arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

جانشين داوري در برانشوايگ مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئولان باشگاه اينتراخت برانشوايگ جانشين دروازه‌بان ايراني خود را که در انتهاي فصل جاري از اين تيم جدا مي‌شود، معرفي کردند.
 

پس از اينکه دنيل داوري، سنگربان تيم ملي کشورمان از تمديد قراردادش با تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ خودداري کرد اين باشگاه بوندس‌ليگايي هم به صورت رسمي جدايي دروازه‌بان 26 ساله‌اش را در پايان فصل جاري پس از اتمام قراردادش با شيرهاي زرد تأييد کرد.

 در پي جدايي داوري باشگاه اينتراخت برانشوايگ رسماً اعلام کرد که با رافال گيکيويز به توافق رسيده و اين دروازه‌بان لهستاني از ابتداي فصل آينده جانشين دنيل داوري خواهد شد. اين دروازه‌بان 26 ساله که در حال حاضر در تيم اشلاسک وروکلاو لهستان عضويت دارد تا سال 2016 در تيم برانشوايگ حضور خواهد داشت.

مارک آرنولد، مدير ورزشي تيم فوتبال اينتراخت برانشوايگ در خصوص دروازه‌بان فصل آينده اين تيم گفت: رافال دروازه‌باني مدرن و انعظاف‌پذير است. او مزيت‌هاي خوبي دارد و درون دروازه عملکرد خيلي خوبي از خود نشان مي‌دهد.

اينتراخت برانشوايگ در حال حاضر با 25 امتياز در مکان آخر جدول 18 تيمي بوندس‌ليگا قرار دارد و در 4 هفته مانده به انتهاي فصل جاري اين رقابت‌ها براي فرار از سقوط به دسته پايين‌تر مي‌جنگد.
نظرات بینندگان