arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۲

برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس در محور دامغان به شاهرود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد شدید کامیون با یک دستگاه اتوبوس بین شهری در کیلومتر 21 دامغان به شاهرود خبر داد.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس ساعت 23:40 شامگاه دوشنبه در کیلومتر 21 دامغان به شاهرود، گفت: کم توجهی راننده کامیون به جلو علت وقوع این حادثه بوده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس مذکور در کنار جاده متوقف بوده، افزود: این اتوبوس حامل زائران علی بن موسی الرضا (ع) از هشتگرد کرج بوده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن اشاره به اینکه راننده کامیون آسیب جدی ندیده است تاکید کرد: تعداد کشته و زخمی اتوبوس نیز پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد.

رضوی خبیر مهمترین عامل بروز چنین حوادث را خستگی و خواب آلودگی بیان کرد و افزود: رانندگان محترم مسئول کنترل و هدایت خودرو هستند و باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به نکات ایمنی برای حفظ جان خود و سرنشینان تلاش کنند.

وی بر برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف تاکید کرد و گفت: بیش از 550 کیلومتر از مسیر هزار کیلومتری تهران - مشهد از استان سمنان می گذرد و نیروهای پلیس راه و پلیس راهور استان بطور شبانه روزی تردد خودروها را با دقت زیر نظر دارند.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن اشاره به حجم قابل توجه عبور زائران ثامن الحجج از محورهای مواصلاتی استان سمنان به مشهد مقدس تاکید کرد: پلیس برای تامین امنیت بیشتر و حفظ سلامت مسافران و هموطنان عزیز با هر گونه تخلف رانندگی برخورد سختگیرانه می کند.

پیگیری های مهر از شاهدان عینی از کشته شدن بیش از 10 نفر و انتقال دیگر مصدومان برای ارایه خدمات درمانی به بیمارستان های شاهرود و دامغان حکایت دارد  ولی تاکنون منابع رسمی تعداد خاصی از تلفات را اعلام یا تائید نکرده اند.

همچنین اخبار حاکی از آن است که حال عمومی بخش قابل توجهی از مسافران اتوبوس رضایت بخش است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان