arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۵
تعداد نظرات: ۱۷۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

ناگفته‌های ماجرای تیراندازی مداح معروف از زبان شاکی: تهمت زدند ، اراذل و اوباش نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

« می‌گوید با حروف مختصر معرفی‌ام کنید. متولد دهه 60 که لیسانسه است و شب اربعین خودرویش مورد اصابت گلوله رها شده از اسلحه محمود کریمی قرار گرفت. خودش می‌گوید شانس آورد که ماشین، سرنشین عقب نداشته و به خیر گذشته است.»

به گزارش انتخاب ؛ در پی اعلام خبر رضایت شاکی پرونده تیراندازی در اتوبان بابایی که پای یک مداح معروف را به میان کشید روزنامه اعتماد گفت‌وگویی با شاکی پس از اعلام رضایت او، انجام داده که در پی می‌آید:

« می‌گوید اصلا نمی‌خواست در این باره حرف بزند اما برای اینکه مخاطبان بدانند در آن شب و روزها و شب‌های پس از آن چه گذشته، روایت اتفاق را بیان می‌کند.

می‌گفت نه می‌خواهد حامیان محمود کریمی تصور کنند که او فرد بی‌دین و غیرمذهبی است و نه برعکس مردم عادی تصور کنند که ترسیده و رضایت داده؛ می‌گوید هم مذهبی است و هم هیاتی و از قضا شب حادثه در خودرویش نوار مداحی روشن بوده؛ اگر هم حالا رضایت داده فقط به حرمت امام حسین(ع) و خواسته مادرش بوده و بس.

می‌گوید هنوز همسرش احساس ترس می‌کند.

گفت‌وگوی «اعتماد» را با یک شهروند عادی که در یک هفته گذشته به صدر اخبار آمده بود و حمایت طیف وسیعی از مردم را هم به همراه خود داشت، بخوانید.

آقای م. و حادثه شلیک به ماشین شما چطور رخ داد؟ آیا شما متعرض خودروی آقای کریمی شدید و قصد آزار داشتید؟

در تاریخ 5 دی ماه ساعت 5 / 12 شب در اتوبان شهید بابایی به همراه همسرم در خودروی 206 مان به همراه دو خودروی دیگر در مسیر، در حال تردد بودیم.

اتفاق چطور رخ داد؟

من با خودرو‌ام یک لحظه سبقت گرفتم و بعد دوباره کنار آمدم. نمی‌دانم در ذهن آقای کریمی چه گذشت و چرا احساس خطر کردند که به ما شلیک کردند. البته من ابتدا متوجه شلیک نشدم؛ کمی که از صدای عجیبی که شنیده شد گذشت و ما مسافتی را همچنان ادامه می‌دادیم که ایشان چراغ زدند و ما هم به کنار اتوبان آمدیم و توقف کردیم. تازه آنجا متوجه شدیم به خودرویمان شلیک شده است.

یعنی در حین حرکت به شما شلیک شده بود؟ به کجای خودرو؟

بله، ما درحال حرکت بودیم که به در عقب ماشین سمت پایین شلیک شد. گلوله به نحوی به در خورده بود که از در عبور و به ستون ماشین برخورد کرده بود. چون من اصلا نمی‌دانستم صدای گلوله چطور است، اصلا متوجه نشدم که به سمت خودرو گلوله شلیک شده و صدایی شبیه صدای ترقه را در حین حرکت شنیدم.

چند بار شلیک شد؟

به ماشین من یک گلوله اصابت کرده بود. آن دو خودروی دیگر هم رفته بودند و من با چراغ زدن آقای کریمی کنار زدم. از خودرو که پایین آمدم، با دیدن چهره‌شان حدس زدم که محمود کریمی هستند. اما فکرش را هم نمی‌کردم که طرفم مداح اهل بیت باشد.

خودروی ایشان چه بود و با چه سرنشین‌هایی؟

ایشان سوار یک ماشین شاسی‌بلند بودند که سمت جلو پسرشان نشسته بودند و صندلی عقب هم دو خانم نشسته بودند. من از ایشان پرسیدم شما محمود کریمی هستید و ایشان هم تایید کردند اما باز هم باور نکردم و فکر کردم فردی شبیه ایشان است و دارد از هویت ایشان سوءاستفاده می‌کند.

خب بعد از پیاده شدن چه بین شما گذشت؟ دلیل شلیک را چه مطرح کردند؟

اصلا در این حد صحبت نشد. ایشان اعتراض کردند چرا سرعت داشتید و چرا اینطور رانندگی کردید؛ بحث‌های اینچنینی شد و اصلا مجالی نشد که ما حرف بزنیم. آنقدر ترس و واهمه از اتفاق داشتیم که اصلا در این باره هیچ حرفی نزدیم. شما هم جای ما باشید و ببینید در آن موقع شب در اتوبان به خودرویتان شلیک کردند، اصلا حرفی نمی‌زنید. خب هراس داشتیم. البته همین که ایشان دید من و همسرم افراد عادی هستیم و به یک خودروی شهروند عادی شلیک کرده، سوار خودرویشان شدند و رفتند. من و همسرم در آن موقع شب تنها کاری که توانستیم بکنیم این بود که به پلیس زنگ زدیم و آنها مامور فرستادند. ما هم به کلانتری رفتیم و شکایت را تنظیم کردیم.

و چطور ثابت کردید که ضارب محمود کریمی است؟

اصلا ما چیزی نگفتیم. ما فقط شرح ماوقع را دادیم. انگار آنها خودشان پی بردند که هویت واقعی ضارب همان آقای کریمی است؛ چون موضوع شلیک هم بود، خودشان پیگیری سریع کردند و انگار با ایشان تماس گرفتند.

بعد فردای حادثه خبرش منتشر شد و شما شکایت کردید؟

ما همان شب شکایت کردیم. چند روز بعد هم موضوع خبری شد. فردای حادثه به همراه پرونده به دادسرای پل رومی رفتیم و پرونده در دستگاه قضایی تشکیل شد.

110 درباره سرعت خودروی شما چه اظهارنظری کرد. آیا شما مقصر بودید؟

اصلا این حرفها مطرح نبود. موضوع شلیک به خودرو بود و پرونده سر همین موضوع تشکیل شد؛ چون پرونده هم امنیتی شده بود. همین که دیدند ضارب، آقای کریمی است، خودشان پرونده را سریعا به دادسرا فرستادند.

شما در دادسرا ایشان را دیدید؟

فقط یک بار در مراحل بازپرسی، متن اظهارات مکتوب ایشان را دیدم که نشان می‌داد ایشان هم به دادسرا تشریف آورده‌اند؛ چون می‌گفتند مساله امنیتی است، درباره جزئیات زیاد به من چیزی نمی‌گفتند.

شما کی ایشان را در دادسرا دیدید؟

بعد رسانه‌ا‌ی شدن اتفاق هم ایشان را در دادسرا ندیدم. من مستقیم با ایشان اصلاحرف نزدم؛ هر حرفی هم داشتم مستقیم فقط به بازپرس می‌گفتم.

بعد از گرفتن اظهارات ایشان، بازپرس دلیل شلیک را به نقل از ایشان چه عنوان کردند؟ آیا به شما گفته شد ایشان عنوان کرده برای حفظ جان خانواده‌اش و با این تصور که شما قصد مزاحمت دارید، شلیک کرده است؟

هیچ توضیحی به ما ارائه نشد. فقط صحبتهای ما شنیده می‌شد. من در سایت‌ها به نقل از نزدیکان ایشان دیدم که تهمت‌هایی زده شده که خب با توجه به اینکه من به همراه خانمم تنها سرنشینان خودرو بودیم، کاملا بی‌دلیل بود.

آقای «م. ط» از نزدیکان آقای کریمی، مدعی شدند که شما اراذل و اوباش هستید.

پدر من بازنشسته نظامی هستند. درست است که من یک شهروند عادی هستم با تحصیلات لیسانس اما یک خانواده مذهبی و محترم داریم که از قضا از مریدان امام حسین(ع) هستیم و از قضا در شب حادثه هم نوار مداحی در ماشین من روشن بود. خود من و خانواده‌ام پای همین مداحی‌ها می‌نشینیم و از مخاطبان همین مداح‌ها هستیم. این طور نیست که یک فرد اوباش باشیم.

اینکه اعتقادات مذهبی شما چه باشد، مسلما ربطی به نفس اتفاق ندارد.

همین طور است اما می‌خواهم حامیان آقای کریمی هم این را بدانند که من هم از حامیان آقای کریمی بوده‌ام و هستم و حتی اولش باورم نشد که ضارب خودرویم آقای کریمی هستند. فرد معتقدی هستم و تنها به خاطر ارادت به امام حسین(ع) و حرمت امام حسین(ع) و خواست مادرم، از شکایت در این پرونده رضایت دادم؛ چون ایشان هم به حرمت امام حسین(ع) به اینجا رسیده‌اند.

مردم چه تصویری از شما داشته باشند. جوان چند ساله‌ای هستید. تحصیلات و شغلتان؟

من متولد اوایل دهه 60 هستم. لیسانس با شغل آزاد.

خودروی شما چقدر هزینه برداشت؟

به خاطر این مسائل و شکایت هنوز به خودرو دست نزده‌ام و آن را در پارکینگ گذاشته‌ام.

آسیبی که ندیدید؟

گلوله در عین حرکت به پایین در خورده بود. اگر کمی بالاتر بود حتی ممکن بود به خود ما هم اصابت کند. همین الان هم با وجود گذشت دو هفته از حادثه خانم من به شدت هراس دارد و هنوز می‌ترسد و با هر صدا یا اتفاقی دچار استرس می‌شود.

به عنوان یک شهروند حتی اگر شکایت نمی‌کردید، آیا انتظار داشتید مسوولان انتظامی خودشان از حق شما دفاع کنند و پرونده از سوی شاکی عمومی به دلیل ارعاب یک شهروند مورد پیگیرد قرار بگیرد؟

من صریح می‌گویم. واقعا از مقام‌های امنیتی و قضایی سپاسگزارم که صادقانه در تمام این مدت کار خود را انجام دادند. به ما اطمینان دادند که تا انتهای ماجرا در چارچوب قانون، در کنارمان هستند.

یعنی احساس نکردید که شکایت‌تان بی‌فایده است؟

اصلا؛ حتی تا لحظه آخری هم که به دلیل اعتقادات مذهبی‌مان و به حرمت امام حسین، شکایت را پس گرفتیم به ما می‌گفتند آیا فردی و گروهی به شما فشار آوردند؟ که من جواب منفی دادم.

شما به عنوان یک شهروند، چنین اتفاقی را تجربه کردید، در حالی که طبق عرف فقط مقام‌های امنیتی باید اسلحه داشته باشند آن هم برای حفظ جان و امنیت مردم. از اینکه الان می‌شنوید به دنبال شکایت و پیگیری شما و حمایت مردم و رسانه‌ها، دستور جمع‌آوری اسلحه مداح‌ها صادر شده، چه نظری دارید؟

شکر خدا این اتفاق به خیر گذشت، هر چند می‌توانست به خیر نگذرد و دور از جان اتفاقی بیفتد. اما من امیدوارم مسوولان امنیتی و انتظامی در این باره تدبیر کنند که با خبرهایی که شنیدم امیدوار شدم.»

انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۴۴۹
غیر قابل انتشار: ۲۱۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
10
638
اتفاقا امام حسین هم برای مبارزه با عوام فریبی به جنگ با سپاه دشمن پرداختند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
21
721
تابلو ترسيده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
48
445
قصه سرهم کرده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
13
564
گفته بودند ارازل و اوباش براش ایجاد مزاحمت کردند؟ عجب ها؟ به نظر من بهدور از اینکه طرف مداح است یا نیست باید محاکمه بشه هرچند شاکی رضایت بده آخه ایجاد رعب و وحشتت کرده اصلا نباید بزارن این افراد اینقدر قرب و قیمت بگیرین
علی آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
14
237
شمام راست میگید
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
25
621
قابل توجه آقای طاهری ، حدادیان، و منصور ارضی. امیدوارم که عاشورا را اینگونه که ماجرای کریمی را روایت کردید، روایت نکنید!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
21
362
من از این کار مداح واقعا تاسف میخورم ولی مگه میشه یارو فقط سبقت گرفته باشه بعد اونم شلیک کنه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
21
501
چه لزومي دارد امثال كريمي هفت تير داشته باشد و دم از مظلوميت سيداشهدا بزند و موجب اذيت و اذار ملت شوند ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
13
265
با عقل جور در نمیاد اصلا

جز این هم انتظار نمیرفت
سميه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
14
331
مداح اهل البيت ع يعني سفير دوستي ومحبت ونه ايجاد رعب ووحشت كه حتي اين خانواده محترم شاكي نتواند اسم كاملش را بگويد ومظلوم واقع شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
15
417
بنده چندین سال است که بازپرس جنایی هستم ولی قوه قضائیه یک اسپری دفاع شخصی هم نداده ولی روضه خوان مسلح مشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
13
349
بيچاره توي مصاحبه هم ترسيده
صمــد آقـــا
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
13
310
ای جـــــــــــان

از همون اول نتیجه بازی رو درست حدس زده بودیم :D

و ایــن هم قصه ای دیگــر از سری داستانهای "مداح هفت تیرکش" :)))
منگل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
11
344
تازه ازین جریان فهمیدم که اراذل اوباش چقدر آدمهای متین و مودب و باگذشتی هستند!
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
9
320
اگر شاكي پرونده باشي حق شماست كه رضايت بدي يا ندي،اما به خاطر امام حسين نبايد رضايت مي دادي! آيا امام حسين بايد ملعبه دست عده اي باشد وهركاري خواستند بكنند؟
اگر ،اگر، اگر شاكي رضايت داده باشد آيا مراجع قضايي نبايد مسئله را پي گيري كنند؟ اين جرم جنبه عمومي هم دارد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
9
206
ضمن احترام و عزتی که برای آقای کریمی قائل هستم، اما به حرمت قانون و حقوق اجتماعی وظیفه مدعی العموم می بینم که از حقوق اجتماعی گذشت نکند تا ثابت شود در مقابل قانون همه با یک چشم دیده می شوند و استثنائی در کار نیست.
علی
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
11
414
جای شکرش باقیه که سلاح ها رو جمع کردن!!
پاسخ ها
صمــد آقـــا
| - |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بـــــا ایــن شــانـســـی کـــه مــا داریـــم...

یـه وقـت ( آر پـی جـی 7 ) میـــــدن بـهـشــــــــون

کــه دیـگـه کــار به مشـجـاره لفـظی و اینــا نرســه :)))
نسل دوم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چند وقت پیش همین آقای مداح اومده بود تو یه برنامه تلوزیونی چه حرفهایی که نمیزد با خودم میگفتم چقدر این ادم خاکی و خداترس هستن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
از کجا بدونیم جمع کردن؟ اصلا تا حالا چرا اسلحه داشتن مگه مداحی جزء شغل های خطرناکه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
همچین گفته ما مرید این آقایان هستیم و در ماشین مداحی گوش میکردیم انگار مثلا اگر ترانه یاشجریان گوش میداد کار محمود کریمی درست بوده ... یه جورائی گفته چیز مهمی نبوده یه دعوای خانوادگی و هیئتی بوده ختم به خیر شده!
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اینکه که گفته اند نیروهای انتظامی پیگیری و حمایت کرده اند جای تشکر دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
7
145
انتخاب جان امیدوارم هرچه زودتر مقاله ای منتشر کنی و جواب سایتهای زنجیره ای نزدیک به پایداری که با چشمانی بسته تهمتها را نثار این جوان می کردند را بدهی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
9
252
اونقدر ترسیدی که میگی *من هم از حامیان آقای کریمی بوده‌ام و هستم*..بهت حق میدم داداش...با این جور آدمها نمیشه در افتاد.....
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
13
441
خدایا گیر چه آدمهایی افتادیم؟؟؟
رضاجوانشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
15
516
شکر خدا که کلت کمری داشته مسلسل نداشته به رگبارببنده طرف رو.............................!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
عجله نکن . اونم امروز فردا گندش در میاد یه جایی !!!!!
مجتبی تهرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
با ابن ماست مالی متنظر شنیدن اخبار تیر اندازی های جدید خواهیم بود و فضای مملکت تبدیل به لاسوگاس خواهد شد حالا ببینید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
10
406
پس این عصای موسی و صهیونیستو دشمنان امام و اینا چی میشن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چیزی نبود که چیزی بشه ........

باقیش هم همینه ... یعنی تا حالا نگرفته بودی ؟؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
11
367
از نظر عقل و دین و عرف رضایت دادن به این جور افراد اشتباه است.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
نه وقتی که مجبور باشی
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
155
واقعا به تو هم میگن ... ؟ اگه گلوله خورده بود به زنت چی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
7
338
شرم می کنه آدم
فقط همین
آقا مگه تو پلیس راهنمایی هستی که سرعت داشته یانه
خداااااااااااااااااااا خودت از دینت دفاع کن
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
295
انصافا شما باور می کنید؟؟؟
البته که حفظ جان خود و خانواده خیلی مهم تر از شکایتی است که از ابتدا آخرش معلوم بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
9
176
من که شک دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
255
پس میگفتن عامل موساد بودن که :))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
251
یعنی به خاطر سبقت بهشون شلیک کرده ؟؟؟ اسم این آدم رو چی میشه گذاشت ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
295
رضایت داد یا رضایت دادنش ! مساله این است ...
پاسخ ها
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هیچ حالتی رو نمیشه نادیده گرفت و امکان داره .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
321
ماشین شاسی بلند داشته پس کاسبیشون خیلی خوبه اقایون مداح اهل بیت
پاسخ ها
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مگه خبر نداشتی شما ؟!!!!!!!
خیلی وقته کاسبیشون سکه ست .
بنده خداها !!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
وقتی که بابت ده شب محرم - هر شب حدود سه ساعت - مبلغ 140 میلیون تومان بگیری ...... شما همم میتوانید از این ماشینها بخری
تازه این فقط مال آن شبها است ... روزهای دیگر که .........
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
11
292
بله دیگه با پول مفت ازراه گریاندن الکی مردم ماشین شاسی می گیرند و هفت تیر می کشند واقعا متاسفم که حرمت همه چیز را زیر سوال می برند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
164
69
اين كه خودش مي گه ما اصلا نفهميديم كي شليك شده پس زنش چطور ترسيده دعوا هم كه نكردن باهم اونجوري كه خودش گفته حالا از چي تر سيده ؟!!!
farid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
194
امیدوارم حرفات از صدق دل باشه نه از ترس!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
204
نباید رضایت میداد رفتار خود ماست که بعضی ها رو دچار توهم میکنه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
193
یه جوری صحبت کرده انگار نخاسته همه ی ماجرا رو بگه...
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
33
141
اگه جربزه اش رو نداشتی برای چی رفتی شکایت کردی
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
سر خودت بیاد حالیت میشه تا همبن جاش چقدر خودش و خانواده اش رو به خطر انداخته. بیچاره کم مونده بود انگ مامور موصاد و سیا و وهابی هم بخوذه
حمید
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
10
178
ای کاش رضایت نمی دادی و تا آخرش میرفتی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
412
34
بنده خدا فکر کرده داره کبری 11 تعریف می کنه


زنده باد همه نوکرهای سیدالشهدا علی الخصوص حاج محمود کریمی
پاسخ ها
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بله !!!
زنده باد همه نوکرهای واقعی !!! سیدالشهدا .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مسلمان! در کجای تعالیم دینی و سیره ائمه اطهار علیهم السلام دیده اید که ایشان نوکر خواسته باشند؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
آن سید بزرگوار نوکر هفت تیرکش نمی خواه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
193
تیترتون رو باید "شاکی با ریاضت، رضایت داده شد! " میزدید. معلومه که از ترس رضایت داده! با این وضعیت از امروز هر کس پیچید جلوی من از تو ماشین بهش شلیک میکنم و بعد رضایت میگیرم. یکی هم نیست بگه حالا دادستان یا مدعی العموم کجاست؟! ولی تو مواقع دیگه سرع پیداشون میشه و از حقوق مردم دفاع میکنن! بابا به خدا احمق تصور کردن مردم هم حدی داره!
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
159
الان ما باور کردیم و قانع شدیم!!
8888
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
175
بيچاره رو چيكار كردن كه رضايت داده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
169
اخه ادم عاقل چون یکی ازش سبقت گرفته بهش شلیک میکنه اقای کریمی حتما فکر کرده در دشت کربلا داره رانندگی میکنه نه در پایتخت جمهوری اسلامی و خودروی 206 هم سربازان یزید یا خودروهای امریکایی که امروز عراق اشغال کردند هستند تازه جالبه 2 خانم هم عقب بودند ادم جلوی خوانوادش هفتیرکشی میکنه اصلا چرا یک مداح باید هفتیر داشته باشه مگه کیه که کسی بخواد بکشش شاید کسانی میخوان به دلایلی بکشنش که اینقدر احساس ترس میکنه با یک سبقت گرفتن شلیک کرده چرا وقتی فهمیده اینها شهروند عادی هستن حد اقل رضایتشونو جلب نکرده خسارتشونو نداده راحت راهشو کشیده رفته انگار نه انگار تیراندازی کرده به خودروی شهروند عادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
14
72
تو که راست میگی?
یلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
123
ممنون از شما که بالاخره جریان رو شفاف آوردید. برای آقای کریمی متأسفم من خودم تو ماشینم یه فلش پر از مداحی آقای کریمی داشتم که با این اتفاق همه رو ورداشتم. دیگه نمی دونم چرا نمی چسبه بهم. حیف شد کاش می گفتید کسی شبیه اقای کریمی بود نه خودش. ای وای از این الگوها که هرکدوم یه مشکلی دارن... خدا بخیر کنه
پاسخ ها
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
یلدا خانوم قبل از هر چیز یا هر کس دیگه ای ، از خودت گله کن که بدون تحقیق همه جانبه هر فردی رو الگوی زندگیت قرار میدی .
الگوی افراد باید با دید کامل و همه جانبه انتخاب شه نه با احساسات و عواطف .
موفق باشی .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
الگوهای جعلی!
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
128
من اگر بودم تا آخرش ادامه میدادم دقیقا به خاطر عشق به ائمه و مداحی و حقوق شهروندیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
122
چرا سرعتت بالاست بنگ بنگ همين با اسلحه جون رنه بچه مردم را بخطر بندازه ، اينطوري بايد راهنمايي رانندگي با رگبار تو اتوبان بشينه هركي با سرهت رد شد شليككنه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
108
فقط از محمود کریمی تشکر میکرد تمام بود. به نظرم .زود رضایت داد بوداره قضیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
133
این پرونده باید شاکی عمومی داشته باشد
و رضایت ایشان به این شکل زیاد طبیعی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
120
کاملا مشخصه که مصاحبه ساختگیه.حتی اگه اون بنده خدا رضایت بده باید به جرم ایجاد رعب و وحشت از این به قول شما نوکر اهل بیت بازجویی بشه.اگه اینجوریه یه اسلحه ام به من بدین هروقت احساس خطر کردم یه تیری بزنم.منتشر کن انتخاب.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
عزیز دلم نمدونم چرا ما اصل قضیه رو زود فراموش میکنیم تیر اندازی برای ترس مردم "محاربه" است تمام.ماسمالیش کردن رفت مثل همیشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
121
يعني چي حرمت امام حسين(ع) چه ربطي به اقدام عليه امنيت ملي داره؟ هرکي ميخواد باشه، مسئول و مدير و روحاني و مامور، مگه اينجا تگزاسه؟ طرف بد رانندگي کرده؟ قانون نداره مگه مملکت؟ پس اسلحه رو دادن به ايشون که هرکي بد رانندگي ميکنه بهش شليک کنه؟ حرمت امام حسين(ع) روي چشم ما ولي چه ربطي داره هر کي ميخواد مداحي کنه هر کاري دوست داشته باشه بکنه. با احساسات ديني مردم بازي نکنيد لطفا، منم باشم اين آقا بهم شليک کنه جرات نميکنم شکايت کنم، قطعا عواقب داره و پيامد اين شکايت روزگار برا من و خانواده ام نميگذاره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
15
62
خب یه مصاحبه هم با محمود کریمی بکنید ببینید ایشون چی میگن. شما که همیشه تا یه حرفی میشد، میرفتید حرفای طرف مقابل را هم چاپ می کردید.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
112
واقعاً ؟!!!!!!!!!!!!!! حاجی که گفته بود شما چند خودرو بودید و به زور کنار اتوبان متوقفش کردید و حمله کردید و .... خدایا یعنی اینقدر دروغ گفته بود ؟ حاج محمود دیگه دوست ندارم از زبان شما حتی یک جمله روضه بشنوم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
114
اگر يك مامور نيروي انتظامي در حال انجام وظيفه اين كار را كرده بود حتما بيچاره ميشد. اين وسط از صدا و سيما هم كه اخبار خارج از كشور رو در مورد تير اندازي خوب پوشش ميده خبري نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
101
خیلی جالبه ها دقت کنید ! حاج محمود میخواسته از خانوادش محافظت کنه به ماشین طرف شلیک کرده که یه وقت بلایی سرش نیارن ( نیس دانشمند هسته ایه ) ، بعد از شلیک چراغ داده نگهش داشته . آخه یعنی چی ؟ واسه چی نگهش داشته قاعدتا باید حاجی فرار میکرد ، حتی اگه اونا هم میخواستن حاجی رو نگه دارن باید پاشو میذاشت رو گاز میرفت .
بعد خودش رفته طرف رو نگه داشته که چی ؟
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
65
از اینکه دستور دادن اصلحه مداح ها جمع آوری بشه خوشحالم چون اصلا دلیلی نداره اصلحه داشته باشن اگه من اصلحه داشته باشم و با خانوادم جر و بحث کنم معلومه به ماشینی که سبقت بد بگیره شلیک می کنم ولی اگه نداشته باشم به پلیس مراجعه می کنم کهحقمو بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
زرشک ،؛ کی داد کی گرفت ، اگه قرار بود جمع کنن که از اولش نمیدادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
104
پدر ترس بسوزه!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
221
8
آفرین به این پسر مؤدب که ادب امام حسین را مراعات کرده و انتخاب را که سوالات ماجرا جویانه پرسیده ، ضایع کرده است . فکر میکنم سوء تفاهم باعث مسئله شده است .
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
انتخاب نپرسیده، « روزنامه اعتماد گفت‌وگویی با شاکی» تو متن خبر هست
طیب عالی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
از نظر امثال شما تمام خرابکاریهای دوستانتون یا سوئ تفاهم یا تهمت و افترا .
اما کوچکترین و غیر ممکن ترین مسائل رو در قبال طرف مقابل انچنان آب و تاب میدید که انگار شمر و یزید دوباره متولد شدن .
متاسفیم براتون .
علی
| GERMANY |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
سوء تفاهمی؟؟حیا هم خوب چیزیه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
104
واقعاجای سواله که مداح چه خطری او را تهدید می کند که اسلحه داشته باشه؟؟؟؟؟؟
پس باید هرچه منبری وروضه خوان باید مسلح باشند.
ناشناس
|
QATAR
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
75
امان از اون همه خرجی که این مداحان از آبروی امام حسین کردند....امان از اون همه تهمت اراذل واوباش و قوم بنی اسراییل و صهیونیست و.....بهتره زود تر حلالیت بطلبن وعذر خواهی کنن....ظاهرا برخورد خود محمود کریمی بعد از حادثه از طرفدارانش کمی منطقی تر بود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
218
خدایا! این طفلک چقدر ساده و تا حدی هم ... است!! آن وقت این مداحان محترم چطور دلشان آمده که این تهمت‌ها را به این بیچاره‌ها بچسبانند! صهیونیست و توطئه و اراذل و مزاحم نوامیس و ........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
"... همین الان هم با وجود گذشت دو هفته از حادثه خانم من به شدت هراس دارد و هنوز می‌ترسد و با هر صدا یا اتفاقی دچار استرس می‌شود."
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
رانندگان عزیز در تهران به هیچ وجه سبقت نگیرید چون اقای کریمی به شما شلیک میکنند.
ناشناس
| CYPRUS |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اینجوری خواستند آبروی خودشون رو حفظ کنند، آبروشون بیشتر رفت.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اقا زود قضاوت کردین .ایشان به احتمال زیاد پلیس نامحسوس هستند و انروز از این سبقت ها عصبانی شده و نتوانسته خویشتن داری کند.
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
112
اگر فرد عادی بود با رضایت شاکی پرونده بسته میشود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
153
پناه بر خدا! در حین حرکت شلیک کرده؟!؟

لطفا مجوز حمل سلاح افراد غیر نظامی رو باطل کنید.
خلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
151
مداح.اسلحه .شلیک بی دلیل .شکایت ورضایت خلاص
فردین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
142
خدایش اینجا جای زندگیه ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
164
همه ی جواب هاش که به کنار!
اینکه خیلی ساده جریان رو داش تعریف می کرد.
اینکه سبقت گرفته کریمی هم تیر اندازی کرده !

تازه جالب اینجاست که خوده مداح تیر انداز چراغ زده گفته واستا :D
حامیان آقای کریمی هم این را بدانند که من هم از حامیان آقای کریمی بوده‌ام

طفلی رو چقدر ترسوندن اینا.
یه جورایی انگار متهم اینه و داش اثبات میکرد که بی گناهه و اینکه دس از سرش بردارن.

انتخاب منتشر کن دیگه این نظرات و !
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
54
اگر فرد عادی بود با رضایت شاکی پرونده بسته میشود
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
232
29
هر انسان عاقلی کلاه خود را قاضی کند به کذب بودن این تناقض این ماجرا اعتراف می کند اصلا محمود کریمی نه یک فرد عادی آیا به سرعت این تصمیم غیرعاقلانه را می گیرد؟
و یا تاکنون آقای کریمی تصادف نکرده؟ اگر تصادف کرده هر با از اسلحه استفاده نموده؟
کمی انصاف باید
لطفا خوانندگان خود را احمق فرض نکنید
آبرویی را که حسین بن علی به کسی بدهد کسی نتواند ریخت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
آخه چرا اراجیف میبافی؟ نکنه با امام حسین ارتباط داری؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
داداش تصادف کجا بوده؟ متنو بخون بعد بیا نظر بده. آبرو رو امثال شما میبرن که بدون اطلاع فقط حرف میزنن.
alidad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چی داری میگی اخوی! خود جناب مداح آبرو دار! به شلیک اعتراف کرده یا حداقل اونو تکذیب نکرده و بعد دلایل اظهر من الشمسی وجود داره که سرنشینان 206 افراد موجه و معمولی بودن و هیچگونه تهدیدی برای این مداح نبودن؛دیگه چی رو میخوایید ماستمالی کنید به جای اینکه اول از همه در پیشگاه امام حسین و ملت عذرخواهی کنین یه چیزی هم طلبکارین؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مگر امام حسین مال محمود کریمیه ؟ همین که از برکت سر اقا خودرو شاسی بلند و اسلحه گیرش امده کافیه
ناشناس
| QATAR |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بله ! واقعا آبرویی که امام حسین به کسی داده رو کسی نمیتونه ازش بگیره جز خود طرف! که بعضی وقتها با اعمال خودش ممکنه آبروش به خطر بیفته. کاش حاج محمود بیاد با صداقت و شهامت ، تقصیرشو گردن بگیره و معذرت خواهی کنه. وباور کنه که توقع امام حسین از نوکراش بی خطا بودن نیست. بلکه جرات جبرانه. وبا این حرکتش قطعا آبروش پیش مردم بیشتر هم خواهد شد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
110
من امیدوارم هر دو طرف که تهمت هایی زدن جواب گو باشن.
ولی این اتفاق یه نکته جالب داشت:
مدعی العموم که از حانلین تفنگ آبپاش، نماینده منتقد مجلس و... شکایت میکنه به تیراندازیبه قصد جان یک عده ای حتی نگاه هم نمیکنه! من واقعا از دادستانی تهران متاسم!
تحلیلگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
74
دست مسئولان امنیتی درد نکنه
الحمد لله به لحاظ امنیت کشورمون به لطف زحمات نیروهای امنیتی در وضع خوبی قرار داره و وجود این سلاحها در دست مردم عادی اعم از مداح ... ضرورتی نداره و خودش باعث ناامنیه.
پاسخ ها
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
برو شاد باش بیچاره اگه ی نگاهی به کشورای دورو برت بندازی میبینی واقعا امنیت مملکتمون بد نیس..
آمریکا که سلاح آزاده اونو چیکار کنیم؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
133
ترس در سراسر مصاحبه هویداست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
همین الان هم با وجود گذشت دو هفته از حادثه خانم من به شدت هراس دارد و هنوز می‌ترسد و با هر صدا یا اتفاقی دچار استرس می‌شود.

1- تلاش کرده ترسش رو رو پنهان کنه اما نتونسته

2- تاکید غیر طبیعی !!؟؟ بر ارادت داشتن به امام حسین (ع) داره !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
84
22
معنی نوار مداحی رو هم فهمیدیم حتما با صدای .... بوده
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
150
کار ایشان را می پسندم. باز هم مردانگی کردند، اما آقای کریمی باید از کل ملت ایران برای دورغ و تهمت عذرخواهی کند و گرنه هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
عذر خواهی کنه حاج محمود؟ چه خیال خامی! همینکه به پستش نخوریم و ما رو با اسلحه مبارکشون آبکش نفرمایند , ما شکر گزاریم !!!!
سيد قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
100
11
حداقل اينه كه به نيروي انتظامي و قوه قضائيي نمي تونيد بر چسب بزنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
7
52
یا حسین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
94
جون جرم عمومی است با رضایت شاکی بازپرس حق مختومه کردن پرونده را ندارد و فقط می تواند در اعمال مجازات تخفیف قایل شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
137
نعوذ باللاه این مداحان خود را صاحب امام حسین می دانند
ایمانوردی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
141
از این به بعد با جلیقه سیاه ضد گلوله سینه می زنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
151
چقدر راحت به یه ماشین دیگه شلیک کرده!!! اصلا باید بررسی بشه ایشون حالت طبیعی داشته!!!
پاسخ ها
شاهرخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
دوست عزیز در زشتی کار آقای کریمی شکی نیست ولی ما هم مواظب باشیم خدای ناکرده افترا نزنیم
حيرت زده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
91
در حيرتم که آخه يه مداح چه شخصيت مهمي هست که اسلحه داشته باشه و به راحتي به سمت مردم شليک کنه. تورو خدا يکي تو مملکت به صورت جدي اين موضوع ها رو دنبال کنه. مهم نيست که چرا شاکي رضايت داده. اين موضوع بايد شاکي مدعي العموم را داشته باشه.
راحله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
120
اين آقا هنوز خودش هم نفهميده که واقعا به چه دليل « موجهی » از شکایتش صرف نظر کرده !!!

کلا مسئله حسابی بو داره.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
نه دیگه راحله خانم , سخت گیری نفرمایید توروخدا , دوستان حسابی بوی مسئله رو گرفتند و مطالب رو به خورد ما دادند! خودتو ناراحت نکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
107
مشخصه که تحت فشار بوده و شکایتو پس گرفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
91
آقایونی که ار توطیه پیچیده سخن می گفتند کجایند؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
97
ای کاش مادر آقای کریمی هم به پسرش یاد میداد و یا می گفت عذرخواهی کند ؛ای کاش ای کاش و همچنان ای کاش های دیگر . . . . . .. .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
71
این بنده خدا که یه آدم حسابیه

چرا برای توجیه کار زشت خودمان باید دیگران را تخریب کنیم
ناشناس
|
IRAQ
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
80
بعيد است راننده در حال رانندكى بتواند شليك مناسبى داشته باشد احتمالا اسلحه دست ... بوده است ثانيا واقعا بخير كذشته دقت تيراندازى در حال حركت براى ادمهاى غير حرفه اى بسيار كم است احتمالا نفر هدف بوده ولى به در عقب خورده است ثالثا اين جرم جنبه عمومى نيز دارد ان را جه كرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
104
بله ماشین شاسی بلند دارن، زندگی آنچنانی دارن و امنیتم که تا تهش دارن
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
97
قضیه بو داره...
نمیدونم چرا هرچقدر دارم تلاش میکنم نمیتونم باور کنم...
یاده اعترافات ... می‌افتم
انتخاب چاپ کن لطفا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
45
خدا كند كه كشك ازآب در نياد ؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
87
اصلا نباید رضایت میدادید دقیقا هم به خاطر حرمت امام حسین و چیزاهایی که بهش اعتقاد داشتید باید تا آخر می ایستادید تا دست همچین افراد هفت تیرکش و ... از منابر کوتاه بشه...خیلی کار اشتباهی کردید رضایت دادید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
60
اِذَا اتَّهَمَ المُؤُمِنُ اَخاهُ اِنماثَ الايمانُ مِن قَلبِهِ كَما يَنماثُ المِلحُ فِى الماءِ ؛. هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان كه نمك در آب، ذوب مى‏شود.
این تذهبون.......................................................
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
73
چه فرد محترمي هم هست بنده خدا ، كساني كه توهينوكردن خجالت بكشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
58
می گفتید سرنشین ماشینش با بابک زنجانی رابطه داشته پس چی شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
96
از قرائن و شواهد و اخبار اولیه معلوم است که با خانواده نبودند بلکه با جناب م .ک و چند نفر دیگه به دنبال شکار و تیراندازی به کس بخصوصی بودند اما از بخت بد این زن و شوهر بیچاره رو اشتباه گرفتند
شما بگید آیا یه مرد با خانواده و به قول حامیانش با زن و دخترش میاد به مردم به جرم تند رانندگی کردن در حال رانندگی شلیک کنه ایشان چه کاره بودند؟
اون خانمها چه جور آدمهایی بودند که مانع نشدن و تماشا کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
من حتی اگر طرف بخواد منو بکشه شلیک نمیکنم چون دوست ندارم کسی رو بکشم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
65
مردم با تو هستن زورگوها قبلا هم بودن اما ...
پاسخ ها
جواد
| UNITED KINGDOM |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد......
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
60
چه ساده اند آنهائی که پای منتر اینها می نشینند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
حقیقت تلخ اما برای کسانی که درک میکنند موضوع را شیرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
42
ای بابا همیشه همینه خدا میدونه چی شده که رضایت دادن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
50
سرتاسر این مصاحبه دروغ موج میزند، واقعا متأسفم به خصوص برای این شهروند که کاملا ترس در مصاحبه اش هویداست، ده ها تناقض در این ماجرا هست، به شعور خواننده توهین نکن انتخاب جان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
41
آیا با گذشت شاکی مدعی العموم هم باید بیخیال باشد و آخر معلوم نشود داسنان وافعی چی بوده و چرا این شخص مجوز حمل سلاح داشته و راحت در خیابان شلیک کرده و جرم آن در قانون و مجازات آن چیست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
42
از نظر جنبه عمومی حتما مردم رو بی خبر نگذارید انتخاب
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
39
کشیدن اسلحه در همه جای دنیا شرایطی دارد چه برسد به تیراندازی و حمل آن
این سوالی است که مورد توجه همه مردم است
ضد هالو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
38
مي خواهيد دروغ ببافيد ، كمي فكر مي كرديد . يك نفر در حال رانندگي بي دليل و علت به طرف يك ماشين ديگر شليك مي كند ؟!!!!!. قصه هاي بعدش هم شايد مثل همين علت ، خيالات مي باشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
51
چه مملکتیه داریم یه مداح سلاح میکشه رو مردم همه چی به خوبی و خوشی تموم میشه!!!!!خخخخخخخخ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
54
ماشین شاسی بلند! خوش به حالش!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
از پول مداحی خریده دزدی که نکرده!!
بماند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
46
کلی خندیدم کلی تناقض وجود دارد
طرف به ماشین شلیک شده می گه نفهمیدم شلیک شده چون نمیدونستم شلیک گلوله چیست........!!!!
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
74
آقای لاریجانی اگر مدعی العموم با رضایت این فرد رضایت بده و پرونده بسته شه اونوقت باید به عدالت این دادگستری شک کرد.
اگر یک نفر عادی بدون دلیل با تفنگ شکاری تو خیابون تیر هوایی در کند آیا دادستان رهایش میکندچون شاکی خصوصی ندارد یا اینکه حکمش اعدامه بخاطر تیر اندازی غیر مجاز . به این میگن عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هنوز شک نداري تو خيلي آدم خوبي هستي که بعد از اينهمه افتضاح ... هنوز به شک نيافتادي
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
62
پس حسن رعیت اینجا چکاره بود که اسمش در سایتها و حاضر در ماشین کریمی آمده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اونو قبل از شلیک پیاده کرده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بعدا قرار شده نباشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
55
جالبه بخاطر سبقت بهش شلیک کرده بعد با اعتماد بنفس چراغ داده که به ایسته بعد راهشو کشیده رفته .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
63
با اسلحه به ماشینت شلیک کنن بعدا یه عذر خواهی هم نکنن منم باشم از ... رضایت میدم تا جلوی اتفاقای بعدی رو بگیرم
شانس اورده تو ماشینش تفنگ اسباب بازی چیزی چوبی نداشته و گرنه میگفتن میخاسته ترورش کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
68
ایمان مردم داره روز بروز قویتر میشه تبریک
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
40
آیا فردی و گروهی به شما فشار آوردند؟ که من جواب منفی دادم ! خیلی جالب شد. چرا باید این سوال رو مطرح کنند؟ پر واضح است که اگر مطرح نکنند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
85
اگر اين تير ها به باك خودرو مي خورد و يا به سر كسي اصابت مي كرد كه باعث بروز فاجعه در اتوبان مي شد. هر كس ديگري اين كار را مي كرد به عنوان "مفسد في الارض" اعدام مي شد.
صبا مازندرانی
|
UNITED STATES
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
36
پاسخ این دوست متولد 60 را بشنوید و خود قضاوت بفر مائید؛
با دیدن چهره‌شان حدس زدم که محمود کریمی هستند. اما فکرش را هم نمی‌کردم که طرفم مداح اهل بیت باشد.
؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
41
مدعی العموم که داائم به سخنان مطهری گیر میده الان کجاست؟چرا حرفی نمیزنه چرا پیگیری نمیشه؟
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
32
ریا و تزویر همین و بس!
هیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
41
من مجوز حمل ناخن گیر رو از کجا میتونم مبگیرم؟؟؟!!!
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
30
یه سری چیزا ذهن آدمو مشغول میکنه
مثلا اینکه حاج محمود کریمی حتما باید چپ دست بوده باشه که بتونه در حین رانندگی تیر اندازی کنه
ثانیا اینکه اون دوتا خانمی که پشت نشسته بودند هیچ ترسی دلهره‌ای بهشون دست نداده؟
ثالثا به نظرتون چقدر صدای ضبط این آقا اونم ساعت 12 شب زیاد بوده که متوجه‌ي صدای کلت و اونم اصابت و ورود به عقب ماشین نشده؟
انتخاب بزار این سوالات پخش بشه لطفا
دیگه خسته شدیم از بس ساده فرضمون کردند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
40
پلیس باید بررسی کند سرنشینان ماشین شاسی بلند کی بودند؟ چرا حاجی نگران بوده کسی اورا تعقیب می کند؟
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
28
ایکاش ایشان مداح اهل بیت نبود...خداکند مداحان عبرت بگیرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
45
چطور مدعی العموم اینجور جاها پیداش نیست
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
38
خب عزیزم این که فکرکردن نداره وقتی بیانیه میدند می گوینداین کاراسرائیل ودشمنان که دارن کریمی را خراب میکنند دارند کاری می کنندکه مجالس امام حسین (غ) تعطیل بشه وحتما هم از عملکرد اینان ترسیدند چون همین چندوقت پیش بود که به رئیس محترم جمهور در روز روشن کفش پرتاب می کنندو هیچ مدعی العمومی پیدا نمیشه که اعلا م جرم کنه بعد یک شهروند معمولی میخواهید نترسه؟این کریمی بگویید این همه ثروت را ارکجا آورده هرکس دیگه ای باشه این پول بهش برسه خادم این نظام میشه ما که هیچ پولی نداریم درجنگ بوده ایم وتاآخر برای این نظام جان میدهیم وای به حال این فرد خدا عاقبت مارو بخیرکنه
سید مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
4
37
واقعا از کبری 11 چیزی کم نداشت...... برا همتون متاسفم
فاتح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
6
49
برای خودم متاسفم که در این کشور ( ریا و دروغ ) زندگی می کنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
44
بارب روا مدار که....
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
110
10
با آبروی ذاکر اهل بیت بازی نکنید دیگه بسه همه مشکلات مملکت حل شده گیر دادید به یکی از آبرودارترین مداحها بابا بسه خجالت بکشید عقده هاتونو برید جای دیگه خالی کنید من که میدونم اینا همش بخاطر حرفهای حاج محمود کریمی در برنامه شب یلدای تلویزیونه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
60
مگه مداح امام حسین ماشین شاسی بلند وهفت تیر داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
5
66
نتیچه:هرگز از یک ماشین شاسی بلند سبقت نگیرید!!!!
خطر اصابت گلوله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
2
64
بروبچ مواضب باشین ازین به بعدرفتین مراسم عزاداری لباس ضد گلوله بپوشین یه وقت داش محمود کریمی احساس خطر نکنه!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
43
آقا من که دیگه میترسم سبقت بگیرم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
51
طرف شانس اورده اقای کریمی مسلسل اتوماتیک نداشته. خدا چقدر دوستش داشته
اصلانی
|
UNITED STATES
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
24
امان ازافراط وتفریط مامردم انصاف کجاست!
نوکر امام حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
3
55
از جمله چیزهایی که انسان را نابود میکند غرور است اقای کریمی جمعیت مردم رو دیدید غرور دامنت رو گرفته جمعیت رو رها کن واز درگاه خداوند طلب بخشش نما از طرفدارانت بودم ولی حالا نسبت به صدات حساسیت پیدا کردم جانم فدای غریبی حسین ع
ح ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
74
وقتی جناب مداح به ماشین یکی به دلیل اینکه سرعتش بیشتر از خودش بوده و سبقت گرفته، شلیک میکنه پس چه بلایی می خواد سر کسی که ازش شکایت کرده بیاره... اون آقا هم از همین ترسیده رضایت داده...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
1
63
اگه این اتفاقات افتاده باشه کریمی یا هر ایکس دیگری باید به عدالت رفتار باهاش بشه.
جنبه اجتماعی جرم فراموش نشه حالا مهم نیست که طرف به تشیید جرم کمک کرده و به خیال خود راه عفو اسلامی رو پیش گرفته ...
نظرات بینندگان