arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

پرسپولیس با شکست صبا به قهرمانی امیدوار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی سال خود با پیروزی مقابل صبای قم به کورس قهرمانی برگشت.

به گزارش ورزش 3، آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 16 بین دو تیم پرسپولیس و صبای قم و در حضور 27 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

بازی را صبا هجومی آغاز کرد و در دقیقه 10 فرید کریمی مهاجم صبا با نیلسون دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد اما نیلسون ضربه این بازیکن را مهار کرد.

پرسپولیس بعد از این صحنه توانست به گل برسد. ضربه پیام صادقیان از داخل محوطه جریمه در دهانه دروازه به محمد عباس‌زاده رسید تا او با یک ضربه آرام پا گل اول پرسپولیس را بزند.

در دقیقه 19 رضا عنایتی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را نیلسون بازهم به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 24 مسابقه سانتر بازیکنان صبا در محوطه جریمه روی سر رضا عنایتی فرود آمد که ضربه این بازیکن را نیلسون با دو ضره مهار کرد و توپ را از روی خط دروازه سرخپوشان برگشت داد.

در دقیقه 34 پرسپولیس بازهم گلزنی کرد و کرنر ارسالی خلعتبری را علیرضا نورمحمدی مدافع سرخپوشان با یک ضربه سر تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد. نورمحمدی در این بازی، بازوبند کاپیتانی را در غیاب سیدجلال حسینی محروم بسته است

در دقیقه 40 مسابقه داور خطای مهرداد پولادی روی هادی شکوری؛ بازیکن صبا را پنالتی تشخیص داد و رضا عنایتی پشت این ضربه ایستاد و نیلسون بازهم عنایتی را ناکام گذاشت و پنالتی مهاجم صبا را مهار کرد. نیلسون در نیمه اول مثل یک ستاره درخشید و بازیکنان صبا را در گلزنی ناکام گذاشت.

پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و حملات گسترده‌ای روی دروازه صبا انجام داد اما بازی مثل نیمه اول پرتحرک و زیبا نبود.

در دقیقه 67 رضا عنایتی مدافع پرسپولیس را به خوبی جا گذاشت اما ضربه او را نیلسون باردیگر مهار کرد.

در دقیقه 74 محمد عباس‌زاده در محوطه جریمه صبا صاحب توپ شد اما ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه 82 ضربه سر مهاجم تیم صبا را حسین ماهینی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 88 پیام صادقیان پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه فنی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 90+3 نیز عنایتی تک گل صبا را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان علی دایی به پایان برسد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، قاسم دهنوی، حمید علی عسگر و محمد نوری( بازیکن ذخیره) از پرسپولیس و محمد امین آرام طبع از صبا کارت زرد نشان داد.

سرخپوشان با این برد 48 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نفت به رده سوم صعود کردند.

در حال حاضر در جدو لیگ؛ فولاد با 51 امتیاز، استقلال با 50 امتیاز در رده اول و دوم قرار دارند.

این آخرین بازی لیگ در سال 92 بود و سه هفته پایانی لیگ برتر در فروردین 93 برگزار می‌شود. پرسپولیس سال 92 را با پیروزی تمام کرد تا همچنان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر امیدوار بماند.

صبای قم هم با 28 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.
برچسب ها: پرسپولیس ، صبا ، لیگ ، فوتبال
نظرات بینندگان