند و هستند، خیلی خوب بود. این از افتخارات دولت ما بود که از آن دوره آغاز شد.

وی ادامه داد: کاری دیگری که مبتکرانه و خوب بود، کار جناب آقای ناطق نوری بود. ایشان بعد از اینکه از وزارت کشور کنار رفتند رابطه‌شان را با استاندارانشان حفظ کردند به عنوان محورهای حرکت کشور، بطور مرتب نشست داشتند و دارند. ایشان در مسئولیت‌های دیگری هم که داشتند این رابطه را حفظ کردند. من هم خدمت جناب آقای موسوی لاری عرض کردم که این کار را انجام بدهید و کم و بیش این کار انجام شده است.

رییس‌جمهور پیشین کشورمان با بیان اینکه "این تجربه و دانش و به‌روز بودن در مقاطع مختلف می‌تواند مؤثر و مفید باشد"، اظهار کرد: این جمع حاضر، در منصب و مسئولیت رسمی باشند یا نباشند، می‌توانند به کشور، دولت و جامعه کمک کنند، پیشنهاد بدهند و حرکت به سوی جلو را سریعتر کنند. ما هم در سطح دیگری در این سال‌ها سعی کرده‌ایم دور هم بنشینیم، گپ بزنیم و صحبت کنیم، بدون اینکه تشکلی باشد و آن جمع قصد دخالت در امور را داشته باشد ولی نگاه داشت این سرمایه و انسجام و حتی‌الامکان انتقال دانش و تجربه به بعدی‌ها مفید است.

خاتمی در ادامه صحبتهای خود، به صحبت‌های مطرح شده در جلسه از سوی استانداران دولت اصلاحات درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: همیشه این را گفته‌ام که باید ببینیم انتخابات اخیر چه شد و چه بود؟ اگر ما آن را از یاد ببریم، هیچ وقت از آنچه پیش آمده است نمی‌توانیم راضی و خشنود باشیم. همیشه نباید ایده‌آلی فکر کرد. مگر وقتی دوران ما بود همه‌چیز ایده‌آل بود؟ بالاخره مشکلاتی بود که یا ناشی از ضعف خود ما بود یا شرایط و اقتضائات جامعه ایجاب می‌کرد. ممکن است توقعاتی داشته باشیم ولی نشود، یعنی واقعاً عملی نباشد. ولی آنچه واقع شده است مبارک است و آثار خیرش هم در جامعه آشکار است.

رییس بنیاد باران اضافه کرد: همین مساله رفع حصر و آزادی‌ها که دوستان گفتند و امروز خیلی از آن صحبت می‌شود، آیا دولت می‌تواند مستقلاً و مستقیماً چنین بکند؟ در این که دلش می‌خواسته و تلاش هم کرده تردیدی نداریم ولی بالاخره مملکت است و عدم تداخل قوا باید باشد، بویژه دولت قانون‌گرایی که می‌خواهد تداخل نکند. گرچه ممکن است نهادهای دیگر تداخل بکنند ولی دولت باید روی روال عادی کار کند و امکاناتش هم محدود است.

رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه "ما معتقد به باز شدن فضا و نزدیک شدن دلها به یکدیگر هستیم تا همه با اشتیاق در خدمت نظام و انقلاب باشند"، تاکید کرد: این به نفع همه است و مطمئناً باز شدن فضا و رفع محدودیت‌ها و مسائل دیگر به نفع همه است و باید سعی کنیم این مسأله بصورتی که راضی‌کننده برای همه اطراف قضیه باشد انجام بگیرد. باید توقعاتمان را در حد امکانات و میسوراتی که وجود دارد در نظر بگیریم.

وی خطاب به استانداران دولت اصلاحات گفت: نگاه کنید به دولت و استانداران و آن را مقایسه کنید با آنچه قبلا بوده است. شما قطعاً خشنود می‌شوید، هرچند در برخی جاها سلیقه ما با آن‌ها ممکن است متفاوت باشد ولی روی هم رفته تحولی ایجاد شده است. امروز افراطیون بیشترین گلایه را دارند تا شما. ما هم باید توقعاتمان را محدود بکنیم، اصلا توقع نداریم جناح و جریانی که رسماً به ما تعلق دارد همه سرکار بیایند. نخیر، ما می‌خواهیم مملکت اداره شود و مشکلات حل شود؛ حال بدست هرکس که می‌خواهد باشد.

سیدمحمد خاتمی تصریح کرد: یک چیز را بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تکرار می‌کنم که رئیس‌جمهور عهدی با مردم بسته، شعارهایی داده و مطالبی را گفته و متعهد است اینها را تا آنجایی که می‌تواند پیاده کند. مهمترین ابزار و شرط موفقیت او همکارانی هستند که با ایشان کار می‌کنند؛ آیا واقعاً این رویکردها را قبول دارند و صددرصد حاضرند آنطور که رئیس‌جمهور قول داده می‌خواهد پیاده کند، او را همراهی می‌کنند؟ این ملاکی است که باید بر اساس آن توقعمان را تنظیم کنیم؛ حالا مسئولان از هر جناحی که می‌خواهند باشند.

رئیس دولت اصلاحات یادآور شد: در دوره گذشته خیلی به افراد ستم شد و به اتهامات مختلف یا به خاطر وابستگی‌هایی که به جاهای دیگر داشتند، از زندگی ساقط شدند، مورد تنگنا قرار گرفتند و در کار و کاسبی‌شان مشکل ایجاد شد حبس و حصر شدند. این مشکلات وجود داشته است و باید جبران شود.

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که افراد وابسته به یک جریان بیایند و همه امور را به دست بگیرند و دیگران از صحنه بیرون بروند. نه؛ همه باید باشند ولی یک ملاک وجود دارد و آن اینکه رئیس‌جمهور محترم عهدی با مردم بسته است و این عهد باید عملی شود و همکاران کسانی هستند که باید مومن به این رویکردها و آماده برای پیاده کردن آن باشند. این مسأله‌ای است که خیرخواهانه می‌شود گفت. اگر هم نقدی وجود دارد، در این زمینه انجام بدهیم.

خاتمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به طرح پیشنهادی دولت درباره تدوین حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: این مسأله قبلا هم در بحث جامعه مدنی مطرح بوده و ما هم می‌گفتیم که یکی از مهترین مسائل آن، حقوق شهروندی است. از نظر تئوری خیلی می‌توان روی آن بحث کرد. بسته به اینکه مبانی فکری و اعتقادی چگونه باشد، می‌شود در توسعه یا تضییق حقوق شهروندی بحث کرد. اینها مسائلی است که در جای خودش هم به لحاظ فلسفی، هم جامعه‌شناسی و هم تاریخی و سیاسی می‌تواند مورد بحث قرار بگیرد.

رییس بنیاد باران خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوئیم حقوق شهروندی، یعنی این مملکت نظامی دارد، قانون اساسی دارد و باید طبق آن حقوقی که شناخته شده است برای افراد آن تأمین شود. در بحبوحه جنگ، حضرت امام(ره) فرمان 8 ماده‌ای را صادر کردند؛ محور آن فرمان چه بود؟ ایجاد امنیت برای افراد در زندگی شخصی و اجتماعی‌شان. ایشان به شنود حساسیت داشتند، برای اینکه ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی که امنیت و آزادی لااقل در حیطه مسائل شخصی است از بین می‌برد! آیا امروز مسأله شنود به همان صورت که امام می‌خواستند هست؟ آیا همان طوری است که در قانون اساسی ماست یا لااقل جوی را درست کرده‌اند که همه افراد احساس می‌کنند تحت شنود شدید هستند.

رئیس‌جمهور پیشین کشورمان افزود: درباره خودم می‌گویم که ای کاش شنود می‌شد یا آنچه بود، همان طور منتقل می‌شد به جاهای دیگر. بنده از بولتن‌ها و مطالبی که علیه من گفته می‌شود باخبرم. چیزهایی گفته می‌شود که اصلاً از سر تا پا دروغ محض است. لااقل صداقت در انتقال آن چه شنود می‌شود داشته باشند و بویژه آنچه را به بزرگان منتقل می‌کنند.

وی افزود: دائماً سعی می‌کنند کسانی را که نمی‌پسندند، بدبینی نسبت به آنها را در سطوح بالای مملکت ایجاد کنند و حتی دوبه‌هم‌زنی کنند. حقوق شهروندی یعنی در این مملکت قانون اساسی وجود دارد. بخش عمده‌ای از آنان هم حقوق ملت است که معتقدیم کمتر مورد توجه بوده است. شاید در دوره ما هم آنطور که باید و شاید مورد توجه نبود ولی علاقه‌مان این بود که این کار انجام بگیرد. می‌گفتیم و تلاش هم می‌کردیم ولی موانعی هم بود. امروز اگر از حقوق شهروندی سخن می‌گوئیم، باید فصولی که مربوط به حقوق ملت است، دقیقاً پیاده و از آن دفاع شود.

رئیس بنیاد باران همچنین اظهار کرد: امیدوارم این حقوق شهروندی همان طور که قانون اساسی می‌خواهد تامین کننده نظر همه افراد و صاحبنظران و جناح‌های مختلف باشد. ان‌شاءالله طبق قانون حقوق شهروندی بیاید و پیاده هم بشود و همه می‌گوئیم این کار به نفع نظام و انقلاب است و باید انجام بگیرد.

خاتمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به انتخابات مجلس آتی اشاره کرد و گفت: مساله دیگری که دوستان گفتند، انتخابات آتی بود. باید ببینیم ما از انتخابات چه انتظاری داریم. این است که همه بیایند و به کاندیدای مورد نظر ما رای بدهند؟ ابداً این مورد نظر نیست. البته این توقع را داریم که کاندیداهای جناح‌های مختلفی که هستند به بهانه‌های مختلف حذف نشوند از صحنه بیرون نروند.

وی اضافه کرد: همچنان که رهبری هم فرمودند، رای مردم حق‌الناس است. این باید ادا شود و اتفاقاً مجریان جریان هستند که این امر را تامین می‌کنند و حق‌الناس را ادا می‌کنند. اگر خدای ناکرده مجریان هم همسو باشند با جریاناتی که معتقدند مصلحت اسلام و انقلاب را بهتر از هرکس تشخیص می‌دهند و برای تامین این مسأله هر کاری می‌توانند بکنند، حتی اینکه مردم نتوانند آن طور که باید و شاید رای خود را اظهار کنند یا کاندیداهایی که مورد نظرشان است داشته باشند یا بالاخره به هر صورتی چه قبل و چه بعد از آن افراد حذف شوند، این مساله‌ای است که اگر مجریان ما درست امانتدار باشد می‌توانند کار را درست انجام دهند و هرچه از صندوق درآمد برای ما قابل قبول است.

رئیس بنیاد باران با بیان اینکه "ما انتخاباتی آزاد می‌خواهیم؛ انتخاباتی که رأی مردم حق‌الناس باشد و مردم قدرت انتخاب داشته باشند"، گفت: این خواسته بدین معناست که کاندیداهای دارای سلایق مختلف به عرصه بیایند و به بهانه‌های مختلف بخش‌هایی حذف نشوند یا بخش‌هایی دوپینگ نشوند و رانت‌گونه به صحنه نیایند یا اینکه امکاناتی برایشان فراهم شود و برای دیگران نشود؛ البته دوستان ما در شهرستانها از الان می‌توانند نیروهای سالم و متدین را شناسایی و تشویق کنند که بیایند و انسجامی باشد و پراکندگی نداشته باشیم و انتخابات سالمی هم انجام شود. اتفاقاً دوستانی نظیر شما که آشنا به شهرستانها و مناطق مختلف هستند در چارچوب قانون فعال شوند و نیز چون الحمدالله همه شما استانداران موفقی بوده‌اید، محبوبیت و جایگاهی هم در میان مردم دارید.

رئیس موسسه بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها در ادامه سخنانش، به موضوع سیاست خارجی دولت اشاره کرد و افزود: معتقدم دولت در این بخش موفق بوده است، به شرط اینکه بگوئیم چه می‌خواستیم و چه می‌خواهیم. اگر مساله این باشد که صددرصد مسائل و مشکلات ما حل شود، این عملی نیست.

به گزارش روابط عمومی دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، وی ادامه داد: آنچه عملی است، پا گذاشتن در راه حل مشکل به صورتی است که ایران صاحب تکنولوژی هسته‌ای باشد و در عین حال بتواند فعالیت‌های بین‌المللی و داخلی و اقتصادی‌اش را انجام دهد و تنگنا نداشته باشد که بحمدالله گامی به سوی آن برداشته شد.

وی با بیان اینکه "به نظر می‌رسد طرف مقابل هم تمایل دارد که مساله حل شود"، اظهار کرد: دیدیم آمریکا هم تلاش کرد تا جلوی تحریم‌های جدید مجلس و کنگره را بگیرد اما در مورد اعمال تحریم برخی شرکت‌ها، کار آنها نادرست بود؛ هرچند که این امر مربوط به مساله‌ای بود که قبل از توافق اخیر اتفاق افتاده بود، ولی دولت آمریکا می‌توانست جلوی آن را بگیرد تا به سوءظن‌ها دامن نزند و تردیدها نسبت به حسن نیت خود در ایران را بیشتر نکند. به هر حال معتقدم امور با فراز و نشیب‌ها، پیش به سوی کاهش مشکل و ان‌شاءالله به نفع ایران پیش می‌رود.

رییس‌جمهور پیشین کشورمان تاکید کرد: موفقیت دولت جناب دکتر روحانی، موفقیت نظام و مردم و موفقیت کشور و همه ماست. همه ما باید برای آن هم دعا بکنیم و هم هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام بدهیم، توقعاتی بیش از آنچه در اختیار دولت است نداشته باشیم. کار ما اصلاح‌طلبان نیز این است که نصیحت و نقد کنیم و اگر ما برای تقویت نظام و کشور سیاسیت‌هایی را نقد می‌کنیم، کسانی هستند که می‌آیند و می‌گویند این برای تضعیف نظام است. نخیر؛ ما طرفدار نظام هستیم، ما تقویت نظام را می‌خواهیم، ما می‌خواهیم مشکلات حل شود و اگر هم نقدی داریم معتقدیم با رعایت آن نظام و جامعه تقویت می‌شود. ما معتقدیم برخی روش‌ها و سیاست‌ها در درجه اول، دودش به چشم نظام و انقلاب و اسلام و بعد هم مردم می‌رود.

وی با بیان اینکه "کار ما نقد است و خیرخواهی و به این کار ادامه می‌دهیم"، خاطرنشان کرد: ما سیاست‌ها را نقد می‌کنیم و در عین حال راه حل‌ها را عرضه می‌داریم و در همه حال قدرت و قوت کشور و مملکت مورد خواست ماست.

خاتمی ادامه داد: یکی از ترفندها برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب، مسیر تخریب و براندازی است. ما در مقابل آنها همچنان مقاوم هستیم و مواضع ما روشن است و اتفاقاً نقد ما و پذیرش تنوع در درون کشور، یکی از مهمترین عامل‌هایی است که صلاح کسانی را که می‌خواهند نظام بر بیفتد و از بین برود، کُند خواهد کرد، نه اینکه تقویت‌کننده آنها باشد. تنگ‌نظری‌ها و محدود کردن امور، بیشترین کمک را به کسانی می‌کند که می‌گویند اصل نظام نباشد. ما می‌خواهیم اصل نظام باشد و دنبال همین هم هستیم. امیدوارم خداوند به همه شما توفیق و سعادت و سلامت بدهد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۶۸
غیر قابل انتشار: ۴۸
مهدی شرفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
20
1034
سنگ بی قیمت اگر کاسه زرین شکند قیمت سنگ نیفزاید زر کم نشود
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
اي عام شما در بدي و دد صفتي خاص/وي خاص شما نيك تر از عام شما، نه/ اي مردم ما را به جز انديشه و دانش/ بيرون شدي از مهلكه دام شما، نه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
کاسه زرین را نباید شکند
اما کاسه لب شکسته را اشکالی نیست
دختر حوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
113
812
هشت سال تمام سعی کردند اصلاح طلبان را تخریب کنند واز آنها چهرهای وطن فروش نشان دهند اما هرگز موفق نشدند چرا که مردم ونسل تحصیل کرده این زمان همه چیز را با نگاه عقل ومنطق وواقعیت میبیند نه خرافه وسنت و جعبه سیاه سانسور شده تلوزیون
پاسخ ها
الی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
این اصلاح طلبا هر چی باشن شرف دارن به اصول گراها
اصولگرایان در ایران = شلختگی فردی ، سیستمی ، جناهی ، اداری و.......+ افراطی گری وجناح پرستی + سوء استفاده وتفسیر به رای دین وتمام خصوصیات منفی که خودتون 8 سال در جریانش بودین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
اصلاح طلبان نیازی به تخریب ندارن خودشون تخریبچی ماهرین اینو در اتنخابات 88دیدم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
137
819
درود برخاتمی
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
122
553
انتخاب دفعه بعد از خاتمی خبر میزاری بذار رو اخبار مهم نه اینجا
خاتمی بزرگ ما محبوب دلهای ما و رهبر اصلاح طلبان هستش
دقیقاً نگرانی ایشون از انتخابات مجلس هستش و باید جدی گرفته بشه و ...
حسین
|
KOREA, REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
13
391
تو مملکت چه خبره ؟. هر کار غیر قانونی انجام میشه همه هم محکوم میکنند ولی کسی هم نمیتونه جلوی اون رو بگیره. ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
تدارکاتچی !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
فعلاً که قدرت دست آقایان اصلاح طلب است !!!!
از چه کسانی انتقاد شده خدا می داند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
124
466
درود بر خاتمی عزیز که همچنان بر احقاق حقوق از دست رفته ملت پافشاری می کند . خداوندا یاورش باش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
542
145
شما كه رئيس جمهور پيشين بوديد و أميدواريد كه رئيس جمهور پسين هم شويد ديگه چرا از بدي هاي شنود مي گوييد؟
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
الان شنود چه ربطی به ریاست جمهوری داره؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
درودبرخاتمی عزیز
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
789
139
مرده سیاسی هم مگه شنود میخواد؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مرده کسی است که دربین مردم جایی نداره نه خاتمی که محبوب قلوبه شما برو یک فکری به حال خودت وهمکیشات بکن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مرده آن است که نامش به نکویی نبرند. خاتمی در دل ما زنده است.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مرده آن است که نامش به نکویی نبرند!!! خاتمی عزیز و نجیب به یاری خداوند متعال نامش و یادش همواره در دلها زنده است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
احسان جان معلومه که شنود نمی خواد چون کسی تابحال تو دفتر مرده سیاسی ( ...نژاد) شنود کار نگذاشته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند!!!
چه در عالم سیاست چه فرهنگ!
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
از نظر ملت افراطيون مرده اند .خاتمي همجون ماندلا در قلب وروح جان ملت جا دارد.البته افراطيون جنگ طلب اينو خوب ميدانند
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
همین مرده سیاسی با یه ویدئوی 10 دقیقه ای آتیش به خرمن دارودسته شما زد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
در پاسخ دوست عزیز به ذکر دو شعر بسنده می کنم:
"سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند"

"ای عزیز، عرصه سیمرغ نه جولانگه تست ..."
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
جوابت را از منفی ها گرفتی...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
فکر میکنم فقط خواستید بدانید که مورد توجه چند نفر قرار میگیرید که این جمله مضحک را نوشته اید!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
احسان جان! مرده آنست که نامش به نکویی نبرند نه خاتمی که محبوب مردمست و خارچشم دنیا پیشه گان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مرده احمدی جونتونه که جر نکبت یادبودی نداره نه خاتمی عزیز و محبوب که هر چا باشه موچج عشق و زندگی میاره
صابر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
ادب مرد به ز دولت اوست !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
بیبن به اصطلاح اصولگرایان چقدر از محبوبیت این سید نجیب و بزرگوار در بین احاد مردم ایران و سایر کشورها میترسند که حتی جرآ ت نکردن بگذارن برای مراسم ماندلا برود و با این کارها روبروز محبوبیت ایشان در بین مردم افزوده مبشود .
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
نه بابا؟ چرا از مرده اینقدر می ترسید؟
قلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
افکار تو به مرده نزدیکتره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
آن هم توسط دولت اصلاح طلب روحانی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
آره . واسه همین مرده سیاسی تندروها و... دارن خودشون رو هلاک می کنن!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
فعلن که از سایشم میترسید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
عزیزم خوب اگه مرده چرا اینقده بهش گیر میدید؟ بذار کاندید بشه. اگه مرده که مردم بهش رای نمیدن. این شماها هستید که صوراسرافیل هم بیدارتون نمیکنه. یه سری به کوچه خیابون بزن ببین کی مرده و کی زنده‌س. ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
مرده دروغگویان هستند. نه رادمردان راستگو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
مرده شما و تفکرات پوسیدهتان است .
سعيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
با منفيا حال مي كني داداش؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
مرده تويي و افكار پوسيده ات! مرده تويي كه قدرت شنيدن حرف حق را نداري ! مرده تويي كه گوشت نمي شنود به خاطر اينكه شكمت انباشته از حرام است!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
واقعا متاسفم از دیدگاه تندی که داری خاتمی محبوب دلهاست وتووامثال تو این موضوع داغ دلتان است یک نفر دیگه همین جوریه:برادر حسین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
مرده سياسي اگر بود حالا جليلي رئيس جمهور شده بود ولي خاتمي با يك اشاره خود راي مردم را به طرف روحاني جلب كرد و معلوم شد مرده سياسي كيست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
اینو ازخودتون و دوستانتون بپرسید،همین که ایشون شنود می شوند نشان از سرزنده بودن و بالندگی اصلاح طلبی است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
ادب مرد به ز دولت اوست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
برادر احسان مرده كسي است گوشش بر حقيقت بسته است! مرده كسي است كه شكمش از حرام پر شده و گوشش حرف حق را نمي شنود.اگر مي خواهي مرده ببيني برو جلوي آينه بايست يك مرده متحرك خواهي ديد. امتحان كن !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
برادر احسان برو جلوي آينه مرده خواهي ديد!!!
علی
| UNITED STATES |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
گرچه خاتمی همواره زنده است .اما در پاسخ آقا احسان می خواهم بنویسم که اگر بزرگان بمیرند لاشخوران از مرده آنان هم می ترسند و برای همین است که می نویسند : تو در نماز عشق چه خوانده ای که سالهاست بالای دار رفته ای و این شحنه های پیر از مرده ات هم پرهیز می کنند ؟
ابراهیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
احسان جان یادت باشه همین مرده سیاسی ده میلیون رای داره. بقیه چقد رای دارند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
تو دهني 24 خرداد جواب شماست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
آقا احسان تو برو شیرتو بخور تو شیشه است...پوشکتو هم عوض کن....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
نه. به همین دلیل شما رو شنود نمی کنند .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
از اونهایی که شنود میزارند بپرس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
مرده سياسي و اين همه واهمه از او نوبرشه !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
21
310
سید حسنی مظلوم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
سید حسنی؟؟؟؟؟؟؟ منظور؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
17
349
همچنان خوش سخن و دوست داشتنی...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
13
354
سلام بر سید مظلوم ، محبوب و عزیز ما سید محمد خاتمی عزیز
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
18
307
دوستنت داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
25
154
ما حرف کیو باور کنیم؟!
وزیر اطلاعات دولت راستگویان یا اظهارات رئیس دولت اصلاحات؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
من فکر نکنم شما قدرتی برای باور داشته باشی دولت اطلاحات محبوب دلها مردم شماهارو نمیخان
اینو بفهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
11
305
آقای خاتمی مردم همه چیزو میدونند.
به اید روزهای بهتر برای ایران عزیز. انشاااله سلامت باشی.
صابری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
527
30
اگر این فعال ... مورد شنود قرار نگیرد پس کی شنود شود لابد عمه من!!!
این افراد برای این مملکت خطرناکند و افراطی... و سعی می کنند دیگران را افراطی بخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
شما الان خودت رو معتدل میدونی؟
خب شما هم افراطی هستی عزیز دل برادر.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
خیلی بدبختی .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
صد البته عمه ی شما بهتره!
اميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
مردم خطر را در 24 خرداد تشخيص دادند
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
نمردیم و فهمیدیم معنی افراطی چیه
بچه جون انقد بی ادبی که لفظ تو در مورد سید محمد خاتمی رو انتخاب سانسور کرد
دین اسلام در درجه اول اومد که کرامت انسانی رو پاس بداره شما وقتی هنوز یاد نگرفتی چطور انتقادتو بیان کنی چگونه از افراط حرف میزنی؟
خاتمی افراطیه؟
پس حتما تو فرهنگ لغاط شما هم احمدی نژاد از صحابه پیغمبره
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
دوست عزیز
به نظزم افراطی شمایی که فردی به لطافت و محبوبیت خاتمی رو، افزاطی می دونی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
خطرناک تو و امثال تو هستن که برای بقا حاضرن هر کاری بکننن. خاتمی هشت سال ریس جمهور مملکت بوده و ... مثل بعضی ها با شعار و سیب زمینی سر کار نیومد و با تورم و بیکاری نرفته و به خاطر همینه که ملت هنور هم اینقدر دوستش دارن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
جوابت را ازکامنتها بگیر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
خاتمی از شما بیشتر به نظام ،ولایت فقیه ، امام، وآرمانها وفاداردر حالیکه شما مملکت برای گروه وجناح خودتان برای مرتضوی و مدیرانی با حقوقهای میلیونی می خواهید هوادار دولت عدالت طلب مرتضوی
مهدی
| SOUTH AFRICA |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
استاد معظم شما که انقدر واردی لا اقل نظرات ارزشمندتو تو قسمت پاسخها بگذار که حداقل تعداد منفی ها و مثبت ها آزارت نده..واسه روحیت می گماااا
حسین7777
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
امدند...
تحقیرمان کرند...
انکارمان کردند....
حمله کردند....
غارت کردند...
...
اما در اتنها ما پیروز شدیم

زنده باد خاتمی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
صابری جان صبرت کو؟باش که صبح دولت بدمد همانطور که چهره ی با بصیرت نماها (طیف احمدینژاد)افشا شد و معلوم شد که بصیرت مدار واقعی اصلاح طلبان هستند،پس صبر کن تا افراطی ها هم درون نمایی شوند.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
برو سایت کیهان بخون و اینطرفا نیا لطفا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
شما که ناموست واست مهم نیست بهتره تلفن عمه ات شنود بشه صابری جون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
عمه تو اگرشنود بشود شاید چیزی ازش ذر نمیاد و لی اگر ایشان شنود بشود ... ثابت و مشخص میشود ایشان دنبال مناقع کشور و عزت مردم کشورش است و بس نه دنبال منافع جناجی و شخصی مانند آتها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
افراطی یعنی همین عبارات زشت شما ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
خاتمی؟ افراطی؟ خوبی عزیزم؟!
جمشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
خطرناک تو آینه اس. برو دقیق نگاه کن
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
تا عمه شما کی باشد و ارتباطش با اسرائیل در حد خودت باشد یا نه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
عمه تو که باید شنود بشه حداقل به خاطر خودت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
در مورد عمه محترم قضاوتي ندارم آخر شنود افراد با ميزان محبوبيتشان رابطه مستقيم دارد.در مورد افراطي بودن آقاي خاتمي هم انگار در حال نقل يك لطيفه ايد واقعا.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
افراطي تويي كه همه چون خود كافر مي پنداري ! افراطي تويي گوشت تحمل حرف حق را ندارد! افراطي تويي كه مغز معيوبت پر از اراجيف است.
12
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
اصلا چرا کسی باید شنود بشه؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
چه تحليلگران قدري داريم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
یکه کوچولو قوانین و قانون اساسی را مطالعه بفرمایید بد نیست ها!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
جواب خدا را بده
ناشناس
| GERMANY |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
تفکر تو و امثال تو برای این مملکت خطرناک است و تا بحال هم صدمات جبران ناپذیری به مملکت وارد کرده اید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
افراطي اون مش حسينتونه
س س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
افراطی توی امثال تو . عمه تو ام شاید جزش باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
عمه شما رو نمیدونم ولی طبق قانون اساسی و شرع مقدس اسلام شنود شهروندان و بستن تهمت دروغ به افراد ممنوع و حرام است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
با عمه تون مشورت کنید.
ata
|
ROMANIA
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
49
درود بر تو خاتمی عزیز
خیلی دوست دارم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
42
زنده باد خاتمی واقعا مرد پاک و پاکزاده. خداوند طول عمر به ایشان عنایت فرماید و به دشمنانش هم عقل عطا فرماید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
39
خاتمی عزیز علت همه دشمنی ها و حسادت هایی که نسبت به شما روا میدارند محبوبیت شما بین مردم در داحل و خارج از ایران است.اگردر طی مدت ریاست جمهوریتان بالاترین ضربه ها را به اقتصاد و اخلاق جامعه زده بودید اگر بیشترین دزدی ها و اختلاس ها را موجب شده بودید اگر افراد منتخب شما در طی ریاست جمهوریتان بزرگترین خلافهای تاریخ ایران را انجام داده بودند و مسبب ده ها مورد مشابه دیگر بودید ولی محبوب مردم نبودید کسی به شما کاری نداشت.
لطفا منتشر کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
25
به قول آن دوست عزیز مردم دیگر همه چیز را می دانند وباید گفت نه تنها مردم بلکه خود آقایون تندرو ... هم به عدم اقبال مردم به افکارشان واقفند وبرای همین هم همیشه به افراد مردمی وخوش نام مانند خاتمی عزیز و... حمله می کنند مانند غریقی که به هرچیز دست می زند تا بلکه نجات یابد.
عشق خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
4
28
دلمون برای صدای قشنگ و دلنشینت تنگ شده آقا سید. یه سایت جدید راه بنداز فیلتر نباشه. این آقا جنتی نمی خواد فیس بوک رو از فیلتر در بیاره. سایت رئیس حمهور ایران فیلتره در این کشور آباد و آزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
26
خاتمی نیازی به تعریف ما نداری.
اونایی هم که ضدشن همه میدونن از کجا می سوزن
جواد
|
SWEDEN
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
21
درود بر تو ای انسان شریف و محبوب دلهای ایرانیان, خاطمی بزرگ درود بر تو باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
4
18
خاتمی از قلب مردم ممنوع الخروج است بخدا
زهرا شهیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
23
من میخواهم فقط دو جمله به این آقا احسان عزیز بگم ایا شما میدونید اکثریت اونهایی که به اآقای دکتر روحانی رای دادند {ضمن احترامی که برای ایشان قائلم|بهخاطر حضور خاتمی در کنار ایشان درجلسات تبلیغاتی بود لطفا هم چشماتون را باز کنید وهم کمی به اندازه یک جو انصاف داشته باشید وجمله دوم آیا حاضرین یک نظرخواهی بدون جوسازیهای طرفداران شما انجام دهیم تامیزان محبوبیت این سید دلسوز اسلام وایران را بفهمید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
12
نام وزارت دادگستری به وزارت دادگستری و حقوق شهروندی تغییر داده شود چون این وزارتخانه رابط قوه مجریه و قضائیه هست میتواند بار دفاع از حقوق شهروندی را هم بدوش بگیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
17
سید جانم فدایی داری، خدا عزتتو بیشتر کنه،دوست میدارم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
7
9
ادم خوبیه اما ایکاش درمواقع حساس کمی محکم تر پای ارزشها می ایستاد
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
15
سلام و درود بی پایان بر سید خندان
نیکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
9
در پاراگراف آخر ، واژه " سلاح " درست است نه صلاح . لطفا اصلاح کنید.
ایمانوردی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
17
خاتمی عزیز و گرامی - شما محبوب ترین رییس جمهور بوده و هستی - خداوند تو را برای ما نگهدارد - نگاه به صورت مهربانت سراسر امید و عبادت است
بیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
16
خاتمی عزیز خداوند به تو صبر بدهد و دشمنانت را ذلیل کند به حق اجداد طاهرینت
ایمانوردی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
14
پاینده باشی خاتمی عزیز تا چشم بدخواهانت در بیاد
بیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
2
14
خداوند به تو عزت داده و تورا محبوب گردانیده و دشمنانت کاری نمی توانند بکنند هر کاری هم بکنند بر محبوبیت و عزتت افزوده می شود خداوند نگهدار توست
حامد قزوینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
16
اصلاحات اصلاحات پیروز انتخابات


درود بر خاتمی سلام بر روحانی

8 سال است که این روند رو در پیش گرفتن

انگار پبام 24 خرداد رو نشنیدن
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
14
از صمیم قلب برای سید خندان آرزوی توفیق و سلامت دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
28
4
تو هم کوچکی هم فتنه گر!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
19
خاتمی همیشه مورد احترام ملت ایران هست و خواهدبود واگر بگذارند کاندیدا شود مشخص می شود که چقدر رایش بیشتر شده است زنده باد خاتمی
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
25
6
من واقعا نمیدونم چرا انتخاب اینقدر اصرار داره چهره ی برخی افراد وطن فروش رو اینجا خیلی طبیعی جلوه بده.
ناشناس
|
BELARUS
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
5
16
انشاءا... از شر تندروها خلاص شویم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
9
شنونده باید عاقل باشه
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
5
20
درود بر سید خندان ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
5
15
سید دوستت داریم از صمیم قلب.
متانت و بزرگیت به همه ما ثابت کرد، حق کدوم طرفیه
غلامرضا
|
UNITED STATES
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
9
اين حمله ها و هجمه هاي تبليغاتي كه بيشتر به صورت نشر اكاذيب ه هدف تشويش اذهان عمومي است جپ و راست نميشناسد ها بخدا بد جوري ما را ميزند زمين بطوري كه بيشتر ما فكر ميكنيم گول صداقتمان را ميخوريم خب چاره چيه بگذار گول سداقتمان را بخوريم وا گذار ميكنيم بخدا. اميدوارم خدا از سر تقصيرات اين افراد نگذرد.منشا اين جو سازيها و دروغ پردازي ها كجاست خدا عالم است؟//
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
1
9
لااقل صداقت در انتقال آن چه شنود می‌شود داشته باشند و بویژه آنچه را به بزرگان منتقل می‌کنند.

این جمله ، عجیب شبیه جمله تاریخی ابا عبداله (ع) است که فرمود :

اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
7
وای بر بزرگی که چنین به راحتی هر حرفی را قبول می کند و بر اساس آن قضاوت و حکمرانی می کند
حسن از زيركوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
12
دوستت داريم خداوند جنابعالي ،هاشمي ،روحاني و دكتر مطهري را براي اين مملكت نگه دارد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
12
درود بر سید بزرگوار خاتمی که در قلب جوانان جای دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
12
خاتمی در تاریخ ماندگار است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
14
جناب آقای خاتمی شما در قلب ملت ایران جای داری و گونه اقدامات خصمانه محبوبیت شما را صد چندان می کند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
12
گفت تدبیر با که کنیم؟ گفت: با آن کس که سه چیز در وی باشد‏؛ دین و دانش و دوستی.
آرش
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
11
احسان جان آنهایی که فکر میکنند خاتمی طرفدار نداره کور خوانده اند ...
صادقی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
12
انشاالله انخابات مجلس به نحوی برکزار گردد که در آن رأی مردم حق‌الناس باشد و مردم قدرت انتخاب داشته باشند، البته این خواسته بدین معناست که کاندیداهای دارای سلایق مختلف به عرصه بیایند و به بهانه‌های مختلف بخش‌هایی حذف نشوند یا بخش‌هایی دوپینگ نشوند و رانت‌گونه به صحنه نیایند یا اینکه امکاناتی برایشان فراهم شود و برای دیگران نشود؛ البته ایرانیان مسلمان شهرستانها از الان می‌توانند نیروهای سالم و متدین را شناسایی و تشویق کنند که بیایند و انسجامی باشد و پراکندگی نداشته باشیم و انتخابات سالمی هم انجام شود.
حسین2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
25
هرجا سخن از اعتماد است نام سید محمد خاتمی میدرخشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
16
چقدر اين سيد بزرگوار رو اذيت مي كنند مگر ايشان جز خير و صلاح براي مردم و كشور چيز ديگري گفته و مي گويد .؟ چرا تندروها اينقدر ايشان را آزار مي دهند و دروغ و افترا به ايشان مي بندند.؟ چرا؟
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
13
" مطالبی سراسر دروغ به نقل از من به بزرگان منتقل می‌شود "
خب "شنونده" نبايد عاقل باشه؟!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
18
درود بر خاتمی
پیام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
21
3
...اگه پینو کیو به اندازه تو دورغ می گفت الان دماغش لایه ازون رو هم سوراخ کرده بود ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
23
این چه مرده ای هست که بااشاره او مردم به روحانی رای دادن پس معلوم میشه که شما مردید نه خاتمی
نور
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
21
سیمای ... ضرغامی هر کاری میتوانست با پول بیت المال علیه خاتمی قهرمان انجام دادولی الحمد .. این سید بزرگوار صداقت وسلامت ودرستی اش وعملکرد مطلوبش چهره خائنین را بیشتر رسوا نمود
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
2
17
«هيچ كس حق ندارد به خانه يا مغازه و يا محل كار شخصي كسي بدون اذن صاحب آنها وارد شود يا كسي را جلب كند، يا به نام كشف جرم يا ارتكاب گناه، تعقيب و مراقبت نمايد، و يا نسبت به فردي، اهانت نموده و اعمال غيرانساني- اسلامي مرتكب شود، يا به تلفن يا نوار ضبط صوت ديگري به نام كشف جرم با كشف مركز گناه گوش كند، و يا براي كشف گناه و جرم هرچند گناه بزرگ باشد، شنود بگذارد و يا دنبال اسرار مردم باشد، و تجسس از گناهان غير نمايد يا اسراري كه از غير به او رسيده، ولو براي يك نفر فاش كند. تمام اينها جرم [و] گناه است و بعضي از آنها چون اشاعه فحشا و گناهان از كباير بسيار بزرگ هستند، و مرتكبين هر يك از امور فوق مجرم و مستحق تعزیر شرعي هستند و بعضي از آنها موجب حد شرعي مي‌باشد.»
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
16
خطر ناک نوع تفکر واندیشه توست (صابری) چشمهایت را باز کن و کمی تعقل . نتیجه تفکر واندیشه شماست فقر وگرانی وتحریم .حق الناس سوء مدیریت ....؟این همان دولتیست که خاتمی تحویل شما داد ؟
علی محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
4
20
بارها سخنانی به خاتمی نسبت داده اند، که با ÷ی گیری بر من معلوم شد کذب محض است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
7
32
چقدر خاتمی نورانیه. هر چقدر تلاش کنند نمی توانند محبوبیتش رو از دل مردم بزدایند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
7
30
حضرت امير فرمود حق را بشناس تا بتواني اهل حق را بشناسي او محبوب دلهاست اين كار خداست هرچند عده اي نپسندند
نظرات بینندگان