arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۲

راننده خودرو واژگون شده سرویس مدرسه در کیش، خواب آلود نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته پیش خودرو حامل دانش آموزان در کیش واژگون شد که دلیل آن را برخی رسانه ها خواب آلودگی راننده اعلام کردند که معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه کیش این موضوع را رد کرد و همچنین گفت: راننده آن معتاد هم نیست.

سروان یونس شعبانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:نظر کارشناسی پلیس درباره حادثه واژگونی سرویس مدرسه در کیش بیانگر این است که توجه نداشتن راننده به جلو، دلیل وقوع این حادثه بوده است.

وی درباره شمار دقیق سرنشینان سرویس مدرسه در زمان وقوع حادثه گفت: این سرویس هر روز 13 دانش آموز را جابه جا می کرد که در روز حادثه چهار دانش آموز با والدین به مدرسه رفتند و از این رو، 9 دانش آموز در آن حضور داشتند.

مینی بوس سرویس دبستان غیرانتفاعی پسرانه الغدیر در شهرک صدف جزیره کیش ساعت 7:22 صبح روز سه شنبه 26 آذرماه واژگون شد که در این حادثه هیچ یک از دانش آموزان و راننده آسیبی ندیدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه کیش برای جلوگیری از حوادث مشابه که برای سرویس مدرسه رخ داد، اعلام کرد آماده همکاری با اداره آموزش و پرورش این جزیره است.

شعبانیان گفت: آموزش و پرورش می تواند در قرارداد خود با رانندگان سرویس مدارس، آنها را به آزمایش های دوره ای و نوبتی ملزم و این موضوع را از نیروی انتظامی ویژه کیش درخواست کند.

وی ادامه داد: چون آموزش و پرورش کارفرمای سرویس های مدارس محسوب می شود، اگر درخواستی از این اداره درباره معاینه دوره ای رانندگان سرویس ها دریافت شود با آن همکاری می کنیم.ک/
نظرات بینندگان